Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #149001 Del Skrevet 22 timer siden SVK skrev (2 minutter siden): Jeg likte den, men den er annerledes bøkene. Roald Dahl-bøkene har en del mørk humor og det fjernes dessverre fra filmene. Den er fra 2009. Når jeg først skal anbefale barnefilmer så ønsker jeg også å anbefale Den lille prinsen. Det er ikke Roald Dahl, men en av de beste barnefilmene etter min mening. Det er en film som også voksne vil like: Vi Digget Roald Dahl bøkene da vi var barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22 timer siden #149002 Del Skrevet 22 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Foreldrene til Hoppe når de var unge. I nåtiden. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #149003 Del Skrevet 22 timer siden Vi ser at det tulles og tøyses følt her inne nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 22 timer siden #149004 Del Skrevet 22 timer siden SVK skrev (24 minutter siden): Når jeg først skal anbefale barnefilmer så ønsker jeg også å anbefale Den lille prinsen. Det er ikke Roald Dahl, men en av de beste barnefilmene etter min mening. Det er en film som også voksne vil like: Som man ser i traileren så handler filmen om å vokse opp. Føler de filmene er filmer man først forstår når man blir voksen. Det er da man skjønner hva det vil si å vokse opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21 timer siden #149005 Del Skrevet 21 timer siden Vi gjetter at Hoppe snart skal sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 20 timer siden #149006 Del Skrevet 20 timer siden Ciaran og Ciara skrev (39 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe snart skal sove. Ordet sover allerede: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20 timer siden #149007 Del Skrevet 20 timer siden SVK skrev (2 minutter siden): Ordet sover allerede: Vi synes at dette er et søtt og koselig bilde.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11 timer siden #149008 Del Skrevet 11 timer siden Veldig søtt bilde. Jeg har nå skrevet ned prinsen og foxè-filmen. Skal lete. Ellers tøver dere fælt innimellom og skriver så mye at eg kun har svart verbalt mens jeg leste det og hører dere nøye etter, så vet dere hva jeg sa også. Tøyvask er i gang her for lengst. Godmorgen alle sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 10 timer siden #149009 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (58 minutter siden): Veldig søtt bilde. Jeg har nå skrevet ned prinsen og foxè-filmen. Skal lete. Bra! Hoppetaujenta skrev (58 minutter siden): Ellers tøver dere fælt innimellom og skriver så mye at eg kun har svart verbalt mens jeg leste det og hører dere nøye etter, så vet dere hva jeg sa også. Jeg hørte du slengte noen gloser til nabokjerringene. Hoppetaujenta skrev (58 minutter siden): Tøyvask er i gang her for lengst. Godmorgen alle sammen. God morgen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #149010 Del Skrevet 10 timer siden SVK skrev (17 minutter siden): Jeg hørte du slengte noen gloser til nabokjerringene. Det var oppkuttet brød...til småfuglene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 10 timer siden #149011 Del Skrevet 10 timer siden (endret) Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Det var oppkuttet brød...til småfuglene. Jeg strødde oppkuttet brød utover terrassene deres og nå er terrassene fulle av fuglebæsj. Klassisk Hoppe. Endret 10 timer siden av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #149012 Del Skrevet 10 timer siden Hmm...alt for å more humørfylte kjemper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 10 timer siden #149013 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Hmm...alt for å more humørfylte kjemper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #149014 Del Skrevet 9 timer siden Jeg har tålt og kjenner jeg dere rett, så må jeg tåle mengder av tull og tøys som ligger der i fremtiden og venter på meg...men det er åkei. Når det er deg og dere så går det greit. Dere er gode på bunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 9 timer siden #149015 Del Skrevet 9 timer siden SVK skrev (31 minutter siden): Klassisk Hoppe. Ordet: Det var ikke bare terrassene hun strødde brødsmuler over. Hun gjorde det også med nabokjerringenes biler etter de hadde invitert hennes Anton på kaffe. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 9 timer siden #149016 Del Skrevet 9 timer siden (endret) Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Jeg har tålt og kjenner jeg dere rett, så må jeg tåle mengder av tull og tøys som ligger der i fremtiden og venter på meg...men det er åkei. Når det er deg og dere så går det greit. Dere er gode på bunnen. Gode på toppen også. Men er man heldig så er det mye sjokolade i bunnen av kjeksen. Endret 9 timer siden av SVK 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 8 timer siden #149017 Del Skrevet 8 timer siden Hoppe: Hvis jeg skulle beskrevet Anton med ett ord så måtte det vært: Bootylicious. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #149018 Del Skrevet 8 timer siden Cid skrev (15 timer siden): Dette er sant. Alltid sant hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #149019 Del Skrevet 7 timer siden SVK skrev (1 time siden): Gode på toppen også. Men er man heldig så er det mye sjokolade i bunnen av kjeksen. Ååååå....mumsene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #149020 Del Skrevet 7 timer siden Cid skrev (32 minutter siden): Alltid sant hehe. Prater for døve ører her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå