Cid Skrevet 11 timer siden #149421 Del Skrevet 11 timer siden SVK skrev (Akkurat nå): Nå gråter Anton etter å ha sendt Cid til en nynorsk bibelskole. I følge Anton gjør det mer vondt for han enn for Cid. Jeg er ikke sikker på om Cid er enig, for han hyler som en stukken gris. 🐷 Jeg rømmer. 🛫🚕🏃♂️⛪️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 11 timer siden #149422 Del Skrevet 11 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Jeg rømmer. 🛫🚕🏃♂️⛪️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 10 timer siden #149423 Del Skrevet 10 timer siden Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi Digger Kakemonsteret.🍪🍪👹👹😍😍🤩🤩 Jeg tror alle i denne tråden er kakemonstre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #149424 Del Skrevet 10 timer siden SVK skrev (2 minutter siden): Jeg tror alle i denne tråden er kakemonstre. Hoppe er hasjcookiemonster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 10 timer siden #149425 Del Skrevet 10 timer siden Cid skrev (4 minutter siden): Hoppe er hasjcookiemonster. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #149426 Del Skrevet 10 timer siden SVK skrev (2 minutter siden): Afroman er fosterbroren til Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #149427 Del Skrevet 9 timer siden Absolutt ikke. Kakemonstre = Ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 9 timer siden #149428 Del Skrevet 9 timer siden Nå utvikler Hoppe en app med Anton. 📱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9 timer siden #149429 Del Skrevet 9 timer siden (endret) SVK skrev (6 minutter siden): Nå utvikler Hoppe en app med Anton. 📱 En hopp? 😂 Hoppe + app = hopp Evt happ Endret 9 timer siden av MarianneE 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 9 timer siden #149430 Del Skrevet 9 timer siden MarianneE skrev (5 minutter siden): En hopp? 😂 Hoppe + app = hopp Evt happ Det blir royalties på deg pga navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9 timer siden #149431 Del Skrevet 9 timer siden SVK skrev (1 minutt siden): Det blir royalties på deg pga navnet. Det gledes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #149432 Del Skrevet 8 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Absolutt ikke. Kakemonstre = Ja. På hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #149433 Del Skrevet 7 timer siden Ordet har laget en taco maskin til Hoppe og mannen hennes Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #149434 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (5 timer siden): Hoppe er hasjcookiemonster. Nei. Fyss! Cid skrev (3 timer siden): På hva? Det over her. Jeg driver ikke på med driger vet du. Bare kaker! Cid skrev (2 timer siden): Ordet har laget en taco maskin til Hoppe og Ordet hennes. DETTE ER HELT FANTASTISK, CID! Dine videoer blir bare gøyere og gøyere og passer 100% til meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5 timer siden #149435 Del Skrevet 5 timer siden (endret) Nå koser nok Hoppe, Anton og MarianneE seg med pengene de tjente på appen hopp. Endret 5 timer siden av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5 timer siden #149436 Del Skrevet 5 timer siden Hoppe har allerede gått helt bananas med lakrispiper etter at hun fikk alle pengene fra appen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5 timer siden #149437 Del Skrevet 5 timer siden (endret) Cid skrev (2 timer siden): Ordet har laget en taco maskin til Hoppe og mannen hennes Anton. Ordet har merket seg at Hoppe ikke vil dele tacoen med sin ektemann Anton. Endret 4 timer siden av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #149438 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nei. Fyss! Det over her. Jeg driver ikke på med driger vet du. Bare kaker! DETTE ER HELT FANTASTISK, CID! Dine videoer blir bare gøyere og gøyere og passer 100% til meg! Driger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #149439 Del Skrevet 4 timer siden Nå tar hun karusell igjen. https://m.youtube.com/watch?v=uu1IaJGdB4k Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #149440 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (4 timer siden): Ordet har laget en taco maskin til Hoppe og mannen hennes Anton. SVK skrev (7 timer siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå