Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 21:54 #150381 Del Skrevet onsdag kl 21:54 Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Kommer til å sove godt med smil om munn når jeg tenker på dere. Tusen Takk, vi ønsker deg en fin og god natt Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet onsdag kl 22:46 #150382 Del Skrevet onsdag kl 22:46 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Åhh...jeg så på klokka akkurat da tiden var 22:22 og jeg tror det er noe magisk med det tallet og jeg har levert inn ny lotto, så da blir det gevinst til lørdag. Hurra! Gleder meg! Legger meg straks. Natta alle sammen. Så du Tim videoen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 23:10 #150383 Del Skrevet onsdag kl 23:10 Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 04:55 #150384 Del Skrevet torsdag kl 04:55 Vi skal en del ærender i dag. Så vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 05:02 #150385 Del Skrevet torsdag kl 05:02 Cid skrev (17 timer siden): Hoppe skal på date med han her senere i dag. Åneida, for han er en gift mann. Cid skrev (16 timer siden): Nå drikker hun kaffi og spiser verdens beste. Marengs er ikke min ting, men spis og kos dere om dere får lyst på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 05:03 #150386 Del Skrevet torsdag kl 05:03 Cid skrev (6 timer siden): Så du Tim videoen? Yepp...masse nokså ubrukelige, flotte ting. Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Vi skal en del ærender i dag. Så vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Hadebra så lenge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 05:03 #150387 Del Skrevet torsdag kl 05:03 Nå er hun på en borg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 05:11 #150388 Del Skrevet torsdag kl 05:11 Hun sover søtt nå med mannen sin 👱🏻♀️👨🏼🛌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 06:00 #150389 Del Skrevet torsdag kl 06:00 Cid skrev (55 minutter siden): Nå er hun på en borg. Dessverre. Skulle gjerne hatt en enebolig i alle fall og kanskje en borg om den ikke var for trekkfull. Cid skrev (47 minutter siden): Hun sover søtt nå. Dessverre. SKulle gjerne ha sovet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 06:15 #150390 Del Skrevet torsdag kl 06:15 Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Dessverre. Skulle gjerne hatt en enebolig i alle fall og kanskje en borg om den ikke var for trekkfull. Dessverre. SKulle gjerne ha sovet jeg. Sover dyrene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet torsdag kl 07:01 #150391 Del Skrevet torsdag kl 07:01 (endret) Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Dessverre. Skulle gjerne hatt en enebolig i alle fall og kanskje en borg om den ikke var for trekkfull. Borgen skulle vært på en øy: Endret torsdag kl 07:09 av SVK 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 07:50 #150392 Del Skrevet torsdag kl 07:50 Cid skrev (1 time siden): Sover dyrene? De fleste hviler nå, men topptrente 👿speidere tar dagsjobben og de beveger seg med usynlighetskappe... SVK skrev (47 minutter siden): Borgen skulle vært på en øy: Ja, tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 08:34 #150393 Del Skrevet torsdag kl 08:34 Jeg forsøker å finne ut slektskapsforhold, men finner det vanskelig å finne det ut på nett. Min nevøs sønn...hva blir jeg til vedkommende? Min fars søsters datters sønn...hva blir han til meg? På nett påstår de at det også blir min fetter, men det kan vel ikke stemme. Skulle vel hete tre eller firemenning el.l? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 12:01 #150394 Del Skrevet torsdag kl 12:01 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg forsøker å finne ut slektskapsforhold, men finner det vanskelig å finne det ut på nett. Min nevøs sønn...hva blir jeg til vedkommende? Min fars søsters datters sønn...hva blir han til meg? På nett påstår de at det også blir min fetter, men det kan vel ikke stemme. Skulle vel hete tre eller firemenning el.l? Grandtante vel? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 13:37 #150395 Del Skrevet torsdag kl 13:37 Takk. Cid skrev (1 time siden): Grandtante vel? Kom på det navnet etter hvert, men en slik AI-ting mente at alt etter fetter og kusiner også ville hete dette. Det har jeg aldri hørt om før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 13:41 #150396 Del Skrevet torsdag kl 13:41 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Takk. Kom på det navnet etter hvert, men en slik AI-ting mente at alt etter fetter og kusiner også ville hete dette. Det har jeg aldri hørt om før... hete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 15:42 #150397 Del Skrevet torsdag kl 15:42 Cid skrev (2 timer siden): hete? Å hete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 16:22 #150398 Del Skrevet torsdag kl 16:22 Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden): Å hete. Hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet torsdag kl 16:29 #150399 Del Skrevet torsdag kl 16:29 Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Jeg forsøker å finne ut slektskapsforhold, men finner det vanskelig å finne det ut på nett. Min nevøs sønn...hva blir jeg til vedkommende? Min fars søsters datters sønn...hva blir han til meg? På nett påstår de at det også blir min fetter, men det kan vel ikke stemme. Skulle vel hete tre eller firemenning el.l? Tremenning 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 16:54 #150400 Del Skrevet torsdag kl 16:54 Cid skrev (30 minutter siden): Hva da? Vi begynner å rote oss ut på vidda nå...hva er det du lurer på? Titania skrev (23 minutter siden): Tremenning 😊 Sikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå