Cid Skrevet i går, 11:17 #148261 Del Skrevet i går, 11:17 🛖🚪🔑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 11:31 #148262 Del Skrevet i går, 11:31 I dag føler Hoppe seg ekstra gavmild så en heldig frier skal få gå på date med henne, hun drar bort til frierhuset for å velge 🙋🏼♀️🏠🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet i går, 11:51 #148263 Del Skrevet i går, 11:51 Hoppe sender nå @Cid til forsvarets befalsskole. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 12:32 #148264 Del Skrevet i går, 12:32 Phoenix Heart skrev (36 minutter siden): Hoppe sender nå @Cid til forsvarets befalsskole. 🏨🚕🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:53 #148265 Del Skrevet i går, 12:53 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Neitakk. Jeg vil være den jeg har i all evighet nå. Jeg har kjempet for å få den. Når en ser på små filmsnutter f.eks. på Insta...så er det ofte dyr som trenger hjelp/operasjon der og det er dyrt. Da ber de om at en ser f.eks. femten sekunder (altså hele innslaget og bønn om hjelp), så dyrene kommer nærmere operasjon. Hva er mekanikken der? Får de penger for at vi ser snuttene deres en eller mange ganger? Jeg vet ikke. Ja, det stemte. Godmorgen. Nei, det er jo alkohol!?! FYSJ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:54 #148266 Del Skrevet i går, 12:54 Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:56 #148267 Del Skrevet i går, 12:56 Cid skrev (6 timer siden): Jeg vil gjerne ha en ny tittel når jeg når 200.000 da og du vet at det ikke vil ta lang tid før @Ciaran og Ciara når 150.000 innlegg og får samme tittel som deg Vi får se, vi poster litt mindre innlegg her nå enn vi postet tidligere.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 13:41 #148268 Del Skrevet i går, 13:41 Hoppe har kost seg denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 13:48 #148269 Del Skrevet i går, 13:48 Hoppe har også latt Durek få smake sugekoppen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 14:18 #148270 Del Skrevet i går, 14:18 SVK skrev (29 minutter siden): Hoppe har også latt Durek få smake sugekoppen: Sugd hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 15:04 #148271 Del Skrevet i går, 15:04 (endret) Cid skrev (57 minutter siden): Sugd hverandre? Anton har kjøpt denne til deg slik du kan vaske munnen din: Endret i går, 15:16 av SVK 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 15:06 #148272 Del Skrevet i går, 15:06 🛖🚪🔑🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 15:08 #148273 Del Skrevet i går, 15:08 Nå har Hoppe og Anton bestemt at de vil begge innlede et forhold med store Ordet, så de går begge bort til Ordet og klær av seg foran det, Ordet sin reaksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 15:28 #148274 Del Skrevet i går, 15:28 De i kveld. 👱🏻♀️👨🏼👱🏼♂️🛌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet i går, 15:46 #148275 Del Skrevet i går, 15:46 Cid skrev (16 minutter siden): De i kveld. 👱🏻♀️👨🏼👱🏼♂️🛌 Er det bare blonde folk som får være med der? Ingen inkludering og integrering? Er de rasister? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 15:48 #148276 Del Skrevet i går, 15:48 Cid skrev (37 minutter siden): Nå har Hoppe og Anton bestemt at de vil begge innlede et forhold med store Ordet, så de går begge bort til Ordet og klær av seg foran det, Ordet sin reaksjon. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 15:51 #148277 Del Skrevet i går, 15:51 SVK skrev (2 timer siden): Hoppe har kost seg denne uka. Ja, det har hun, men hun har ikke veid seg nei. Hun hoser seg og er akkurat den hun er. No problem. SVK skrev (2 timer siden): Hoppe har også Huffet seg veldig over underlig tema på en fredags tidlig kvaled. Cid skrev (40 minutter siden): Nå har Hoppe og Anton bestemt at ...de skal velge å overse alle slibrige antydninger og temaer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 15:56 #148278 Del Skrevet i går, 15:56 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Huffet seg veldig over underlig tema på en fredags tidlig kvaled. Enig i at det er tidlig å være for full til å skrive kvelden riktig. Men jeg dømmer deg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 16:01 #148279 Del Skrevet i går, 16:01 SVK skrev (4 minutter siden): Enig i at det er tidlig å være for full til å skrive kvelden riktig. Men jeg dømmer deg ikke. Det var dialekt tenk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet i går, 16:05 #148280 Del Skrevet i går, 16:05 Det nye i Lønneberget er at selveste @SVK har begynt å bli litt trollete 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå