SVK Skrevet 15. april #151161 Del Skrevet 15. april Hoppe skal nok bruke morgendagen til å speide etter mannfolk: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 15. april #151162 Del Skrevet 15. april (endret) Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi sier nam nam.🥖🥖🌭🌭 Anton har laget til dere også: Endret 15. april av SVK 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. april #151163 Del Skrevet 15. april SVK skrev (25 minutter siden): Hoppe skal nok bruke morgendagen til å speide etter mannfolk: Vi synes at dette er en søt kylling.🐤🐤🐥🐥🐣🐣🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. april #151164 Del Skrevet 15. april SVK skrev (25 minutter siden): Anton har leget til dere også: Vi sier nam nam. Og Tusen Takk Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 15. april #151165 Del Skrevet 15. april Woffe bruker påsken til å bite Elon Musk, Donald Trump og Putin i rumpa. 🐶 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. april #151166 Del Skrevet 15. april SVK skrev (16 minutter siden): Woffe bruker påsken til å bite Elon Musk, Donald Trump og Putin i rumpa. 🐶 Genialt, vi sier Heia Woffe.🐶🐶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 15. april #151167 Del Skrevet 15. april Kaptein Anton: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. april #151168 Del Skrevet 15. april Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 15. april #151169 Del Skrevet 15. april (endret) Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. Hoppe har denne plakaten på veggen over sengen: Endret 15. april av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. april #151170 Del Skrevet 15. april SVK skrev (1 time siden): Hoppe har denne plakaten på veggen over sengen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. april #151171 Del Skrevet 16. april SVK skrev (15 timer siden): Jeg håper påskeharen kommer på besøk til deg. Håper det. Legger inn et ønske om det, så får vi se hva som skjer. Cid skrev (15 timer siden): Så du hva jeg svarte? Ehh...det går litt rundt for meg her, så nei...hva svarte du? Cid skrev (14 timer siden): Dette er Anton selv. Å nei, ikke anton, men jeg liker han også. Flink treskjærer/snekker på fil i alle fall. SVK skrev (13 timer siden): Det er faktisk Anton Jr. Nei. SVK skrev (13 timer siden): French hot dog: Ser helt vidunderlig ut! Phoenix Heart skrev (13 timer siden): Hoppe sitter å spiser kvikk lunsj og appelsin. Forkortet den litt jeg. Jeg drar da vel ikke på fjellet for å spise sjokolade. SVK skrev (13 timer siden): Hoppe skal nok bruke morgendagen til å speide etter mannfolk: Veldig søt og i aktiv speidetjeneste. SVK skrev (9 timer siden): Kaptein Anton: Nei, ikke Anton, men jeg liker han. Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. Gjorde det. SVK skrev (8 timer siden): Hoppe har denne plakaten på veggen over sengen: Hihi...den var fin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 16. april #151172 Del Skrevet 16. april (endret) Nå arrangerer Hoppe skjønnhetskonkurransen Mr. Lønneberget. Endret 16. april av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. april #151173 Del Skrevet 16. april Cid skrev (18 timer siden): Hun driver fortsatt med det. Atter en dag i dag med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. april #151174 Del Skrevet 16. april SVK skrev (16 timer siden): Det er faktisk Anton Jr. Hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 16. april #151175 Del Skrevet 16. april Cid skrev (2 minutter siden): Hvordan? Dette er Anton: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. april #151176 Del Skrevet 16. april SVK skrev (4 minutter siden): Dette er Anton: Hvem er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. april #151177 Del Skrevet 16. april Disse to sjekker inn i frierhuset i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 16. april #151178 Del Skrevet 16. april Cid skrev (Akkurat nå): Hvem er det? Waren Buffet. En av verdens rikeste menn og 94 år gammel. Selskapet hans eier blant annet 25 prosent av Heinz som lager ketchup og 10 prosent av Coca Cola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. april #151179 Del Skrevet 16. april SVK skrev (3 minutter siden): Waren Buffet. En av verdens rikeste menn og 94 år gammel. Selskapet hans eier blant annet 25 prosent av Heinz som lager ketchup og 10 prosent av Coca Cola. Ligner litt på Arne Scheie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. april #151180 Del Skrevet 16. april No kravler det en edderkopp inni øret til Hoppe. 👂🕷️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå