Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #148841 Del Skrevet 10 timer siden Cid skrev (13 timer siden): Den om Rocketman. Så den ikke. ...men liker den godt og vet hvordan den er. Ciaran og Ciara skrev (12 timer siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Japp. Phoenix Heart skrev (11 timer siden): Hoppe elsker, Gåte. Liker gåte. Ble så stolt av melodi grand prix-opptredenen! DEN fikk en liten tåre til å trille her. Som fra en stolt mor. Cid skrev (11 timer siden): Lønneberget får snart besøk av en gammel venn Hadde vært trivelig å ha et slikt og kjøre sakte på en strekning med bebyggelse og vinke til ungene. Tute! Cid skrev (10 timer siden): Tim viser Hoppe noe artig han kjøpte i Japan. Ubrukelig (?) men genialt! Ciaran og Ciara skrev (10 timer siden): Vi gjetter at Hoppe hører på radio,📻📻 ser på tv.📺📺 og ser på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Tv og youtube der og så måtte jeg i seng. Noen ganger er tv-lyd som en vuggesang for meg. SVK skrev (9 timer siden): AI-Hoppe-søstrene er ute på byen: De kan være litt rampete de kunstige der, men hoved-Hoppe gjør aldri sånn. Cid skrev (9 timer siden): Mannfolka må bare passe seg 🕺🏽🕺🏿🕺🏻🕺🏼🕺 Jeg vil ikke vite hva de foretar seg på natta. Phoenix Heart skrev (8 timer siden): Hoppes kveldssnacks Knas. Knas. Knas. En liten førfrokost der. Nam! Cid skrev (3 timer siden): I morgen så er det påkrevd koloskopi på innbyggerne i Lønneberget. ...men så var det bare feilopplesning av papiret...det var Cid som skulle være stand in for dem alle sammen. Hjelp. Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Jo, det skal hun snart og ser frem til det. Alltid. Det er første mars i dag og jeg tenker at nå er vinteren over for denne gang, men vet at jeg kan ta feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 8 timer siden #148842 Del Skrevet 8 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): De kan være litt rampete de kunstige der, men hoved-Hoppe gjør aldri sånn. Har snakket med søstrene dine og de sier at det er du som er den som presser dem med på rampestreker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 8 timer siden #148843 Del Skrevet 8 timer siden SVK skrev (4 minutter siden): Har snakket med søstrene dine og de sier at det er du som er den som presser dem med på rampestreker. Hoppes søstre: Hoppe er den drøyeste i familien vår. Hun har alltid noen planer for å lure mannfolk inn i frierhuset hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #148844 Del Skrevet 7 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Så den ikke. ...men liker den godt og vet hvordan den er. Japp. Liker gåte. Ble så stolt av melodi grand prix-opptredenen! DEN fikk en liten tåre til å trille her. Som fra en stolt mor. Hadde vært trivelig å ha et slikt og kjøre sakte på en strekning med bebyggelse og vinke til ungene. Tute! Ubrukelig (?) men genialt! Tv og youtube der og så måtte jeg i seng. Noen ganger er tv-lyd som en vuggesang for meg. De kan være litt rampete de kunstige der, men hoved-Hoppe gjør aldri sånn. Jeg vil ikke vite hva de foretar seg på natta. Knas. Knas. Knas. En liten førfrokost der. Nam! ...men så var det bare feilopplesning av papiret...det var Cid som skulle være stand in for dem alle sammen. Hjelp. Jo, det skal hun snart og ser frem til det. Alltid. Det er første mars i dag og jeg tenker at nå er vinteren over for denne gang, men vet at jeg kan ta feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #148845 Del Skrevet 7 timer siden SVK skrev (10 minutter siden): Har snakket med søstrene dine og de sier at det er du som er den som presser dem med på rampestreker. Mer som rumpestreker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 7 timer siden #148846 Del Skrevet 7 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Mer som rumpestreker Hoppes søstre: Det er hva Hoppe også ville sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #148847 Del Skrevet 7 timer siden SVK skrev (1 minutt siden): Hoppes søstre: Det er hva Hoppe også ville sagt. Dette er senseien hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #148848 Del Skrevet 7 timer siden Hoppe i går 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 7 timer siden #148849 Del Skrevet 7 timer siden Cid skrev (12 minutter siden): Hoppe i går Moren til Hoppe: Det er samme trikset Hoppe insisterte på å vise under konfirmasjonen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #148850 Del Skrevet 7 timer siden (endret) SVK skrev (8 minutter siden): Moren til Hoppe: Det er samme trikset Hoppe insisterte på å vise under konfirmasjonen hennes. Da viste hun brunøyet til presten👨🏻🦳 Endret 7 timer siden av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #148851 Del Skrevet 7 timer siden Hoppe hilser på friere 🙋🏼♀️🕺🏻🕺🕺🏽🕺🏼🕺🏿 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 7 timer siden #148852 Del Skrevet 7 timer siden SVK skrev (32 minutter siden): Moren til Hoppe: Det er samme trikset Hoppe insisterte på å vise under konfirmasjonen hennes. Moren til Hoppe: Presten dånte han også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #148853 Del Skrevet 7 timer siden Helt tyyypisk for folk som holder til i denne tråden. Lørdagen er godt i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 6 timer siden #148854 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Helt tyyypisk for folk som holder til i denne tråden. Lørdagen er godt i gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 6 timer siden #148855 Del Skrevet 6 timer siden Jeg er glad jeg har Hoppes familie som informanter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #148856 Del Skrevet 6 timer siden SVK skrev (Akkurat nå): Jeg er glad jeg har Hoppes elefanter som informanter. Snabel-TUUT fra familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 6 timer siden #148857 Del Skrevet 6 timer siden (endret) Jeg ble skuffet da jeg hørte postmannen fortelle dette: Endret 5 timer siden av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #148858 Del Skrevet 6 timer siden SVK skrev (15 minutter siden): Jeg ble skuffet da jeg hørte postmannen fortelle dette: Jaha? So what? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 6 timer siden #148859 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Jaha? So what? Så det var postmannen som kom mellom deg og Anton? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5 timer siden #148860 Del Skrevet 5 timer siden SVK skrev (37 minutter siden): Så det var postmannen som kom mellom deg og Anton? Anton: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå