SVK Skrevet 19 timer siden #149901 Del Skrevet 19 timer siden (endret) Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ordet er her hos meg i sitt lille hundebur med hengelås på. Du blir her hos meg i sikkerhet! Hoppetaujenta skrev (57 minutter siden): Jammen det er jo ikke et barn, men et lite og robust rampete Ord. Ordet: SVK har sagt til meg at vi har ytringsfrihet i Norge og at ingen ord kan stenges inni et bur uansett hvor lite og rampete ordet måtte være! SVK har sagt at Ordet er fritt! SVK: Det stemmer! Endret 19 timer siden av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19 timer siden #149902 Del Skrevet 19 timer siden SVK skrev (9 minutter siden): Ordet: SVK har sagt til meg at vi har ytringsfrihet i Norge og at ingen ord kan stenges inni et bur uansett hvor lite og rampete ordet måtte være! SVK har sagt at Ordet er fritt! SVK: Det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 18 timer siden #149903 Del Skrevet 18 timer siden Nå Har @Ciaran og Ciara fått jobben som Bergens offisielle McDonalds-smakstester og får en million året hver for å passe på at McDonaldsene i Bergen holder McDonalds-kvalitet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #149904 Del Skrevet 18 timer siden SVK skrev (21 minutter siden): Nå Har @Ciaran og Ciara fått jobben som Bergens offisielle McDonalds-smakstester og får en million året hver for å passe på at McDonaldsene i Bergen holder McDonalds-kvalitet. Vi sier Nam Nam, og Tusen Takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #149905 Del Skrevet 14 timer siden Nå stripper hun for frierne i frierhuset. 💃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13 timer siden #149906 Del Skrevet 13 timer siden Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #149907 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Cid skrev (12 timer siden): Hoppe besøker dette unike bil museumet. Unikt ja, men meget ulovlig her til lands. Godt gjort. SVK skrev (11 timer siden): Ordet: SVK har sagt til meg at vi har ytringsfrihet i Norge og at ingen ord kan stenges inni et bur uansett hvor lite og rampete ordet måtte være! SVK har sagt at Ordet er fritt! SVK: Det stemmer! Jeg er da ikke slem heller. Buret har så vide spiler at Ordet kan smette ut når det vil. Ædda Bædda! SVK skrev (11 timer siden): Nå Har @Ciaran og Ciara fått jobben som Bergens offisielle McDonalds-smakstester og får en million året hver for å passe på at McDonaldsene i Bergen holder McDonalds-kvalitet. Det gleder meg å høre de gode nyhetene og jeg gratulerer så masse. Cid skrev (7 timer siden): Nå gjør hun forsøk på å danse helt alene for seg selv og hun er ikke noen flamencodanser akkurat... 💃 Mer som en slags eldregym med innlagte rykninger. Det holder det. Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. Ja, jeg ble trøtt i tv-stolen og blundet mer en jeg så...så dag ble det senga hurtig. 💤 Endret 7 timer siden av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #149908 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Unikt ja, men meget ulovlig her til lands. Godt gjort. Jeg er da ikke slem heller. Buret har så vide spiler at Ordet kan smette ut når det vil. Ædda Bædda! Det gleder meg å høre de gode nyhetene og jeg gratulerer så masse. Mer som en slags eldregym med innlagte rykninger. Det holder det. Ja, jeg ble trøtt i tv-stolen og blundet mer en jeg så...så dag ble det senga hurtig. 💤 Synes de bilene var kule jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #149909 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (15 minutter siden): Synes de bilene var kule jeg. Javisst....men sikkert ikke helt trygge i trafikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #149910 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Javisst....men sikkert ikke helt trygge i trafikken. De er bygd som biler så noen av de kunne jo Endret 3 timer siden av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #149911 Del Skrevet 3 timer siden Nå hilser hun på en frier mens hun henter avisen 🙋🏼♀️🕺🏽 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #149912 Del Skrevet 3 timer siden *raskt inn* Goddag! *så er Hoppen borte som et olja lyn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #149913 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): *raskt inn* Goddag! *så er Hoppen borte som et olja lyn* Ha en god dag du og Anton 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #149914 Del Skrevet 3 timer siden Samme til deg og Miakjæresten din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 3 timer siden #149915 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Nå sprer nabokjerringene sladder om at Hoppe spiser lakrispiper til frokost på hverdager. Endret 3 timer siden av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #149916 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden): Samme til meg og Antonkjæresten min. Kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #149917 Del Skrevet 2 timer siden Nå lager hun japanske pannekaker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #149918 Del Skrevet 2 timer siden Hoppe og Anton har begge fått klasehodepine, nå har de begge synkroniserte anfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #149919 Del Skrevet 2 timer siden SVK skrev (43 minutter siden): Nå sprer nabokjerringene sladder om at Hoppe spiser lakrispiper til frokost på hverdager. ...det høres helt fint ut, for hun gjør det tenk. Cid skrev (19 minutter siden): Kos dere Jeg skal kose meg her og han koser seg der hvor han holder til. Cid skrev (19 minutter siden): Nå lager hun japanske pannekaker. For noen herlige varianter. Aldri sett dem så fluffy før. Cid skrev (18 minutter siden): Hoppe og Anton har begge fått hver sin klase med de søteste druer og koser seg veldig med dem. Takk, snille Cid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2 timer siden #149920 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): ...det høres helt fint ut, for hun gjør det tenk. Nabokjerringene: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå