Cid Skrevet 20 timer siden #150001 Del Skrevet 20 timer siden Nå er barna voksne og flyttet hjemmefra, Anton er også utro mot Hoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20 timer siden #150002 Del Skrevet 20 timer siden Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19 timer siden #150003 Del Skrevet 19 timer siden Jeg var i seng kanskje halv ni... 😴...sto opp nå...skal forsøke å sove litt til om litt. Alt vel i natten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18 timer siden #150004 Del Skrevet 18 timer siden Hoppetaujenta skrev (58 minutter siden): Jeg var i seng kanskje halv ni... 😴...sto opp nå...skal forsøke å sove litt til om litt. Alt vel i natten? Alt vel med deg og mannen din Anton? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #150005 Del Skrevet 18 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg var i seng kanskje halv ni... 😴...sto opp nå...skal forsøke å sove litt til om litt. Alt vel i natten? Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17 timer siden #150006 Del Skrevet 17 timer siden Cid skrev (38 minutter siden): Alt vel med deg? Jatakk, alt vel her. Der? Ciaran og Ciara skrev (20 minutter siden): Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta Takk...skal legge meg igjen nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17 timer siden #150007 Del Skrevet 17 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Jatakk, alt vel her. Der? Takk...skal legge meg igjen nå. Freser dyrene i søvne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17 timer siden #150008 Del Skrevet 17 timer siden Ordet og pappa Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17 timer siden #150009 Del Skrevet 17 timer siden Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Jatakk, alt vel her. Der? Takk...skal legge meg igjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16 timer siden #150010 Del Skrevet 16 timer siden Vi skal en del ærender i dag. Så vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15 timer siden #150011 Del Skrevet 15 timer siden Cid skrev (2 timer siden): Fiser dyrene i søvne? Det kan jeg love deg at de gjør. De freser også og bakser med beina i drømmejaging. Cid skrev (2 timer siden): Ordet og gode vennen Anton er helt umulige å skaffe frem bilde av. Nettopp, for de finnes ikke lengre. Jeg har fjernet dem så de ikke blir misbrukt. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi skal en del ærender i dag. Så vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰 Oijj...det var tidlige ærender, men jeg håper at alt går bra som dere vil. Snakkes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #150012 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Det kan jeg love deg at de gjør. De freser også og bakser med beina i drømmejaging. Nettopp, for de finnes ikke lengre. Jeg har fjernet dem så de ikke blir misbrukt. Oijj...det var tidlige ærender, men jeg håper at alt går bra som dere vil. Snakkes. Han er jo faren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #150013 Del Skrevet 10 timer siden Nå har Anton fått boner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #150014 Del Skrevet 10 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Han er jo filleonkelen. Sannheten må frem. Cid skrev (Akkurat nå): Nå har Anton fått wienerbrød til kaffekoppen sin og han koser seg veldig. Ja, det kan jeg se helt herfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #150015 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Sannheten må frem. Ja, det kan jeg se helt herfra. Skulle stå Homer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #150016 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Sannheten må frem. Ja, det kan jeg se helt herfra. Hvem er faren da? Durek? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #150017 Del Skrevet 10 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Skulle stå Homer Hadde ikke stemt det heller, slemme-Cid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #150018 Del Skrevet 10 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Hvem er faren da? Durek? Hvordan kan du spørre om det? Ordet er vinterhvitt hele året og i familie med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #150019 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hadde ikke stemt det heller, slemme-Cid! Han fikk Homer fordi han så på Simpsons, ikke stå🐄k lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #150020 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hvordan kan du spørre om det? Ordet er vinterhvitt hele året og i familie med meg. Du er moren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå