SVK Skrevet 18 timer siden #149801 Del Skrevet 18 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Vennskapelig suss på kinnet mellom venner er innafor. Anton: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 18 timer siden #149802 Del Skrevet 18 timer siden Anton synger: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18 timer siden #149803 Del Skrevet 18 timer siden Gode venner har det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17 timer siden #149804 Del Skrevet 17 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Åhh...sånne har jeg sett en del videoer med og faktisk nært i virkeligheten også og aldri om jeg hadde blitt med på det selv. Det er supergalskap. Like greit, Anton prøvde i stad og omkom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17 timer siden #149805 Del Skrevet 17 timer siden SVK skrev (27 minutter siden): Anton: De tungekysset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17 timer siden #149806 Del Skrevet 17 timer siden SVK skrev (1 time siden): Det er derfor du giftet deg med Anton. Her fra etter bryllupet demmes Cid skrev (22 timer siden): Anton og Hoppe på bryllupsdagen demmes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 16 timer siden #149807 Del Skrevet 16 timer siden Et ekte hoppeslott: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16 timer siden #149808 Del Skrevet 16 timer siden Cid skrev (1 time siden): Like greit, Anton prøvde i stad og omkom Fyyyyy.... 😢 Cid skrev (1 time siden): De tungekysset ikke - det var bare i min intense fantasi. Sorry, Hoppe. Vi får se om du kan holde deg på matta ut dette døgnet. Cid skrev (1 time siden): Her fra etter bryllupet demmes Aldri. SVK skrev (4 minutter siden): Et ekte hoppeslott: Himmelsk nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16 timer siden #149809 Del Skrevet 16 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Fyyyyy.... 😢 Vi får se om du kan holde deg på matta ut dette døgnet. Aldri. Himmelsk nydelig. Går greit, skjedde bare i en film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16 timer siden #149810 Del Skrevet 16 timer siden SVK skrev (8 minutter siden): Et ekte hoppeslott: Helt til det raste sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16 timer siden #149811 Del Skrevet 16 timer siden Ordet gråter hjerteskjærende nå, for det var på besøk hos meg der og nå er det dødt...for det sier onkel cid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15 timer siden #149812 Del Skrevet 15 timer siden Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Ordet gråter hjerteskjærende nå, for det var på besøk hos meg der og nå er det dødt...for det sier onkel cid. Hva er dødt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15 timer siden #149813 Del Skrevet 15 timer siden Ordet...fordi du sa at slottet raste sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15 timer siden #149814 Del Skrevet 15 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ordet...fordi du sa at slottet raste sammen. Sånt som skjer 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15 timer siden #149815 Del Skrevet 15 timer siden Nei, man dør kun en gang i hvert liv og nå vil jeg ha mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #149816 Del Skrevet 14 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei, man dør kun en gang i hvert liv og nå vil jeg ha mat. Ikke når det er oppdiktet, Anton har uendelig med liv uansett så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #149817 Del Skrevet 14 timer siden Prata med Anton i stad, han forsikret meg om at han elsker mine voldelige historier. Jeg viste han hva jeg har skrevet de siste dagene og da brøt vi begge ut i latter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #149818 Del Skrevet 14 timer siden Kjell Elvis på Lønneberget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #149819 Del Skrevet 14 timer siden Anton, Ordet og Hoppe tar karusell nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #149820 Del Skrevet 14 timer siden SVK skrev (3 timer siden): Anton synger: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå