Cid Skrevet 22 timer siden #149321 Del Skrevet 22 timer siden Hoppe tungekysser med friere i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #149322 Del Skrevet 22 timer siden Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20 timer siden #149323 Del Skrevet 20 timer siden Anton har doktorgrad i farsmelk 👨🏼⚕️🥛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20 timer siden #149324 Del Skrevet 20 timer siden SVK skrev (8 timer siden): Du har nok rett, for her er Anton med deg: 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20 timer siden #149325 Del Skrevet 20 timer siden Dette er meg hver gang jeg har vært rampete. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19 timer siden #149326 Del Skrevet 19 timer siden Cid skrev (4 minutter siden): Dette er meg hver gang jeg har vært rampete. 😻😻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden #149327 Del Skrevet 13 timer siden Nå tar hun karusell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13 timer siden #149328 Del Skrevet 13 timer siden Cid skrev (6 timer siden): Dette er meg hver gang jeg har vært rampete. Det er akkurat sånn jeg ser deg også og fordi du er en så nusselig klump med pels, så tilgir jeg deg hver gang ...i sånn ca fem minutter. Så er vi i gang igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden #149329 Del Skrevet 13 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det er akkurat sånn jeg ser deg også og fordi du er en så nusselig klump med pels, så tilgir jeg deg hver gang ...i sånn ca fem minutter. Så er vi i gang igjen. Har Anton brølt etter meg i løpet av helga? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 13 timer siden #149330 Del Skrevet 13 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det er akkurat sånn jeg ser deg også og fordi du er en så nusselig klump med pels, så tilgir jeg deg hver gang ...i sånn ca fem minutter. Så er vi i gang igjen. Korrekt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13 timer siden #149331 Del Skrevet 13 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Nå tar hun å absolutt ikke karusell. Nei, for hun liker ikke karuseller høyt oppe og hadde blitt spysyk så fort hun hadde satt seg i en slik oppblåsbar båt. Fyss! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden #149332 Del Skrevet 13 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei, for hun liker ikke karuseller høyt oppe og hadde blitt spysyk så fort hun hadde satt seg i en slik oppblåsbar båt. Fyss! Blir dyrene urolige? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13 timer siden #149333 Del Skrevet 13 timer siden (endret) Cid skrev (3 minutter siden): Har Anton brølt etter meg i løpet av helga? Han er helt hes etter all brølingen. Til og med i søvne brølte han. Stakkars Anton som har havnet i et mareritt. Helt ufrivillig. Endret 13 timer siden av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 13 timer siden #149334 Del Skrevet 13 timer siden Nå har Hoppe stjålet alle buksene til frierne i frierhuset og lagt igjen kilt til dem slik de må bruke kilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden #149335 Del Skrevet 13 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Han er helt hes etter all brølingen. Til og med i søvne brølte han. Stakkars Anton som har havnet i et mareritt. Helt ufrivillig. Hvilket mareritt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden #149336 Del Skrevet 13 timer siden SVK skrev (1 minutt siden): Nå har Hoppe stjålet alle buksene til frierne i frierhuset og lagt igjen kilt til dem slik de må bruke kilt. Så hun får sett morrabrøda demmes 🥖🥖🥖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 13 timer siden #149337 Del Skrevet 13 timer siden SVK skrev (8 minutter siden): Nå har Hoppe stjålet alle buksene til frierne i frierhuset og lagt igjen kilt til dem slik de må bruke kilt. Hoppe har stjålet buksene til Anton og postmannen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden #149338 Del Skrevet 13 timer siden SVK skrev (1 minutt siden): Hoppe har stjålet buksene til Anton og postmannen også. Nå ser hun Pat sin andre nese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 13 timer siden #149339 Del Skrevet 13 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Nå ser hun Pat sin andre nese. Stakkars Pat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13 timer siden #149340 Del Skrevet 13 timer siden SVK skrev (13 minutter siden): Nå har Hoppe stjålet alle buksene til frierne i frierhuset og lagt igjen kilt til dem slik de må bruke kilt. På en tøyseaktig måte har hun bare gjemt dem. De får dem igjen i morgen. Cid skrev (11 minutter siden): Hvilket mareritt? Deg! Cid skrev (10 minutter siden): Så hun får sett morgen-wienerbrødene demmes som de har bakt på morgenkvisten 🥖🥖🥖 Jeg liker slike bakevarer skjønner du og har akkurat spist et pecanwienerbrød her jeg sitter. Nydelig! SVK skrev (4 minutter siden): Hoppe har stjålet buksene til Anton og postmannen også. LÅNT! Cid skrev (2 minutter siden): Nå ser hun Pat sin andre nese. Postmannen? Jeg stikker ikke min nese i andres nese, så dette vet jeg ikke noe om. SVK skrev (Akkurat nå): Stakkars Pat. Han har det bra han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå