Cid Skrevet tirsdag kl 11:48 #151781 Del Skrevet tirsdag kl 11:48 Hoppetaujenta skrev (48 minutter siden): Nå protesterer Anton OG JEG og vi går ut i skogen, tar med niste/kaffe og finner roen igjen. Slemme-Cid! Jeg er snille Cid jeg 24/7. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 15:36 #151782 Del Skrevet tirsdag kl 15:36 Cid skrev (3 timer siden): Jeg er snille Cid jeg har 24,7 i QI. *stolt* Det kan forklare noe. Eller så er det skonummeret eller noe sånn. (Neida, bare tuller! ) Nå har jeg skrevet nam-nam-bestilling til første mai, selv om jeg ikke feirer den spesielt...så feirer jeg MEG! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet tirsdag kl 16:06 #151783 Del Skrevet tirsdag kl 16:06 Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden): Det kan forklare noe. Eller så er det skonummeret eller noe sånn. (Neida, bare tuller! ) Nå har jeg skrevet nam-nam-bestilling til første mai, selv om jeg ikke feirer den spesielt...så feirer jeg MEG! Det er summen i høvdinger som Anton betalte for din siste luksus veske til deg 👱🏻♀️👛👨🏼🧾💸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet tirsdag kl 16:19 #151784 Del Skrevet tirsdag kl 16:19 Nå har de putekrig sammen, de er nyforelsket gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 16:40 #151785 Del Skrevet tirsdag kl 16:40 Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet tirsdag kl 17:37 #151786 Del Skrevet tirsdag kl 17:37 Ciaran og Ciara skrev (56 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Hoppe spiser iskrem til dessert: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 17:59 #151787 Del Skrevet tirsdag kl 17:59 SVK skrev (22 minutter siden): Hoppe spiser iskrem til dessert: Vi sier Nam Nam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 18:02 #151788 Del Skrevet tirsdag kl 18:02 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Akkurat ferdig nå. Resten av kyllingen, potetsalat og baguette. SVK skrev (24 minutter siden): Hoppe spiser iskrem til dessert: I morgen skal jeg spise det, men sier takk til den lille søte der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 18:07 #151789 Del Skrevet tirsdag kl 18:07 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Akkurat ferdig nå. Resten av kyllingen, potetsalat og baguette. I morgen skal jeg spise det, men sier takk til den lille søte der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet tirsdag kl 19:17 #151790 Del Skrevet tirsdag kl 19:17 Cid skrev (2 timer siden): Nå har de putekrig sammen, de er nyforelsket gitt Fakta her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 19:55 #151791 Del Skrevet tirsdag kl 19:55 Vi gjetter at Hoppe har pusset tennene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet tirsdag kl 20:38 #151792 Del Skrevet tirsdag kl 20:38 Ciaran og Ciara skrev (41 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe har pusset tennene nå. Hoppe leker med tannkremen: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet tirsdag kl 20:46 #151793 Del Skrevet tirsdag kl 20:46 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): I morgen skal jeg og Anton spise iskrem: Så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 20:54 #151794 Del Skrevet tirsdag kl 20:54 Cid skrev (1 time siden): U-Fakta her. Det stemmer. Natta fra meg og det er fakta. Ciaran og Ciara skrev (57 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe har pusset tennene nå. Åjadda. SVK skrev (15 minutter siden): Hoppe leker med tannkremen: Stinker litt, men er dekorativt. SVK skrev (6 minutter siden): Så koselig! Iskrem passer for alle aldre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet tirsdag kl 20:59 #151795 Del Skrevet tirsdag kl 20:59 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Iskrem passer for alle aldre! Stemmer, selv for ungfoler som deg og Anton! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet tirsdag kl 21:01 #151796 Del Skrevet tirsdag kl 21:01 I følge Hoppe er det flere telefonnumre i Hoppes frier-dagbok enn det er telefonnumre i telefonkatalogen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 21:02 #151797 Del Skrevet tirsdag kl 21:02 Ja, det stemmer veldig godt for oss, for vi er like glade i iskrem begge to...jeg litt mer kanskje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 21:02 #151798 Del Skrevet tirsdag kl 21:02 SVK skrev (Akkurat nå): I følge SVK er det flere telefonnumre i Hoppes frier-dagbok enn det er telefonnumre i telefonkatalogen. ...og det er helt feil. Finnes ingen sånne der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 21:18 #151799 Del Skrevet tirsdag kl 21:18 SVK skrev (40 minutter siden): Hoppe leker med tannkremen: Vi synes at det er skikkelig kunstnerisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 21:19 #151800 Del Skrevet tirsdag kl 21:19 Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden): Det stemmer. Natta fra meg og det er fakta. Åjadda. Stinker litt, men er dekorativt. Iskrem passer for alle aldre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå