Cid Skrevet mandag kl 13:37 #151401 Del Skrevet mandag kl 13:37 Nå sørger Lønneberget over tapet av pave Frans 🌹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 16:39 #151402 Del Skrevet mandag kl 16:39 Phoenix Heart skrev (3 timer siden): Hoppe spise trøffel-pasta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 16:40 #151403 Del Skrevet mandag kl 16:40 SVK skrev (3 timer siden): Det hjelper ikke med Bambi-øyne når du i neste sekund finner på rampestreker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet mandag kl 16:40 #151404 Del Skrevet mandag kl 16:40 Hoppe håper hun blir den nye paven, hun er jo tros alt Guru fra før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 16:57 #151405 Del Skrevet mandag kl 16:57 Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 17:07 #151406 Del Skrevet mandag kl 17:07 Hoppe har det motsatte av høydeskrekk, hun har høydeelsk! Hun var den første Lønnebergeren til å klatre opp alene på Burj Khalifa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 17:09 #151407 Del Skrevet mandag kl 17:09 Anton kunne blitt den første man han falt desværre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 17:23 #151408 Del Skrevet mandag kl 17:23 Vi gjetter at Hoppe hører på radio.📻📻 Ser på tv.📺📺 Og ser på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet mandag kl 17:27 #151409 Del Skrevet mandag kl 17:27 Hoppe spiser iskrem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet mandag kl 17:28 #151410 Del Skrevet mandag kl 17:28 Nå leser Anton om Tempelridderne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 17:32 #151411 Del Skrevet mandag kl 17:32 Phoenix Heart skrev (4 minutter siden): Hoppe spiser iskrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 17:32 #151412 Del Skrevet mandag kl 17:32 SVK skrev (3 minutter siden): Nå leser Anton om Tempelridderne. 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 18:15 #151413 Del Skrevet mandag kl 18:15 Nå har hun slengt av seg klærne foran Anton, Antons reaksjon. 👖👚👙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 19:26 #151414 Del Skrevet mandag kl 19:26 Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet mandag kl 19:45 #151415 Del Skrevet mandag kl 19:45 Hoppe legger seg tidlig slik at hun kan stå opp tidlig i morgen og speide etter postmannen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 19:57 #151416 Del Skrevet mandag kl 19:57 SVK skrev (11 minutter siden): Hoppe legger seg tidlig slik at hun kan stå opp tidlig i morgen og speide etter postmannen. Vi gjetter at du får besøk av Fru Kjevle og Herr Steikepanne når hun leser dette.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet mandag kl 20:07 #151417 Del Skrevet mandag kl 20:07 Anton og Ordet: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 20:34 #151418 Del Skrevet mandag kl 20:34 SVK skrev (26 minutter siden): Anton og Ordet: Vi synes at det er en fin tegning av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 00:32 #151419 Del Skrevet tirsdag kl 00:32 SVK skrev (13 timer siden): Cid er heldig om han får leke med noen klinkekuler de neste årene. Halve klinkekuler blir det. Phoenix Heart skrev (11 timer siden): Hoppe spise trøffel-pasta Ehh...neitakk, det ser ikke godt ut. Phoenix Heart skrev (7 timer siden): Hoppe håper hun blir den nye paven, hun er jo tros alt Guru fra før. Ånei, det blir ikke meg. Jeg må ha full frihet og det har ikke paver. Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Gjorde nok det. Potetmos og to grillpølser. Cid skrev (7 timer siden): Hoppe har det motsatte av høydeskrekk, hun har høydeelsk! Hun var den første Lønnebergeren til å klatre opp alene på Burj Khalifa. Et forferdelig bilde som er falskt. Cid skrev (7 timer siden): Anton kunne blitt den første man han falt desværre. Er fryktelig bilde som ikke er Anton eller noen vi kjenner. Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Vi gjetter at Hoppe hører på radio.📻📻 Ser på tv.📺📺 Og ser på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Youtube Phoenix Heart skrev (6 timer siden): Hoppe spiser iskrem Det så veldig godt ut. SVK skrev (6 timer siden): Nå leser Anton om Tempelridderne. Jeg har sett serien på netflix eller noe sånn. Cid skrev (6 timer siden): Nå har hun slengt av seg klærne. Pleier jo det når jeg skal skifte til nattøy. Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Jupp. SVK skrev (4 timer siden): Hoppe legger seg tidlig slik at hun kan stå opp tidlig i morgen og speide etter postmannen. Kommer det stor gavepakke, altså? Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Vi gjetter at du får besøk av Fru Kjevle og Herr Steikepanne når hun leser dette.😉😉 Jeg er så trøtt at jeg aner ikke. 😴 SVK skrev (4 timer siden): Anton og Ordet: En kjempefin tegning uansett hvem det forestiller som ikke er de som blir nevnt her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet tirsdag kl 01:39 #151420 Del Skrevet tirsdag kl 01:39 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Halve klinkekuler blir det. Ehh...neitakk, det ser ikke godt ut. Ånei, det blir ikke meg. Jeg må ha full frihet og det har ikke paver. Gjorde nok det. Potetmos og to grillpølser. Et forferdelig bilde som er falskt. Er fryktelig bilde som ikke er Anton eller noen vi kjenner. Youtube Det så veldig godt ut. Jeg har sett serien på netflix eller noe sånn. Pleier jo det når jeg skal skifte til nattøy. Jupp. Kommer det stor gavepakke, altså? Jeg er så trøtt at jeg aner ikke. 😴 En kjempefin tegning uansett hvem det forestiller som ikke er de som blir nevnt her. Er Lønneberget urolige nå i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå