Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #149841 Del Skrevet 14 timer siden Cid skrev (4 minutter siden): Jeg og Ordet har besøkt verdens eldste restaurant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 12 timer siden #149842 Del Skrevet 12 timer siden I følge Aslan var han prest da Hoppe og Anton giftet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11 timer siden #149843 Del Skrevet 11 timer siden SVK skrev (1 minutt siden): I følge Aslan var han prest da Hoppe og Anton giftet seg. Har du gitt Aslan rusmiddel nå? Hum?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 11 timer siden #149844 Del Skrevet 11 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Har du gitt Aslan rusmiddel nå? Hum?!? Aslan ruser seg ikke! Selv ikke med lakrispiper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 11 timer siden #149845 Del Skrevet 11 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Har du gitt Aslan rusmiddel nå? Hum?!? Aslan: Som du skøyer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #149846 Del Skrevet 11 timer siden Cid skrev (3 timer siden): Nå har hun mistet følelsen i beinene sine. Hun har fortsatt ikke fått dem tilbake o: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 11 timer siden #149847 Del Skrevet 11 timer siden Hoppe har pyntet seg for postmannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #149848 Del Skrevet 11 timer siden SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe har pyntet seg for postmannen. Pat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 11 timer siden #149849 Del Skrevet 11 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Pat? Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 11 timer siden #149850 Del Skrevet 11 timer siden Humlesnurr: Driver fortsatt Hoppe og sjonglerer mellom Anton og postmannen? Jeg trodde hun skulle stoppe med det etter hun giftet seg med Anton! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #149851 Del Skrevet 11 timer siden Nå har hun satt penispumpa til Anton på lading. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 11 timer siden #149852 Del Skrevet 11 timer siden SVK skrev (38 minutter siden): Humlesnurr: Driver fortsatt Hoppe og sjonglerer mellom Anton og postmannen? Jeg trodde hun skulle stoppe med det etter hun giftet seg med Anton! Aslan: Det trodde jeg også! Anton: Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #149853 Del Skrevet 10 timer siden SVK skrev (1 time siden): Aslan ruser seg ikke! Selv ikke med lakrispiper! Han ruser seg med fersk Cid-skinke og inviterer sine brødre på jakt og måltid etterpå. Cid skrev (1 time siden): Hun har fortsatt ikke fått dem tilbake o: Jo, mine bein henger fast som vanblig de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 9 timer siden #149854 Del Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Han ruser seg med fersk Cid-skinke og inviterer sine brødre på jakt og måltid etterpå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #149855 Del Skrevet 9 timer siden Jeg bare sa sannheten jeg. Kanskje Cid sov dypt og blir spist uten å merke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 8 timer siden #149856 Del Skrevet 8 timer siden Hoppetaujenta skrev (48 minutter siden): Jeg bare sa sannheten jeg. Kanskje Cid sov dypt og blir spist uten å merke det? Aslan ville bare skremme Cid og spyttet han ut igjen etter skremmingen var over. Men mulig Cid må dusje resten av uka for å bli kvitt alt løvespyttet han har på seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8 timer siden #149857 Del Skrevet 8 timer siden Å himmel for en opplevelse. Aslans spytt rennende i klaser nedover kroppen og er nesten som å bade i balsam for håret. Blir vanskelig å ta svømmeknappen i sånt noe. . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #149858 Del Skrevet 6 timer siden Nå har hun kysset av en frier fra listen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #149859 Del Skrevet 6 timer siden Cid skrev (40 minutter siden): Nå har hun kRysset av en frier fra listen. Begynner i ene hjørnet og fjerner dem alle, ukysset. Liker ikke sånne friere jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #149860 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Å himmel for en opplevelse. Aslans spytt rennende i klaser nedover kroppen og er nesten som å bade i balsam for håret. Blir vanskelig å ta svømmeknappen i sånt noe. . . SVK skrev (3 timer siden): SVK skrev (5 timer siden): Aslan: Som du skøyer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå