Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (13 minutter siden):

Fra når Tim var på besøk på Lønneberget i går.

😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal noen ærender i dag, vi logger snart av. Vi kommer tilbake her i kveld.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (10 timer siden):

Anton sover også og han drømmer om å gi Cid juling. :sover: :boksing:

Stakkars Anton. Han drømte så mye om å gi Cid juling at han var helt utslitt da han våknet. :slumre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 timer siden):

Fra når Tim var på besøk på Lønneberget i går.

Duen er min favoritt. :nikke: Mye gøy der ellers også.  Ordet vil finne opp ting når det blir stort nok, sier det.

Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden):

Vi skal noen ærender i dag, vi logger snart av. Vi kommer tilbake her i kveld.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Ok. God tur og velkommen tilbake. :) 

SVK skrev (27 minutter siden):

Stakkars Anton. Han drømte så mye om å gi Cid juling at han var helt utslitt da han våknet. 

Hans øyne gikk i ring, akkurat som nevene/armene og han sier at han er så sliten at han må på ferie i dag
og i morgen. Vet ikke hvor. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (30 minutter siden):

Hans øyne gikk i ring, akkurat som nevene/armene og han sier at han er så sliten at han må på ferie i dag
og i morgen. Vet ikke hvor. :vetikke:

Alt Anton ønsket var å bli mer sliten av gårdsarbeidet enn av å løpe etter Cid. :sukk:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det stemmer nok, for han er skikkelig fortvilet nå av hvordan denne historien har blitt. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Det stemmer nok, for han er skikkelig fortvilet nå av hvordan denne historien har blitt. :( 

Anton lurer på om han gjorde noe galt i sitt forrige liv siden gudene tester han så hardt med Cid. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...og han som er så snill og grei mot alle. NOE må han ha gjort, for dette er en skikkelig straff som han ikke fortjener. 😠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...og han som er så snill og grei mot alle. NOE må han ha gjort, for dette er en skikkelig straff som han ikke fortjener. 😠

Anton har hørt om en bibelskole hvor alle biblene er på nynorsk.  Men Anton lurer på om det blir for grusomt å sende Cid til et slikt sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (5 minutter siden):

Anton har hørt om en bibelskole hvor alle biblene er på nynorsk.  Men Anton lurer på om det blir for grusomt å sende Cid til et slikt sted. 

Nei, det tror jeg vil passe helt fint. Håper han blir glad for disse opplysningene når han står opp en gang - @Cid 👿

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tror jeg vil passe helt fint. Håper han blir glad for disse opplysningene når han står opp en gang - @Cid 👿

Kjenner jeg Cid rett så kommer han til å sette ny verdensrekord i løping når han hører om bibelskolen hvor alle biblene er på nynorsk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har visst festet en rask tredemølle oppned, som gjør at han kan ligge på rygg og sove, samtidig
som at beina kan gå som trommestikker oppe i lufta over han. Aner ikke hvordan, men han har øvd mye
og har blitt kjempegod. Frykt kan få til mye gitt. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (47 minutter siden):

Hvilken historie?

Hoppetaujenta skrev (40 minutter siden):

Anton har vært slem lenge mot meg og Ordet 🙍🏼‍♂️🙍🏻‍♂️ :pisk:

Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden):

🛖🚪🔑🔐

SVK skrev (23 minutter siden):

Kjenner jeg Cid rett så kommer han til å sette ny verdensrekord i løping når han hører om bibelskolen hvor alle biblene er på nynorsk. 

🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (18 minutter siden):

🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppe og Anton er klar til ørkenvandring i dag, de har trent flere ganger på å drikke hverandres urin så det er i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (49 minutter siden):

Anton har vært slem lenge mot meg og Ordet 🙍🏼‍♂️🙍🏻‍♂️ :pisk:

Anton har aldri vært slem mot Ordet og du har kun fått som fortjent! :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...