Cid Skrevet 11 timer siden #148581 Del Skrevet 11 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hahaha...du kan sannelig tøyse du. Jeg har ikke noe mere mann og barn enn du selv har det. Nå ser jeg på gamle innlegg fra 2014, føles som en annen person når jeg ser innleggene like fra da 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11 timer siden #148582 Del Skrevet 11 timer siden Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Ja, historie er morsomt. Så mye å lese om som ennå ikke er opdaget. Det har jeg ikke tenkt på en eneste gang. Jeg bare småprater litt og er ikke så aktiv som jeg var før her inne. Hun forsøkte, men det gikk ikke. Pc`er litt og forsøker igjen. Det var faktisk varmt på mitt soverom. Vi ønsker deg en fin og god kveld og natt videre Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11 timer siden #148583 Del Skrevet 11 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Hahaha...du kan sannelig tøyse du. Jeg har ikke noe mere mann og barn enn du selv har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11 timer siden #148584 Del Skrevet 11 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Nå ser jeg på gamle innlegg fra 2014, føles som en annen person når jeg ser innleggene like fra da Hyggelig, men litt trist med alt som er over... zzz Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi ønsker deg en fin og god kveld og natt videre Hoppe. Takk. Jeg legger meg nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11 timer siden #148585 Del Skrevet 11 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hyggelig, men litt trist med alt som er over... zzz Takk. Jeg legger meg nå. Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #148586 Del Skrevet 11 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hyggelig, men litt trist med alt som er over... zzz Takk. Jeg legger meg nå. Mange brukere som ikke henger her mer nei, bare oss to igjen o: tenk at den nye umodne unggutten som dukket opp på kg skulle ende opp med å bli en av de mest aktive her inne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #148587 Del Skrevet 11 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Hyggelig, men litt trist med alt som er over... zzz Takk. Jeg legger meg nå. Natta til deg og Anton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #148588 Del Skrevet 10 timer siden Hoppe er interessert i sin nye nabo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10 timer siden #148589 Del Skrevet 10 timer siden Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #148590 Del Skrevet 10 timer siden Dette er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10 timer siden #148591 Del Skrevet 10 timer siden Vi ser at det formidles Fake News her inne igjen nå.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #148592 Del Skrevet 2 timer siden Cid skrev (8 timer siden): Mange brukere som ikke henger her mer nei, bare oss to igjen o: tenk at den nye umodne unggutten som dukket opp på kg skulle ende opp med å bli en av de mest aktive her inne Ja, tenke seg til at det skulle gå slik og jeg vedder en karamell på at heller ikke du hadde sett for deg den reisen frem til nå. 🌹 Cid skrev (7 timer siden): Hoppe er ikke interessert i sin nye nabo. Jeg er ikke en kikker. Uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 36 minutter siden #148593 Del Skrevet 36 minutter siden Cid skrev (10 timer siden): Hoppe er interessert i sin nye nabo. Hoppe har allerede låst han inn i frierhuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 35 minutter siden #148594 Del Skrevet 35 minutter siden SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe har allerede låst han inn i frierhuset. Nei, hun har ikke rørt ham i det hele tatt, for Hoppe ser på de indre tingene...og dem kan man ikke posere seg frem i livet med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 29 minutter siden #148595 Del Skrevet 29 minutter siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei, hun har ikke rørt ham i det hele tatt, for Hoppe ser på de indre tingene...og dem kan man ikke posere seg frem i livet med. Med "de indre tingene" mener du innsiden av lommeboka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22 minutter siden #148596 Del Skrevet 22 minutter siden SVK skrev (6 minutter siden): Med "de indre tingene" mener du innsiden av lommeboka. NÅ skuffer du meg, unge mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 18 minutter siden #148597 Del Skrevet 18 minutter siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): NÅ skuffer du meg, unge mann. Skjønner. Jeg ble bare så skuffet over at du ikke klarer å holde deg til Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 14 minutter siden #148598 Del Skrevet 14 minutter siden SVK skrev (2 minutter siden): Skjønner. Jeg ble bare så skuffet over at du ikke klarer å holde deg til Anton. Ordet: Jeg skjønner hva du mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2 minutter siden #148599 Del Skrevet 2 minutter siden SVK skrev (15 minutter siden): Skjønner. Jeg ble bare så skuffet over at du ikke klarer å holde deg til Anton. SVK skrev (12 minutter siden): Ordet: Jeg skjønner hva du mener. Anton: Jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå