Cid Skrevet 31. mars #150561 Del Skrevet 31. mars Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Fra australia, min venn Cid. / Nei de er ikke hotte, men var gode skuespillere en gang i tiden. Du blir glad for fort og leser ikke meldingene skikkelig. VI BER DEG OM Å SENDE TIL OSS. Jeg er pengelens 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. mars #150562 Del Skrevet 31. mars Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Få han mishandleren der ut av min tråd! Tramper dyrene noe intenst nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. mars #150563 Del Skrevet 31. mars Hoppe Ingebrigtsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. mars #150564 Del Skrevet 31. mars Cid skrev (2 minutter siden): Jeg er pengenes Jens og jeg har mange! 😕 Det vet vi og vi vil ha! Cid skrev (2 minutter siden): Tramper dyrene noe intenst nå? Ja, de tordentramper! Cid skrev (1 minutt siden): Hoppe Ingebrigtsen. Nå er du noen millimeter fra å bli anmeldt til politiet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. mars #150565 Del Skrevet 31. mars Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det vet vi og vi vil ha! Ja, de tordentramper! Nå er du noen millimeter fra å bli anmeldt til politiet! 😇👼✌️☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. mars #150566 Del Skrevet 31. mars Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det vet vi og vi vil ha! Ja, de tordentramper! Nå er du noen millimeter fra å bli anmeldt til politiet! Tror du på barna hans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. mars #150567 Del Skrevet 31. mars Phoenix Heart skrev (2 timer siden): Her er Hoppe nå Phoenix Heart skrev (5 timer siden): Hoppe spiser frokost Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Hvem? Jøss, mynter??? ....ja, jeg lover at jeg ikke skal gjøre det hjemme, men litt artig er sånne rariteter å se på. Sånn er det ja. Neida, og straks skal hun ha frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. mars #150568 Del Skrevet 31. mars Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Det vet vi og vi vil ha! Ja, de tordentramper! Nå er du noen millimeter fra å bli anmeldt til politiet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. mars #150569 Del Skrevet 31. mars Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. mars #150570 Del Skrevet 31. mars Cid skrev (3 timer siden): Tror du på barna hans? Heter ALLE barna Hans? Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 So long. Jeg ser frem til å legge meg. Så er det sagt. 💤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. mars #150571 Del Skrevet 31. mars Hoppetaujenta skrev (57 minutter siden): Heter ALLE barna Hans? So long. Jeg ser frem til å legge meg. Så er det sagt. 💤 Anton mishandlet meg og Ordet i oppveksten 😕 🙍🏻♂️🙍🏼♂️ 👨🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. mars #150572 Del Skrevet 31. mars Cid skrev (4 timer siden): 😇👼✌️☺️ Disse figurene representerer meg ganske fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 31. mars #150573 Del Skrevet 31. mars Cid skrev (7 minutter siden): Disse figurene representerer meg ganske fint 🤥 Den siste figuren representerer deg helt perfekt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. mars #150574 Del Skrevet 31. mars Cid skrev (7 minutter siden): Jeg ble ikke mishandlet i oppveksten 😕 Nei, vi vet at du hadde det bra. Cid skrev (6 minutter siden): Disse figurene representerer meg ikke i det hele tatt faktisk. KUN den siste som SVK fant. Sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 31. mars #150575 Del Skrevet 31. mars Hoppe vasker badet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 31. mars #150576 Del Skrevet 31. mars Dette er Hoppes favoritt ting, utenom å hoppe tau 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. mars #150577 Del Skrevet 31. mars Phoenix Heart skrev (6 minutter siden): Dette er Hoppes favoritt ting, utenom å hoppe tau Phoenix Heart skrev (8 minutter siden): Hoppe vasker badet Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Heter ALLE barna Hans? So long. Jeg ser frem til å legge meg. Så er det sagt. 💤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 31. mars #150578 Del Skrevet 31. mars Phoenix Heart skrev (1 time siden): Hoppe vasker badet Phoenix Heart skrev (1 time siden): Dette er Hoppes favoritt ting, utenom å hoppe tau Ordet lurer på hvem Hoppe skal ha besøk av siden hun plutselig ble så opptatt av å vaske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. mars #150579 Del Skrevet 31. mars Vi gjetter at Hoppe har spist en godkveldsmat i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 31. mars #150580 Del Skrevet 31. mars Ciaran og Ciara skrev (18 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe har spist en godkveldsmat i kveld. Med tanke på rapen jeg nettopp hørte så må Hoppe ha spiste og drukket seg godmett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå