Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #148501 Del Skrevet 6 timer siden Cid skrev (46 minutter siden): Nå har hun vaska gulvet og Borat ved Cid gleder seg til jul, men har glemt hele julekveldsviseteksten - surregutten! Cid skrev (22 minutter siden): Nå har hun kjøpt seg en ubrukelig treboks WOW! Det er den mest fantastiske boksen jeg har sett og JEG VIL HA EN! SVK skrev (6 minutter siden): Anton: Når jeg er borte fra forumet så taler Hoppepå mine vegne. Jatakk, det er mottatt! ALLE ver dette nu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 6 timer siden #148502 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): SVK taler på mine vegne også! ALLE vet dette nu! Jeg setter pris på tilliten du og Anton gir meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #148503 Del Skrevet 6 timer siden SVK skrev (2 minutter siden): Jeg.......................... 😟 💣!!! Du tante Hoppe? Nå så jeg at de leverte billass med noe rart som de gravde ned i jorda utenfor der onkel svk både bor og jobber...hva kan det være? Julegaver som jeg ikke skal finne, hæ? De sa noe om miner, men jeg vet ikke hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 6 timer siden #148504 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Du tante Hoppe? Nå så jeg at de leverte billass med noe rart som de gravde ned i jorda utenfor der onkel svk både bor og jobber...hva kan det være? Julegaver som jeg ikke skal finne, hæ? De sa noe om miner, men jeg vet ikke hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #148505 Del Skrevet 6 timer siden 🌳 🌳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #148506 Del Skrevet 6 timer siden Nå kom Ordet inn og trodde at det hadde gått feil, for tråden var helt stille? Hallo...o...o...o...? Er det noen HER...her..her...her...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #148507 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Cid gleder seg til jul, men har glemt hele julekveldsviseteksten - surregutten! WOW! Det er den mest fantastiske boksen jeg har sett og JEG VIL HA EN! Jatakk, det er mottatt! ALLE ver dette nu! Ble ordet spent nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #148508 Del Skrevet 6 timer siden SVK skrev (26 minutter siden): Jeg setter pris på tilliten du og Anton gir meg. Og jeg taler på vegne av ordet 🧔🏻➡️👱🏼♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #148509 Del Skrevet 6 timer siden @mia83 er i farta her inne! HEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #148510 Del Skrevet 6 timer siden Cid skrev (9 minutter siden): Og jeg taler på vegne av ordet 🧔🏻➡️👱🏼♂️ Det der er ikke deg og du har ikke skjegg og Ordet er mitt for evig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #148511 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det der er ikke deg og du har ikke skjegg og Ordet er mitt for evig! Jeg har skjegg jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 4 timer siden #148512 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det der er ikke deg og du har ikke skjegg og Ordet er mitt for evig! Så nå bestemmer du også hvordan Cid ser ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 4 timer siden #148513 Del Skrevet 4 timer siden Anton: SVK er en hedersmann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 4 timer siden #148514 Del Skrevet 4 timer siden Nå tester Hoppe ut årets påskesnop 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #148515 Del Skrevet 4 timer siden SVK skrev (28 minutter siden): Så nå bestemmer du også hvordan Cid ser ut? Hun bestemmer også at jeg skal ha en like diger rumpe som han her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 3 timer siden #148516 Del Skrevet 3 timer siden Hoppe har bestilt påskeferien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 3 timer siden #148517 Del Skrevet 3 timer siden Nå vil Hoppe være sunn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #148518 Del Skrevet 2 timer siden Cid skrev (1 time siden): Jeg har skjegg jo. Jammen....det har jeg jo aldri sett deg med. Trodde ikke du var sånn hårete skjeggetype. Sorry. SVK skrev (1 time siden): Så nå bestemmer du også hvordan Cid ser ut? Neida.... 😢 Dobbeltsorry asså. SVK skrev (1 time siden): Anton er en hedersmann! Er og blir ja. Phoenix Heart skrev (1 time siden): Nå tester Hoppe ut årets påskesnop En drøm midt på dagen jo! Jeg tar påskemix og noe marsipangreier, så deler jeg resten med dere. Jeg er snill nemlig. Cid skrev (1 time siden): Hun bestemmer også at jeg skal ha en like diger rumpe som han her. *bilde sensurert* Åfyttikatta. Phoenix Heart skrev (1 time siden): Hoppe har bestilt påskeferien Går den ingensteder kanskje? Ikke noe bilde der. Phoenix Heart skrev (18 minutter siden): Nå vil Hoppe være sunn Luv It! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #148519 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jammen....det har jeg jo aldri sett deg med. Trodde ikke du var sånn hårete skjeggetype. Sorry. Neida.... 😢 Dobbeltsorry asså. Er og blir ja. En drøm midt på dagen jo! Jeg tar påskemix og noe marsipangreier, så deler jeg resten med dere. Jeg er snill nemlig. Åfyttikatta. Går den ingensteder kanskje? Ikke noe bilde der. Luv It! Kommer fjell og Kjell ned til bua nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #148520 Del Skrevet 2 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Kommer fjell og Kjell ned til bua nå? Ja, men bare for å se hvordan du ser ut med skjegg, ta bilde og gi til meg. Ingenting annet akkurat nå. ( 👿 ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå