Ciaran og Ciara Skrevet 13 timer siden #148481 Del Skrevet 13 timer siden Phoenix Heart skrev (12 minutter siden): Hoppes uteplass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #148482 Del Skrevet 7 timer siden Cid skrev (10 timer siden): Besøk på vei til Lønneberget. De er i min hemmelige private brigade. Ehh...de var hemmelige før NOEN fortalte verden om dem. Cid skrev (10 timer siden): Nå har hun kjøpt seg en mammapølse. CID!!! Hva fanken er det for noe? Phoenix Heart skrev (9 timer siden): Hoppe driver med hjernetrim Åhh...fenomenal, viktig hobby! Phoenix Heart skrev (7 timer siden): Hoppe får besøk Og hun er overlykkelig Hjertelig velkommen. Han er leid inn en mnd for å synge nattasanger for meg, med mild stemme. zzz Cid skrev (6 timer siden): Tim viser kule ting til Hoppe og Ordet. Merksnodig hva den fyren funderer og finner ut av. Phoenix Heart skrev (5 timer siden): Hoppes uteplass Det likte jeg. Vi kan sitte usjenert å snakke med oss selv...plantene og meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #148483 Del Skrevet 7 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): De er i min hemmelige private brigade. Ehh...de var hemmelige før NOEN fortalte verden om dem. CID!!! Hva fanken er det for noe? Åhh...fenomenal, viktig hobby! Hjertelig velkommen. Han er leid inn en mnd for å synge nattasanger for meg, med mild stemme. zzz Merksnodig hva den fyren funderer og finner ut av. Det likte jeg. Vi kan sitte usjenert å snakke med oss selv...plantene og meg. Vi ønsker deg en fin og god tirsdagsmorgen Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #148484 Del Skrevet 7 timer siden Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): De er i min hemmelige private brigade. Ehh...de var hemmelige før NOEN fortalte verden om dem. CID!!! Hva fanken er det for noe? Åhh...fenomenal, viktig hobby! Hjertelig velkommen. Han er leid inn en mnd for å synge nattasanger for meg, med mild stemme. zzz Merksnodig hva den fyren funderer og finner ut av. Det likte jeg. Vi kan sitte usjenert å snakke med oss selv...plantene og meg. https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/tar-mammapolsen-i-forsvar-sok-hjelp/17489423/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #148485 Del Skrevet 7 timer siden Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Vi ønsker deg en fin og god tirsdagsmorgen Hoppe. Takk. Samme til dere og god søvn etter hvert. Cid skrev (3 minutter siden): https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/tar-mammapolsen-i-forsvar-sok-hjelp/17489423/ Da ber jeg Cid om unskyldning, for jeg trodde han straks måtte vaske sin munn med grønnsåpe igjen. Sorry. Har ikke fått med meg den nyheten, eller det navnet der. Aldri tenkt at det skulle være noe galt med et slikt vinterlig plagg. Har alltid tenkt at de stripene burde ha gått andre veien, men det ser det ikke ut til at moteprodusenter kan klare. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #148486 Del Skrevet 7 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Takk. Samme til dere og god søvn etter hvert. Da ber jeg Cid om unskyldning, for jeg trodde han straks måtte vaske sin munn med grønnsåpe igjen. Sorry. Har ikke fått med meg den nyheten, eller det navnet der. Aldri tenkt at det skulle være noe galt med et slikt vinterlig plagg. Har alltid tenkt at de stripene burde ha gått andre veien, men det ser det ikke ut til at moteprodusenter kan klare. Tusen Takk, vi skal snart spise frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #148487 Del Skrevet 6 timer siden Bra. Hva blir det da for dere to? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #148488 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Bra. Hva blir det da for dere to? Vi kan fortelle at det ble havregrøt på oss i dag.🥣🥣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #148489 Del Skrevet 6 timer siden Det er det lenge siden jeg har hatt nå, men det er godt...og metter i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #148490 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Det er det lenge siden jeg har hatt nå, men det er godt...og metter i magen. Vi synes også at det er veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #148491 Del Skrevet 6 timer siden Jeg pleier å legge rosiner oppi vannet som koker opp. Myke og gode blir de da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #148492 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Jeg pleier å legge rosiner oppi vannet som koker opp. Myke og gode blir de da. Vi pleier å ha blåbær og eplebiter på havregrøten.🍏🍏🍎🍎🔵🔵🥣🥣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #148493 Del Skrevet 6 timer siden Kjempegodt det også. Har smakt slike småposer med nok til en porsjon og de var ok. Lager jeg i gryte så blir det for mye igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #148494 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Kjempegodt det også. Har smakt slike småposer med nok til en porsjon og de var ok. Lager jeg i gryte så blir det for mye igjen. Vi koker også opp sånn passe grøt, sånn at det blir en skål til hver av oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #148495 Del Skrevet 6 timer siden Passe er bra. Altfor mye kan en spare til godterier og sånn. Snart er det freddan igjen. Jeg skal handle på torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #148496 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Passe er bra. Altfor mye kan en spare til godterier og sånn. Snart er det freddan igjen. Jeg skal handle på torsdag. Vi skal handle på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #148497 Del Skrevet 6 timer siden Gleder meg allerede nå. Blir aldri lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #148498 Del Skrevet 4 timer siden Nå har hun vaska gulvet og Borat ved Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #148499 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Nå har hun kjøpt seg en ubrukelig treboks Endret 3 timer siden av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 3 timer siden #148500 Del Skrevet 3 timer siden Anton: Når jeg er borte så fra forumet så taler SVK på mine vegne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå