Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar #147361 Del Skrevet 7. februar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Sunt og godt. Vi er 100% enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar #147362 Del Skrevet 7. februar På mandag skal jeg finne meg en liten, under en halvliter med lakrisiskrem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar #147363 Del Skrevet 7. februar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): På mandag skal jeg finne meg en liten, under en halvliter med lakrisiskrem. Vi sier god ide og nam nam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar #147364 Del Skrevet 7. februar Jeg har ikke spist så mye is i år. Jeg skjerper meg stadig, holder igjen og venter til en dag eller kveld som jeg bestemmer meg for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar #147365 Del Skrevet 7. februar Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke spist så mye is i år. Jeg skjerper meg stadig, holder igjen og venter til en dag eller kveld som jeg bestemmer meg for. Vi synes at det er en god og lur ide, for av og til må vi bare kose oss. Sånn er det bare. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar #147366 Del Skrevet 7. februar Takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar #147367 Del Skrevet 7. februar Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar #147368 Del Skrevet 7. februar Nå hører hun på gammel og god Kate Bush. Mimremusikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar #147369 Del Skrevet 7. februar Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Nå hører hun på gammel og god Kate Bush. Mimremusikk. Vi Digger Kate Bush. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. februar #147370 Del Skrevet 7. februar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det har aldri vært på tale nei. Hadde aldri skjedd. Anton sa nei. Han er klokere enn et banklån, eller bankkort. Mhm. Kom i ambulanse nå. Skal ligge litt, men de tror at han blir bra igjen. Han har godt grokjøtt. Åhh...jeg har spist en kyllingbaguette med remulade og masse grønnsaker og er mett! Jeg har kjøpt inn helge godt til dere i kveld 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar #147371 Del Skrevet 7. februar Cid skrev (1 minutt siden): Jeg har kjøpt inn helge godt til dere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar #147372 Del Skrevet 7. februar Å kjære vakre vene Cid - nå ble jeg superglad! TAKK! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 7. februar #147373 Del Skrevet 7. februar Hoppe er på konsert 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar #147374 Del Skrevet 7. februar Phoenix Heart skrev (9 minutter siden): Hoppe er på konsert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar #147375 Del Skrevet 7. februar Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Å kjære vakre vene Cid - nå ble jeg superglad! TAKK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. februar #147376 Del Skrevet 7. februar Hoppetaujenta skrev (48 minutter siden): Å kjære vakre vene Cid - nå ble jeg superglad! TAKK! Ble Anton stolt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 7. februar #147377 Del Skrevet 7. februar Hoppe har laget en musikkvideo 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar #147378 Del Skrevet 7. februar Phoenix Heart skrev (8 minutter siden): Hoppe har laget en musikkvideo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. februar #147379 Del Skrevet 7. februar Nå viser Tim henne noen nye leker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar #147380 Del Skrevet 7. februar Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå