SVK Skrevet 13 timer siden #149781 Del Skrevet 13 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Hun har nettopp tatovert Anton på ryggen sin. Hoppe elsker Anton-tatoveringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden #149782 Del Skrevet 13 timer siden SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe elsker Anton-tatoveringer. Anton fikk en av nissen som viser fingeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12 timer siden #149783 Del Skrevet 12 timer siden Dere juger så dere tror det selv og så på en søndag av alle dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 12 timer siden #149784 Del Skrevet 12 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Dere juger så dere tror det selv og så på en søndag av alle dager! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12 timer siden #149785 Del Skrevet 12 timer siden SVK skrev (1 minutt siden): Haha...den var veldig beskrivende av virkeligheten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #149786 Del Skrevet 9 timer siden Cid skrev (4 timer siden): Hvem sier det? Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Dere juger så dere tror det selv og så på en søndag av alle dager! Spurte om noe her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #149787 Del Skrevet 9 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Spurte om noe her. Du må spesifisere hva du spør om hver gang, ellers er det vanskelig å vite det...og da svarer jeg jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #149788 Del Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Du må spesifisere hva du spør om hver gang, ellers er det vanskelig å vite det...og da svarer jeg jo ikke. Jeg la til innlegget i kommentaren så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #149789 Del Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Huh? Det er vel når en har høyt blodtrykk har jeg hørt? Ikke akkurat nå, men det blir nok litt etter hvert. Jeg vet at mitt lille Ord samlet dem sammen og gjemte dem for dere. Vi koser oss med dem i dag. Jeg aner ikke hva dere snakker om om ser bort og har på øretelefoner og vet ikke hva de dere nevner vil finne på. Fint. Ikke se på meg. Jeg har ikke noe med saken å gjøre. Gratulerer pappa Cid. Humffff! Åhh....en slik sønn hadde jeg likt å ha...fremfor en tulling som er med på "Paradise-programmene" i fullt alvor. Helt utrolig hva folk klarer å få til. Jeg hadde ikke trodd at dette gikk an. Ikke så overraskende kanskje, men DET skal hun. Dere vant den flotte prisen det er å få vaske opp på forumkjøkkenet i hele dag. BravvvvO! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #149790 Del Skrevet 9 timer siden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #149791 Del Skrevet 9 timer siden Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #149792 Del Skrevet 9 timer siden Cid skrev (4 timer siden): Hvem sier det? Jeg. Jeg foretrekker ekte nerder som setter seg inn i saker, fremfor festeglade, fulle spradebasser som skal bli kjent og eie verden...med stort sett ingenting i bagasjen å ta vare på. Det er min mening. Lik det eller ei. Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 På gjensyn. Cid; jeg hadde aldri kunnet finne på slik rakett. Interessant å se. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #149793 Del Skrevet 9 timer siden (endret) Dette skal Anton og Hoppe gjøre snart, lykke til Endret 9 timer siden av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #149794 Del Skrevet 9 timer siden Åhh...sånne har jeg sett en del videoer med og faktisk nært i virkeligheten også og aldri om jeg hadde blitt med på det selv. Det er supergalskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 9 timer siden #149795 Del Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Jeg. Jeg foretrekker ekte nerder som setter seg inn i saker, fremfor festeglade, fulle spradebasser som skal bli kjent og eie verden...med stort sett ingenting i bagasjen å ta vare på. Det er min mening. Lik det eller ei. Det er derfor du giftet deg med Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #149796 Del Skrevet 9 timer siden SVK skrev (11 minutter siden): Det er derfor du er så g lad for Anton som skikkelig god venn. Det stemmer. Besteste vennen i hele verden det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 8 timer siden #149797 Del Skrevet 8 timer siden (endret) SVK skrev (35 minutter siden): Det er derfor du giftet deg med Anton. Anton: Det kan aldri sies ofte nok! Endret 8 timer siden av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8 timer siden #149798 Del Skrevet 8 timer siden SVK skrev (6 minutter siden): Anton: Det kan aldri sies ofte nok at Hoppetaujenta og meg KUN og BARE er gode kamerater! Takk, Anton. De trenger visst å høre det fra deg også. Nå burde ingen være i tvil om dette jaffal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 8 timer siden #149799 Del Skrevet 8 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Takk, Anton. De trenger visst å høre det fra deg også. Nå burde ingen være i tvil om dette jaffal. Det er ingen tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8 timer siden #149800 Del Skrevet 8 timer siden SVK skrev (Akkurat nå): Det er ingen tvil. Vennskapelig suss på kinnet mellom venner er innafor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå