SVK Skrevet 19 timer siden #151521 Del Skrevet 19 timer siden Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Vi skal en del ærender i dag. Så vi logger snart av, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #151522 Del Skrevet 18 timer siden SVK skrev (8 minutter siden): Tusen Takk, vi snakkes.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14 timer siden #151523 Del Skrevet 14 timer siden Lurer meg på om jeg senere i dag skal gå ned i kjelleren og ha med noen poser...og kaste ting jeg ikke har brukt på mange år, eller ikke har brukt i det hele tatt og det har stått der l-e-n-g-e. Funderer litt på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #151524 Del Skrevet 14 timer siden Cid skrev (10 timer siden): Så du det med bomberom? Det var vel hyggelig. Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Lurer meg på om jeg senere i dag skal gå ned i kjelleren og ha med noen poser...og kaste ting jeg ikke har brukt på mange år, eller ikke har brukt i det hele tatt og det har stått der l-e-n-g-e. Funderer litt på det. Var ikke det positivt? 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14 timer siden #151525 Del Skrevet 14 timer siden ? Nei. Si det igjen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #151526 Del Skrevet 14 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): ? Nei. Si det igjen kanskje? Når asteroiden traff og utslettet Lønneberget så var vi alle utenom Anton trygge i bomberommet så allting endte bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #151527 Del Skrevet 14 timer siden Eller ikke for Anton da, han er støv nå lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14 timer siden #151528 Del Skrevet 14 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Når asteroiden traff og utslettet Lønneberget så var vi alle utenom Anton trygge i bomberommet så allting endte bra. Det er jo ingen fremtid og en vanskelig nåtid om det skulle skje. En kan ikke ha et bra liv i et bomberom som en aldri kommer ut fra, så jeg ville heller ha sagt takk for meg først som sist der ute. Trist tema. Cid skrev (3 minutter siden): Eller ikke for Anton da, han er støv nå lol. Slemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden #151529 Del Skrevet 13 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Det er jo ingen fremtid og en vanskelig nåtid om det skulle skje. En kan ikke ha et bra liv i et bomberom som en aldri kommer ut fra, så jeg ville heller ha sagt takk for meg først som sist der ute. Trist tema. Slemt. Har du og ordet grått og vært nedfor siste dagene pga de utsagnene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13 timer siden #151530 Del Skrevet 13 timer siden Ja, for det er noe av det tristeste som finnes. Å ikke finnes mere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden #151531 Del Skrevet 13 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja, for det er noe av det tristeste som finnes. Å ikke finnes mere. Mister ordet tilliten til onkel Cid? Altså lille snille Cid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13 timer siden #151532 Del Skrevet 13 timer siden Ja. Må nok si det som det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden #151533 Del Skrevet 13 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja. Må nok si det som det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden #151534 Del Skrevet 13 timer siden Nå spiser hun loff med leverpostei og melis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13 timer siden #151535 Del Skrevet 13 timer siden Nei, men tror jeg skal kjøpe loff og svi av i en slik maskin og ha smør og appelsinmarmelade på til freddan. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #151536 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Nei, men tror jeg skal kjøpe loff og svi av i en slik maskin og ha smør og appelsinmarmelade på til freddan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #151537 Del Skrevet 4 timer siden (endret) Nå har hun satt fyr på de finske skogene. 🔥🌲🔥🌲🔥🌲🔥🌲🔥 Endret 4 timer siden av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #151538 Del Skrevet 4 timer siden Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 4 timer siden #151539 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Nei, men tror jeg skal kjøpe loff og svi av i en slik maskin og ha smør og appelsinmarmelade på til freddan. Spiralloff: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 4 timer siden #151540 Del Skrevet 4 timer siden Smørbrød med egg og bacon: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå