Cid Skrevet 10 timer siden #149101 Del Skrevet 10 timer siden Nå har Anton igjen begynt å mase på meg og store Ordet om å ha trekant med han o: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #149102 Del Skrevet 9 timer siden Nå har Anton fått hodet sitt druknet i frityrolje, han brøler av smerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 9 timer siden #149103 Del Skrevet 9 timer siden Cid skrev (39 minutter siden): Nå har Anton igjen begynt å mase på meg og store Ordet om å ha trekant med han o: Cid skrev (Akkurat nå): Nå har Anton fått hodet sitt druknet i frityrolje, han brøler av smerte. Det eneste Anton brøler er navnet ditt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #149104 Del Skrevet 9 timer siden SVK skrev (Akkurat nå): Det eneste Anton brøler er navnet ditt! 🛖🚪🔐🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #149105 Del Skrevet 9 timer siden Dette er Anton Sr. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5 timer siden #149106 Del Skrevet 5 timer siden Jeg fant et bilde av Hoppe og Anton fra sist høst: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5 timer siden #149107 Del Skrevet 5 timer siden Hoppe og Anton er litt av et team: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5 timer siden #149108 Del Skrevet 5 timer siden Anton da han besøkte tvillingene i Bergen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5 timer siden #149109 Del Skrevet 5 timer siden Da Anton besøkte Cid i Ålesund: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5 timer siden #149110 Del Skrevet 5 timer siden Anton og Hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5 timer siden #149111 Del Skrevet 5 timer siden (endret) Hoppe da tvillingene og Cid var barn: Endret 4 timer siden av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #149112 Del Skrevet 4 timer siden SVK skrev (6 timer siden): Vi Digger Elvis Aron Presley. Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): Duen er min favoritt. Mye gøy der ellers også. Ordet vil finne opp ting når det blir stort nok, sier det. Ok. God tur og velkommen tilbake. Hans øyne gikk i ring, akkurat som nevene/armene og han sier at han er så sliten at han må på ferie i dag og i morgen. Vet ikke hvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #149113 Del Skrevet 4 timer siden SVK skrev (5 timer siden): Det eneste Anton brøler er navnet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2 minutter siden #149114 Del Skrevet 2 minutter siden Nå snorker Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå