Maskinfører Skrevet 7. februar #147381 Del Skrevet 7. februar Nå spiser hun Fredagstaco 🌮🌮🌮🌮🌮😄😄😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 7. februar #147382 Del Skrevet 7. februar Cid skrev (8 timer siden): Nå klipper Anton plenen mens Hoppe soler seg, men Anton sliter med å konsentrere seg om plenklippingen siden Hoppe soler seg naken 😛 Vinter nå 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar #147383 Del Skrevet 7. februar Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 7. februar #147384 Del Skrevet 7. februar Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Ja 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar #147385 Del Skrevet 8. februar Vi gjetter at Hoppe drømmer om iskrem nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 8. februar #147386 Del Skrevet 8. februar Ciaran og Ciara skrev (19 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe drømmer om iskrem nå. Ja 🍨 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar #147387 Del Skrevet 8. februar Vi gjetter at Hoppe sover godt nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 8. februar #147388 Del Skrevet 8. februar Ciaran og Ciara skrev (14 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe sover godt nå. Ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar #147389 Del Skrevet 8. februar Vi gjetter at det blir en godfrokost på henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 8. februar #147390 Del Skrevet 8. februar Ciaran og Ciara skrev (12 minutter siden): Vi gjetter at det blir en godfrokost på henne. Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar #147391 Del Skrevet 8. februar Vi gjetter at Hoppe fortsatt sover nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 8. februar #147392 Del Skrevet 8. februar Nå har hun tømt sparebøssa til Ordet mens Ordet sover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar #147393 Del Skrevet 8. februar SVK skrev (7 minutter siden): Nå har hun tømt sparebøssa til Ordet mens Ordet sover. Vi gjetter at hun sender ut Fru Kjevle og Herr Steikepanne når hun leser dette.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 8. februar #147394 Del Skrevet 8. februar Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi gjetter at hun sender ut Fru Kjevle og Herr Steikepanne når hun leser dette.😉😉 Det tror jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar #147395 Del Skrevet 8. februar SVK skrev (5 minutter siden): Det tror jeg også! Vi synes at vi hører de komme.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar #147396 Del Skrevet 8. februar Phoenix Heart skrev (9 timer siden): Hoppe er på konsert Det er meg som har lært henne å spille fele. Cid skrev (8 timer siden): Ble Anton stolt nå? Ja. Håpet begynner å komme tilbake nå. Litt. Phoenix Heart skrev (8 timer siden): Hoppe har laget en musikkvideo Fiiin og vinterlig vakker. Cid skrev (7 timer siden): Nå viser Tim henne noen nye leker. Tim må ha det gøy på jobben sin. Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. Gjorde det ja. Maskinfører skrev (6 timer siden): Nå spiser hun Fredagstaco 🌮🌮🌮🌮🌮😄😄😄 Ehh...nei, men det hadde vært godt selv på en lørdag det. Maskinfører skrev (6 timer siden): Vinter nå 😉 Jupp...det er visst isbading en skal holde på med nå. Vedder på at alle her har lyst til det...hæ? Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Ja. Kutter opp mye grønnsaker ved siden av mine to skiver, så blir kroppen fornøyd. Hoppen vil gjerne være litt sunn. Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Vi gjetter at Hoppe drømmer om iskrem nå. Til mandag skal jeg ha en igjen. Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Vi gjetter at Hoppe sover godt nå. Mhm...i natt sov jeg dypt faktisk. Jeg er veldig overrasket, men fornøyd. SVK skrev (2 timer siden): Nå har hun tømt sparebøssa til Ordet mens Ordet sover. Det var ikke så alvorlig, for det er jo meg som har nøkkelen til den og jeg har kjøpt en ny og større...en skikkelig spareGRIS og den skal Ordet samle opp i nå, for den andre var helt full. Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Vi synes at vi hører de komme.😉😉 De skramlet forbi her og kjeftet litt, men jeg fortalte dem at det var salg i en butikk over grensa, så de skulle på oppsamlingskjørehandletur. Veldig ivrige var de. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar #147397 Del Skrevet 8. februar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Det er meg som har lært henne å spille fele. Ja. Håpet begynner å komme tilbake nå. Litt. Fiiin og vinterlig vakker. Tim må ha det gøy på jobben sin. Gjorde det ja. Ehh...nei, men det hadde vært godt selv på en lørdag det. Jupp...det er visst isbading en skal holde på med nå. Vedder på at alle her har lyst til det...hæ? Ja. Kutter opp mye grønnsaker ved siden av mine to skiver, så blir kroppen fornøyd. Hoppen vil gjerne være litt sunn. Til mandag skal jeg ha en igjen. Mhm...i natt sov jeg dypt faktisk. Jeg er veldig overrasket, men fornøyd. Det var ikke så alvorlig, for det er jo meg som har nøkkelen til den og jeg har kjøpt en ny og større...en skikkelig spareGRIS og den skal Ordet samle opp i nå, for den andre var helt full. De skramlet forbi her og kjeftet litt, men jeg fortalte dem at det var salg i en butikk over grensa, så de skulle på oppsamlingskjørehandletur. Veldig ivrige var de. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar #147398 Del Skrevet 8. februar Akkurat en sånn en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar #147399 Del Skrevet 8. februar Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Akkurat en sånn en! Ble Ordet glad nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar #147400 Del Skrevet 8. februar Ja, det er nesten som julaften roper det, smiler og ler og løper rundt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå