Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 16:45 #150761 Del Skrevet lørdag kl 16:45 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Meget vakkert og jeg setter pris på å få besøke min gode venn i ensomheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet lørdag kl 16:52 #150762 Del Skrevet lørdag kl 16:52 Hoppe har meldt seg på: Kokkeskolen med Truls og Hellstrøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 16:57 #150763 Del Skrevet lørdag kl 16:57 Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 17:08 #150764 Del Skrevet lørdag kl 17:08 Anton kan sakene sine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet lørdag kl 17:27 #150765 Del Skrevet lørdag kl 17:27 Håper du koser deg med Fjordlands svin og potatiser🙂 Jeg drikker etter-middag-kaffe, har spist en liten freia påskekompis-bit og ser på svensk bake-tv. Du får kanskje lørdagsis? 😋 Hatt en slik dag som startet grå men lysnet. I sinnet altså. Ute var det alltid lys og måkeskrik🥰 (Kom en fjordland med ODA her også, jobb er tøft nå, og man trenger en skogsgryte i uka) god helg 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 17:28 #150766 Del Skrevet lørdag kl 17:28 Vi gjetter at Hoppe hører på radio,📻📻 ser på tv.📺📺 og ser på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 17:28 #150767 Del Skrevet lørdag kl 17:28 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Håper du koser deg med Fjordlands svin og potatiser🙂 Jeg drikker etter-middag-kaffe, har spist en liten freia påskekompis-bit og ser på svensk bake-tv. Du får kanskje lørdagsis? 😋 Hatt en slik dag som startet grå men lysnet. I sinnet altså. Ute var det alltid lys og måkeskrik🥰 (Kom en fjordland med ODA her også, jobb er tøft nå, og man trenger en skogsgryte i uka) god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 17:37 #150768 Del Skrevet lørdag kl 17:37 SVK skrev (1 time siden): Nå har NAV lest tråden og lurer på hvorfor Hoppe skriver i denne tråden at hun ikke har barn når hun får utbetalt barnetrygd for 12 barn. Nabokjerringene: Det må være sant for vi leste det i Lønnebladet! SVK skrev (1 time siden): Nå har NAV lest tråden og lurer på hvorfor Hoppe skriver i denne tråden at hun ikke har barn når hun får utbetalt barnetrygd for 12 barn. Stjernereporter i Lønnebladet: Det må være sant for jeg fikk vite det av nabokjerringene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 17:54 #150769 Del Skrevet lørdag kl 17:54 SVK skrev (16 minutter siden): Nabokjerringene: Det må være sant for vi leste det i Lønnebladet! Stjernereporter i Lønnebladet: Det må være sant for jeg fikk vite det av nabokjerringene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 18:10 #150770 Del Skrevet lørdag kl 18:10 (endret) Cid skrev (1 time siden): Anton kan sakene sine. Tidligere var videoene hans på MITs hjemmeside. Men de ble fjernet fordi han drev med seksuell trakassering og fordi han ikke stoppet etter han ble tatt. Han bruker kjendisstatusen sin til å få folk til å kontakte han slik han kan seksuelt trakassere dem. Trist når de viser seg at de som er svært dyktige i faget sitt viser seg å være dårlige mennesker. Endret lørdag kl 18:11 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 18:11 #150771 Del Skrevet lørdag kl 18:11 Phoenix Heart skrev (1 time siden): Hoppe har meldt seg på: Kokkeskolen med Truls og Hellstrøm Aldri i verden, for jeg liker ikke kameraer, publikum eller å lage mat under stress og press. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Sitronkjeks med fyll spiser jeg. Frøkenfryden skrev (39 minutter siden): Håper du koser deg. Du får kanskje lørdagsis? god helg Takk for gode ønsker og ja, jeg iser meg ubegrenset med små pinneis. God lørdagskveld der du er. Ciaran og Ciara skrev (38 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe hører på radio,📻📻 ser på tv.📺📺 og ser på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Ferdig med nrk-tv-krimserie. Litt langtekkelig, men ok. Min vask ble helt tørr på snora ute. SVK skrev (29 minutter siden): Nabokjerringene: Det må være sant for vi leste det i Lønnebladet! Stjernereporter i Lønnebladet: Det må være sant for jeg fikk vite det av nabokjerringene! Akkurat som Trump og Musk det der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 18:11 #150772 Del Skrevet lørdag kl 18:11 SVK skrev (1 minutt siden): Tidligere var videoene hans på MITs hjemmeside. Men de ble fjernet fordi han drev med seksuell trakassering og fordi han ikke stoppet etter han ble tatt. Han bruker kjendisstatusen sin til å få folk til å kontakte han slik han kan seksuelt trakassere dem. Hva??? Er det sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 18:15 #150773 Del Skrevet lørdag kl 18:15 Cid skrev (1 time siden): Nå står Anton på skateboard. Hoppe med 🛹 👱🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 18:18 #150774 Del Skrevet lørdag kl 18:18 (endret) Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Hva??? Er det sant? Ja, er sant. Jeg ville aldri løyet om noe sånt. Jeg redigerte også innlegget mitt rett før du siterte meg: SVK skrev (14 minutter siden): Tidligere var videoene hans på MITs hjemmeside. Men de ble fjernet fordi han drev med seksuell trakassering og fordi han ikke stoppet etter han ble tatt. Han bruker kjendisstatusen sin til å få folk til å kontakte han slik han kan seksuelt trakassere dem. Trist når de viser seg at de som er svært dyktige i faget sitt viser seg å være dårlige mennesker. Her er forresten wikipeida-kilde som skriver at han mistet professor emeritus-tittelen sin og at videoene hans ble tatt ned fra MITs hjemmesider etter at han seksuelt trakasserte kvinner. https://en.wikipedia.org/wiki/Walter_Lewin#Sexual_harassment Endret lørdag kl 18:24 av SVK 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 18:23 #150775 Del Skrevet lørdag kl 18:23 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Aldri i verden, for jeg liker ikke kameraer, publikum eller å lage mat under stress og press. Sitronkjeks med fyll spiser jeg. Takk for gode ønsker og ja, jeg iser meg ubegrenset med små pinneis. God lørdagskveld der du er. Ferdig med nrk-tv-krimserie. Litt langtekkelig, men ok. Min vask ble helt tørr på snora ute. Akkurat som Trump og Musk det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 18:26 #150776 Del Skrevet lørdag kl 18:26 Cid skrev (7 minutter siden): Hoppe med 🛹 👱🏻♀️ Nei, jeg bare ser på, for de er modige og flinke! Anton var ikke der! SVK skrev (4 minutter siden): Ja, er sant. Jeg ville aldri løyet om noe sånt. Mye annet...men ikke akkurat det? Nå begynner han å innrømme saker og ting her ja... Mye å lese der og han har gjort mangt og mye, men når en mister gangsynet med sånne ting...da sier jeg neitakk asså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 18:26 #150777 Del Skrevet lørdag kl 18:26 SVK skrev (6 minutter siden): Ja, er sant. Jeg ville aldri løyet om noe sånt. Jeg redigerte også innlegget mitt rett før du siterte meg: Her er forresten wikipeida-kilde som skriver at han mistet professor emeritus-tittelen sin og at videoene hans ble tatt ned fra MITs hjemmesider etter at han seksuelt trakasserte kvinner. https://en.wikipedia.org/wiki/Walter_Lewin#Sexual_harassment Han seksuelt trakasserte kvinner over internett, fordi de kontaktet han etter å ha sett videoene hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 18:31 #150778 Del Skrevet lørdag kl 18:31 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Mye annet...men ikke akkurat det? Nå begynner han å innrømme saker og ting her ja... Jeg tuller og tøyser om det som skjer i Lønneberget. Men det er jo bare ment som morro. Å skrive at en virkelig person har begått seksuell trakassering er ikke morro. Så det tuller jeg ikke om. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 18:31 #150779 Del Skrevet lørdag kl 18:31 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Nei, jeg bare ser på, for de er modige og flinke! Anton var ikke der! Mye annet...men ikke akkurat det? Nå begynner han å innrømme saker og ting her ja... Mye å lese der og han har gjort mangt og mye, men når en mister gangsynet med sånne ting...da sier jeg neitakk asså. Vi er helt enige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 18:32 #150780 Del Skrevet lørdag kl 18:32 SVK skrev (Akkurat nå): Jeg tuller og tøyser om det som skjer i Lønneberget. Men det er jo bare ment som morro. Å skrive at en virkelig person har begått seksuell trakassering er ikke morro. Så det tuller jeg ikke om. Vi er helt enige, sånt tuller man ikke med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå