Hoppetaujenta Skrevet 12 timer siden #149141 Del Skrevet 12 timer siden Cid skrev (18 timer siden): Var ordet som lånte mobilen min og skrev alt det. Jug! Cid skrev (16 timer siden): Dette er heller ikke Anton Sr. når han var ung. Manges drøm han der før i tiden...har jeg lest. Cid skrev (16 timer siden): Dette er han i nåtiden. Fremdeles en flott kar. Cid skrev (16 timer siden): Dette betydde ikke det det så ut som btw Jo, det gjorde det nok. Jeg kjenner deg nå, rampegutt! Phoenix Heart skrev (10 timer siden): Hoppe på telttur Fiiin plass. Bare den ikke er forhekset? Sånn skog en aldri kommer ut fra igjen? Cid skrev (8 timer siden): Dette er Anton. Nei, dette stemmer bare ikke. Anton har ikke skriblerier på kroppen. Cid skrev (1 time siden): Tim var på Lønneberget i går. Alltid velkommen. Cid skrev (6 minutter siden): Ny frier til Hoppe. Litt av en skøyer dette, men nei....han skal ikke hit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11 timer siden #149142 Del Skrevet 11 timer siden Nå går @Hoppetaujenta morgentur 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11 timer siden #149143 Del Skrevet 11 timer siden Mentalt så gjør jeg det. Har faktisk gjort det en gang for lenge siden. Morgentur før frokost. Det var før det. Morn-Morn til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 10 timer siden #149144 Del Skrevet 10 timer siden Maskinfører skrev (47 minutter siden): Nå går @Hoppetaujenta morgentur Hun går hånd i hånd med sin kjære Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 9 timer siden #149145 Del Skrevet 9 timer siden SVK skrev (34 minutter siden): Hun går hånd i hånd med sin kjære Anton. Ja hun gjør nok det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8 timer siden #149146 Del Skrevet 8 timer siden Vi skal noen ærender i dag. Så vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #149147 Del Skrevet 8 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jug! Manges drøm han der før i tiden...har jeg lest. Fremdeles en flott kar. Jo, det gjorde det nok. Jeg kjenner deg nå, rampegutt! Fiiin plass. Bare den ikke er forhekset? Sånn skog en aldri kommer ut fra igjen? Nei, dette stemmer bare ikke. Anton har ikke skriblerier på kroppen. Alltid velkommen. Litt av en skøyer dette, men nei....han skal ikke hit. Blir det sorte gryte i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 7 timer siden #149148 Del Skrevet 7 timer siden Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja hun gjør nok det Hoppe er stolt som en høne og Anton stolt som en hane. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 7 timer siden #149149 Del Skrevet 7 timer siden Hoppe: Nabokjerringer, Anton er min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 7 timer siden #149150 Del Skrevet 7 timer siden Hoppe og Anton i kor: SVK er en hedersmann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 7 timer siden #149151 Del Skrevet 7 timer siden Hoppe skal spise lunsj her i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 7 timer siden #149152 Del Skrevet 7 timer siden SVK skrev (16 minutter siden): Hoppe og Anton i kor: SVK er en hedersmann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 6 timer siden #149153 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Manges drøm han der før i tiden...har jeg lest. Regner med det var din egen dagbok du leste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 6 timer siden #149154 Del Skrevet 6 timer siden SVK skrev (23 minutter siden): Regner med det var din egen dagbok du leste. Mammaen til Hoppe: Hadde Hoppe hatt mulighet så hadde hun låst han inne i frierhuset sammen med alle de andre mannfolkene hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 6 timer siden #149155 Del Skrevet 6 timer siden SVK skrev (1 minutt siden): Mammaen til Hoppe: Hadde Hoppe hatt mulighet så hadde hun låst han inne i frierhuset sammen med alle de andre mannfolkene hennes. Jeg tviler ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5 timer siden #149156 Del Skrevet 5 timer siden Phoenix Heart skrev (1 time siden): Hoppe skal spise lunsj her i dag Hoppe hadde allerede en plan før hun gikk inn døra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #149157 Del Skrevet 4 timer siden Nå tar hun berg og dalbane sammen med mannen sin Anton og ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 4 timer siden #149158 Del Skrevet 4 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Nå tar hun berg og dalbane sammen med mannen sin Anton og ordet Da jeg var barn spilte jeg mye RollerCoaster Tycoon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #149159 Del Skrevet 4 timer siden SVK skrev (7 minutter siden): Da jeg var barn spilte jeg mye RollerCoaster Tycoon Hoppe spiller det på ekte, hun bruker friere som forsøkskaniner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1 time siden #149160 Del Skrevet 1 time siden SVK skrev (5 timer siden): Hoppe er stolt som en høne og Anton stolt som en hane. Ja Anton er stolt som en hane 🐓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå