Cid Skrevet 10 timer siden #148761 Del Skrevet 10 timer siden En ny frier dukker opp på Lønneberget i morgen, klarer han å sjarmere Hoppe mon tro? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #148762 Del Skrevet 10 timer siden Nei, ingen klarer noe som helst og her er det mye tull og tøys og er det virkelig så mange smugtittere her? Ja, jeg hadde litt ost og skinke-kvelds og nå stuper jeg i seng. Natta alle tullebukker m.m. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 10 timer siden #148763 Del Skrevet 10 timer siden Godnatt ..jeg tuller med opp i fjellsiden med bukkene... Solange ,🦊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 10 timer siden #148764 Del Skrevet 10 timer siden 🦊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #148765 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Nei, ingen klarer noe som helst og her er det mye tull og tøys og er det virkelig så mange smugtittere her? Ja, jeg hadde litt ost og skinke-kvelds og nå stuper jeg i seng. Natta alle tullebukker m.m. Ingen klarer hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #148766 Del Skrevet 10 timer siden Cid skrev (20 minutter siden): En ny frier dukker opp på Lønneberget i morgen, klarer han å sjarmere Hoppe mon tro? Dette vil skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10 timer siden #148767 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Nei, ingen klarer noe som helst og her er det mye tull og tøys og er det virkelig så mange smugtittere her? Ja, jeg hadde litt ost og skinke-kvelds og nå stuper jeg i seng. Natta alle tullebukker m.m. Vi ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #148768 Del Skrevet 10 timer siden Nå har Anton fått utløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #148769 Del Skrevet 9 timer siden Vi ser at det formidles Fake News her inne igjen.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #148770 Del Skrevet 3 timer siden Baktus2024 skrev (6 timer siden): Godnatt ..jeg tuller med opp i fjellsiden med bukkene... Solange ,🦊 Koselig det. Fikke dere sovet i natt da? Baktus2024 skrev (6 timer siden): 🦊 ...pus...pus...pus...komme da lille fox`e-vennen min! Cid skrev (6 timer siden): Ingen klarer hva? Du skrev: "En ny frier dukker opp på Lønneberget i morgen, klarer han å sjarmere Hoppe mon tro?" Jeg skrev nei. Cid skrev (6 timer siden): Dette vil aldri skje. Det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2 timer siden #148771 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Hadde jeg fått en krone for hver gang jeg ble forelsket i en av frierne mine så hadde jeg hatt nok penger til å betale kredittkort-regningen til Anton. Såpass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2 timer siden #148772 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Nå veier Hoppe seg for å sjekke hvor mye Fjordland hun har spist i år. Endret 1 time siden av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 55 minutter siden #148773 Del Skrevet 55 minutter siden Hoppe og Anton: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 39 minutter siden #148774 Del Skrevet 39 minutter siden SVK skrev (16 minutter siden): Hoppe og Anton: Ikke rart at sengen deres knekker konstant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 38 minutter siden #148775 Del Skrevet 38 minutter siden Cid skrev (10 timer siden): I dag så har Anton og Hoppe drukket hverandres urin. Dette skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 35 minutter siden #148776 Del Skrevet 35 minutter siden Nå har han falt for hoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26 minutter siden #148777 Del Skrevet 26 minutter siden Dette er Anton Sr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 2 minutter siden #148778 Del Skrevet 2 minutter siden Hoppe er her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå