SVK Skrevet i går, 12:00 #148961 Del Skrevet i går, 12:00 Cid skrev (Akkurat nå): Hun er nok nærme 60 selv basert på hva hun har skrevet så ikke så langt unna Hoppe vil nok aldri innrømme hvor gammel hun er. Så da kan vi like gjerne la deg bestemme alderen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 12:00 #148962 Del Skrevet i går, 12:00 SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe kaller slike menn for MS. Meget smaskbare. Hun liker dem primitive så da blir det PMS 🥴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 12:00 #148963 Del Skrevet i går, 12:00 SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe vil nok aldri innrømme hvor gammel hun er. Så da kan vi like gjerne la deg bestemme alderen hennes. Da er hun og Anton 69 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:25 #148964 Del Skrevet i går, 12:25 Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 12:28 #148965 Del Skrevet i går, 12:28 SVK skrev (3 timer siden): Hoppe fantaserer nok om denne frieren: Bildene er ikke akkurat av beste klasse! SVK skrev (3 timer siden): Så du har en type som du kanskje kunne falle for? Klart jeg har. En klok person, kreativ og artig...gjerne litt motstrøms om det må til. SVK skrev (2 timer siden): Nabokjerringene sier så mangt. Det har sånne alltid gjort. Det stemmer. De burde snart utryddes. Cid skrev (1 time siden): Borte i forbindelse med alderdommen. Nei, det tror jeg ikke noe på. Han gjorde det vel for forandringens skyld tenker jeg. Cid skrev (47 minutter siden): Hvilken sannhet? En hver form for sannhet er bedre enn en løgn. SVK skrev (39 minutter siden): Hoppe ønsker jo å holde Le & Rør-sannheten skjult. Den heter "LØGN" for alle oss andre her ute. Cid skrev (33 minutter siden): Som at hun er gift med Anton siden 92 Det hadde jeg nok merket om det var slik. SVK skrev (31 minutter siden): Hoppe nekter å innrømme det selv om det er 100 prosent JUG! Klart det. 😠 SVK skrev (22 minutter siden): Jepp! Han er 68 år, men holder seg godt! Hoppe sa også hun ønsket en mann med flott år selv i alderdommen. Når du sier holder seg godt, hva bygger du dette på egentlig? Din egen smak? Cid skrev (20 minutter siden): Hun er nok nærme 200 selv basert på hva hun har skrevet så ikke så langt unna Takk. Det høres ut som at Hoppen er litt klok da. SVK skrev (20 minutter siden): Hoppe kaller slike menn for MS. Masete sjornalister. Takk. Der sa du det selv. SVK skrev (19 minutter siden): Hoppe vil nok aldri innrømme hvor gammel hun er. Nei, den er ikke målbar. Cid skrev (19 minutter siden): Hun liker dem primitive så da blir det PMS 🥴 Påståelige Masete Sjornalister? Cid skrev (18 minutter siden): Da er hun og Anton 69 😁 HAHAHA...du er altså SÅ morsom! NOT!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 12:28 #148966 Del Skrevet i går, 12:28 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Farvel så lenge. Jeg skal ha mat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 12:30 #148967 Del Skrevet i går, 12:30 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Bildene er ikke akkurat av beste klasse! Hva mente det du med det? Hva er galt med bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 12:34 #148968 Del Skrevet i går, 12:34 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Klart jeg har. En klok person, kreativ og artig...gjerne litt motstrøms om det må til. Anton med andre ord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 12:43 #148969 Del Skrevet i går, 12:43 Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Bildene er ikke akkurat av beste klasse! Klart jeg har. En klok person, kreativ og artig...gjerne litt motstrøms om det må til. Det stemmer. De burde snart utryddes. Nei, det tror jeg ikke noe på. Han gjorde det vel for forandringens skyld tenker jeg. En hver form for sannhet er bedre enn en løgn. Den heter "LØGN" for alle oss andre her ute. Det hadde jeg nok merket om det var slik. Klart det. 😠 Når du sier holder seg godt, hva bygger du dette på egentlig? Din egen smak? Takk. Det høres ut som at Hoppen er litt klok da. Takk. Der sa du det selv. Nei, den er ikke målbar. Påståelige Masete Sjornalister? HAHAHA...du er altså SÅ morsom! NOT!!! Evige snille lille Cid 👼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 12:44 #148970 Del Skrevet i går, 12:44 Da Hoppe møtte Anton: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 12:48 #148971 Del Skrevet i går, 12:48 Dette er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 13:47 #148972 Del Skrevet i går, 13:47 Når Hoppe leker gjemsel så gjemmer hun seg alltid i frierhuset 🏠🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼👱🏻♀️🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 23 timer siden #148973 Del Skrevet 23 timer siden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 22 timer siden #148974 Del Skrevet 22 timer siden Phoenix Heart skrev (10 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21 timer siden #148975 Del Skrevet 21 timer siden SVK skrev (4 timer siden): Hva mente det du med det? Hva er galt med bildet? Kunne ikke få det frem da jeg forsøkte, men nå...en del ganger senere virket det. SVK skrev (4 timer siden): Anton med andre ord. Nei. 😕 Cid skrev (4 timer siden): Evige rampete store lille Cid 👼 Jupp. SVK skrev (4 timer siden): Da Hoppe møtte Anton: Haha...sånn gjør ikke jeg. 😶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21 timer siden #148976 Del Skrevet 21 timer siden Cid skrev (3 timer siden): Når Hoppe leker gjemsel så gjemmer hun seg alltid i frierhuset 🏠🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼👱🏻♀️🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼 Dette er sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21 timer siden #148977 Del Skrevet 21 timer siden Phoenix Heart skrev (1 time siden): Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Farvel så lenge. Jeg skal ha mat. Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Bildene er ikke akkurat av beste klasse! Klart jeg har. En klok person, kreativ og artig...gjerne litt motstrøms om det må til. Det stemmer. De burde snart utryddes. Nei, det tror jeg ikke noe på. Han gjorde det vel for forandringens skyld tenker jeg. En hver form for sannhet er bedre enn en løgn. Den heter "LØGN" for alle oss andre her ute. Det hadde jeg nok merket om det var slik. Klart det. 😠 Når du sier holder seg godt, hva bygger du dette på egentlig? Din egen smak? Takk. Det høres ut som at Hoppen er litt klok da. Takk. Der sa du det selv. Nei, den er ikke målbar. Påståelige Masete Sjornalister? HAHAHA...du er altså SÅ morsom! NOT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 20 timer siden #148978 Del Skrevet 20 timer siden Hoppetaujenta skrev (47 minutter siden): Kunne ikke få det frem da jeg forsøkte, men nå...en del ganger senere virket det. Så bra, da så du at det var bilde av selveste Willy Wonka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20 timer siden #148979 Del Skrevet 20 timer siden Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20 timer siden #148980 Del Skrevet 20 timer siden SVK skrev (5 minutter siden): Så bra, da så du at det var bilde av selveste Willy Wonka. Han er død. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå