SVK Skrevet i går, 16:06 #148301 Del Skrevet i går, 16:06 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det var dialekt tenk! Jeg har bedt Anton ta bilnøklene dine slik du ikke havner i bilulykke fordi du er for glad i "dialekt". Vil kun ditt beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 16:07 #148302 Del Skrevet i går, 16:07 Boetica skrev (1 minutt siden): Det nye i Lønneberget er at selveste @SVK har begynt å bli litt trollete 😅 Lov å tulle og tøyse i denne tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 16:18 #148303 Del Skrevet i går, 16:18 Boetica skrev (10 minutter siden): Det nye i Lønneberget er at selveste @SVK har begynt å bli litt trollete 😅 Har begynt? SVK skrev (9 minutter siden): Jeg har bedt Anton ta bilnøklene dine slik du ikke havner i bilulykke fordi du er for glad i "dialekt". Vil kun ditt beste. Hihi...blir jeg stoppet i dialektkontroll altså og må bøye verb og gloser av en annen verden? SVK skrev (8 minutter siden): Lov å tulle og tøyse i denne tråden. Ja, det skal være snickers og twist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 22 timer siden #148304 Del Skrevet 22 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Hihi...blir jeg stoppet i dialektkontroll altså og må bøye verb og gloser av en annen verden? Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ja, det skal være snickers og twist! En av mine iskrem-favoritter: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #148305 Del Skrevet 22 timer siden SVK skrev (2 timer siden): Anton har kjøpt denne til deg slik du kan vaske munnen din: Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ja, det har hun, men hun har ikke veid seg nei. Hun hoser seg og er akkurat den hun er. No problem. Huffet seg veldig over underlig tema på en fredags tidlig kvaled. ...de skal velge å overse alle slibrige antydninger og temaer. SVK skrev (2 timer siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #148306 Del Skrevet 22 timer siden SVK skrev (5 minutter siden): En av mine iskrem-favoritter: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #148307 Del Skrevet 22 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Har begynt? Hihi...blir jeg stoppet i dialektkontroll altså og må bøye verb og gloser av en annen verden? Ja, det skal være snickers og twist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22 timer siden #148308 Del Skrevet 22 timer siden SVK skrev (2 timer siden): 🐭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22 timer siden #148309 Del Skrevet 22 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ja, det har hun, men hun har ikke veid seg nei. Hun hoser seg og er akkurat den hun er. No problem. Huffet seg veldig over underlig tema på en fredags tidlig kvaled. ...de skal velge å overse alle slibrige antydninger og temaer. Er dere oppgitte over meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #148310 Del Skrevet 22 timer siden Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #148311 Del Skrevet 22 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Er dere oppgitte over meg? Nei, vi synes at det er bra at du lager god stemning her inne, for det liker vi.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 21 timer siden #148312 Del Skrevet 21 timer siden Ciaran og Ciara skrev (31 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21 timer siden #148313 Del Skrevet 21 timer siden SVK skrev (4 minutter siden): Vi Digger Lady & Landstrykeren Tegnefilmen fra Disney. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 21 timer siden #148314 Del Skrevet 21 timer siden Anton er en vis mann: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21 timer siden #148315 Del Skrevet 21 timer siden SVK skrev (1 minutt siden): Anton er en vis mann: Det der er oldefaren hans, Antonsen Sr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 20 timer siden #148316 Del Skrevet 20 timer siden Ordet: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20 timer siden #148317 Del Skrevet 20 timer siden SVK skrev (22 minutter siden): Anton er en vis mann: SVK skrev (12 minutter siden): Ordet: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20 timer siden #148318 Del Skrevet 20 timer siden Lønneberget har vært bekymret for meg den siste tiden, de blir redde når jeg plutselig forsvinner sporløst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20 timer siden #148319 Del Skrevet 20 timer siden Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18 timer siden #148320 Del Skrevet 18 timer siden Cid skrev (10 timer siden): I dag føler Hoppe seg ekstra gavmild så en heldig frier skal få gå på date med henne, hun drar bort til frierhuset for å velge 🙋🏼♀️🏠🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼 Frieren ble Kody. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå