Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 18:59 #148001 Del Skrevet mandag kl 18:59 Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Helt forferdelig. Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ja, litt, for det er en veldig trist tanke. Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Håper det varer lenge. *snufs* Cid skrev (13 minutter siden): Vi lever alle heldigvis da Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Ja. Alltid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 19:07 #148002 Del Skrevet mandag kl 19:07 Takk snille dere. Nå ble det fjordlandskvelds på meg her. Pølsebiter, makaroni og tykk krydret hvit saus. Godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 19:08 #148003 Del Skrevet mandag kl 19:08 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Ja, litt, for det er en veldig trist tanke. Ble fjell og demonen lei seg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 19:09 #148004 Del Skrevet mandag kl 19:09 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Takk snille dere. Nå ble det fjordlandskvelds på meg her. Pølsebiter, makaroni og tykk krydret hvit saus. Godt. 🌶️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 19:13 #148005 Del Skrevet mandag kl 19:13 Cid skrev (3 minutter siden): Ble fjell og demonen lei seg? Ja...og de er lei seg for at du stapper elendighet i min mat også. Cid skrev (3 minutter siden): 🌶️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 19:15 #148006 Del Skrevet mandag kl 19:15 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja...og de er lei seg for at du stapper elendighet i min mat også. Chili er godt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 19:16 #148007 Del Skrevet mandag kl 19:16 Cid skrev (1 minutt siden): Chili er godt det Vi er helt enige.🌶️🌶️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 19:17 #148008 Del Skrevet mandag kl 19:17 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Takk snille dere. Nå ble det fjordlandskvelds på meg her. Pølsebiter, makaroni og tykk krydret hvit saus. Godt. Vi sier nam nam. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 19:22 #148009 Del Skrevet mandag kl 19:22 Cid skrev (7 minutter siden): Chili er godt det ...kun for dem som liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 19:26 #148010 Del Skrevet mandag kl 19:26 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): ...kun for dem som liker det. Som deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 19:30 #148011 Del Skrevet mandag kl 19:30 Cid skrev (2 minutter siden): Som deg? ...sa han og snakket til noen andre på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 19:31 #148012 Del Skrevet mandag kl 19:31 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): ...kun for dem som liker det. Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): ...sa han og snakket til noen andre på forumet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 19:36 #148013 Del Skrevet mandag kl 19:36 Jeg har vært lengtende etter min seng halve dagen og nå er det ikke så lenge til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 19:41 #148014 Del Skrevet mandag kl 19:41 I morgen skal jeg smake på denne her: Litt risky dette her, men nå skal jeg kaste meg ut i det først som sist. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 19:42 #148015 Del Skrevet mandag kl 19:42 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): I morgen skal jeg smake på denne her: Litt risky dette her, men nå skal jeg kaste meg ut i det først som sist. 🌶️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet mandag kl 19:52 #148016 Del Skrevet mandag kl 19:52 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): I morgen skal jeg smake på denne her: Litt risky dette her, men nå skal jeg kaste meg ut i det først som sist. Har smakt Magnum sin popcorn-iskrem og den er svært god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 19:54 #148017 Del Skrevet mandag kl 19:54 SVK skrev (1 minutt siden): Har smakt Magnum sin popcorn-iskrem og den er svært god. Jeg foretrekker Magnum Pai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 19:55 #148018 Del Skrevet mandag kl 19:55 Cid skrev (11 minutter siden): 🌶️ Naijtakk! SVK skrev (2 minutter siden): Har smakt Magnum sin popcorn-iskrem og den er svært god. Ok? DA er jeg litt spentere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 19:56 #148019 Del Skrevet mandag kl 19:56 Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): I morgen skal jeg smake på denne her: Litt risky dette her, men nå skal jeg kaste meg ut i det først som sist. Vi sier nam nam, den ser kjempedigg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 19:58 #148020 Del Skrevet mandag kl 19:58 Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): Jeg har vært lengtende etter min seng halve dagen og nå er det ikke så lenge til. Vi ønsker deg en Godnatt, når når du skal sove om ikke så lenge til Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå