Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar #147341 Del Skrevet 7. februar Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. februar #147342 Del Skrevet 7. februar Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): Det er trist. Det pleide å være så hyggelig med alle sammen tilstede. Godt at jeg har kjøpt meg en stor is å trøste oss med. Nå er det helg. Hva skal Cid ha i dag/morgen? Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar #147343 Del Skrevet 7. februar Cid skrev (20 minutter siden): Hva mener du? Trist med Antons skade... Legene skal gå runde og sjekke til kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. februar #147344 Del Skrevet 7. februar Nå har Anton skrytt av meg til kompisene sine om hvilken god gutt jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. februar #147345 Del Skrevet 7. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Trist med Antons skade... Legene skal gå runde og sjekke til kvelden. Brannskader? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar #147346 Del Skrevet 7. februar Cid skrev (1 minutt siden): Nå har Anton skrytt av meg til kompisene sine om hvilken god gutt jeg er Ja, du står på menyen. Namm! Cid skrev (1 minutt siden): Brannskader? Mhm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. februar #147347 Del Skrevet 7. februar Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Ja, du står på menyen. Namm! Mhm. 🚪🔐🏠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar #147348 Del Skrevet 7. februar Ordet sa til meg at det gjerne ville bli med og lære meditasjon i morgen. Det skal det få lov til, men jeg tar med en trehjulssykkel sånn i tilfelle det begynner å kjede seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. februar #147349 Del Skrevet 7. februar Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Ordet sa til meg at det gjerne ville bli med og lære meditasjon i morgen. Det skal det få lov til, men jeg tar med en trehjulssykkel sånn i tilfelle det begynner å kjede seg. Dere skal først prøve naken yoga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. februar #147350 Del Skrevet 7. februar Nå klipper Anton plenen mens Hoppe soler seg, men Anton sliter med å konsentrere seg om plenklippingen siden Hoppe soler seg naken 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. februar #147351 Del Skrevet 7. februar Etterpå så legger de seg ned på gresset og begynner å kline 👩❤️💋👨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar #147352 Del Skrevet 7. februar Cid skrev (1 time siden): Dere skal først prøve naken yoga. Aldri i verden. Cid skrev (59 minutter siden): Nå klipper Anton plenen mens Hoppe soler seg, men Anton sliter med å konsentrere seg om plenklippingen siden Hoppe soler seg naken 😛 Det har hun aldri gjort. Hun soler seg ikke slik, ikke soling i det hele tatt faktisk og ble i grunnen født iført babyburka. Cid skrev (58 minutter siden): Etterpå så legger de seg ned på gresset og hviler. Nei, der går grensen! Skjerpings! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. februar #147353 Del Skrevet 7. februar Hoppetaujenta skrev (31 minutter siden): Aldri i verden. Det har hun aldri gjort. Hun soler seg ikke slik, ikke soling i det hele tatt faktisk og ble i grunnen født iført babyburka. Nei, der går grensen! Skjerpings! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 7. februar #147354 Del Skrevet 7. februar Jeg husker da Hoppe ville sende Ordet til internat-barnehage i Sveits. Heldigvis sa Antons kredittkort nei til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. februar #147355 Del Skrevet 7. februar SVK skrev (26 minutter siden): Jeg husker da Hoppe ville sende Ordet til internat-barnehage i Sveits. Heldigvis sa Antons kredittkort nei til det. Mens banklånet sa ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. februar #147356 Del Skrevet 7. februar Tilbake til gruven med Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar #147357 Del Skrevet 7. februar Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar #147358 Del Skrevet 7. februar SVK skrev (57 minutter siden): Jeg husker da Hoppe ville sende Ordet til internat-barnehage i Sveits. Heldigvis sa Antons kredittkort nei til det. Det har aldri vært på tale nei. Hadde aldri skjedd. Cid skrev (31 minutter siden): Mens banklånet sa ja. Anton sa nei. Han er klokere enn et banklån, eller bankkort. Cid skrev (31 minutter siden): Tilbake til sitt hjem med Anton. Mhm. Kom i ambulanse nå. Skal ligge litt, men de tror at han blir bra igjen. Han har godt grokjøtt. Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Åhh...jeg har spist en kyllingbaguette med remulade og masse grønnsaker og er mett! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar #147359 Del Skrevet 7. februar Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Det har aldri vært på tale nei. Hadde aldri skjedd. Anton sa nei. Han er klokere enn et banklån, eller bankkort. Mhm. Kom i ambulanse nå. Skal ligge litt, men de tror at han blir bra igjen. Han har godt grokjøtt. Åhh...jeg har spist en kyllingbaguette med remulade og masse grønnsaker og er mett! Vi sier nam nam til kyllingbagetter med remulade og grønnsaker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar #147360 Del Skrevet 7. februar Sunt og godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå