SVK Skrevet 13 timer siden #149901 Del Skrevet 13 timer siden (endret) Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ordet er her hos meg i sitt lille hundebur med hengelås på. Du blir her hos meg i sikkerhet! Hoppetaujenta skrev (57 minutter siden): Jammen det er jo ikke et barn, men et lite og robust rampete Ord. Ordet: SVK har sagt til meg at vi har ytringsfrihet i Norge og at ingen ord kan stenges inni et bur uansett hvor lite og rampete ordet måtte være! SVK har sagt at Ordet er fritt! SVK: Det stemmer! Endret 12 timer siden av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12 timer siden #149902 Del Skrevet 12 timer siden SVK skrev (9 minutter siden): Ordet: SVK har sagt til meg at vi har ytringsfrihet i Norge og at ingen ord kan stenges inni et bur uansett hvor lite og rampete ordet måtte være! SVK har sagt at Ordet er fritt! SVK: Det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 12 timer siden #149903 Del Skrevet 12 timer siden Nå Har @Ciaran og Ciara fått jobben som Bergens offisielle McDonalds-smakstester og får en million året hver for å passe på at McDonaldsene i Bergen holder McDonalds-kvalitet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11 timer siden #149904 Del Skrevet 11 timer siden SVK skrev (21 minutter siden): Nå Har @Ciaran og Ciara fått jobben som Bergens offisielle McDonalds-smakstester og får en million året hver for å passe på at McDonaldsene i Bergen holder McDonalds-kvalitet. Vi sier Nam Nam, og Tusen Takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #149905 Del Skrevet 8 timer siden Nå stripper hun for frierne i frierhuset. 💃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #149906 Del Skrevet 7 timer siden Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #149907 Del Skrevet 1 time siden (endret) Cid skrev (12 timer siden): Hoppe besøker dette unike bil museumet. Unikt ja, men meget ulovlig her til lands. Godt gjort. SVK skrev (11 timer siden): Ordet: SVK har sagt til meg at vi har ytringsfrihet i Norge og at ingen ord kan stenges inni et bur uansett hvor lite og rampete ordet måtte være! SVK har sagt at Ordet er fritt! SVK: Det stemmer! Jeg er da ikke slem heller. Buret har så vide spiler at Ordet kan smette ut når det vil. Ædda Bædda! SVK skrev (11 timer siden): Nå Har @Ciaran og Ciara fått jobben som Bergens offisielle McDonalds-smakstester og får en million året hver for å passe på at McDonaldsene i Bergen holder McDonalds-kvalitet. Det gleder meg å høre de gode nyhetene og jeg gratulerer så masse. Cid skrev (7 timer siden): Nå gjør hun forsøk på å danse helt alene for seg selv og hun er ikke noen flamencodanser akkurat... 💃 Mer som en slags eldregym med innlagte rykninger. Det holder det. Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. Ja, jeg ble trøtt i tv-stolen og blundet mer en jeg så...så dag ble det senga hurtig. 💤 Endret 1 time siden av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå