Hoppetaujenta Skrevet 6. februar #147321 Del Skrevet 6. februar Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi er også to vanedyr, som har våre faste rutiner. Jeg liker sånt jeg. Tror nok at Cid er glad i vanene dine også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar #147322 Del Skrevet 6. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg liker sånt jeg. Tror nok at Cid er glad i vanene dine også? Vi tenker at du har rett der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar #147323 Del Skrevet 6. februar Tror jeg skal skylle en klase med blå druer (de er kjempegode!!!) og så blir det tv og så blir det senga. Det er planen i alle fall og kanskje tusler jeg innom her om noen søvnløse timer. Vi får se. Kos dere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar #147324 Del Skrevet 6. februar Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Tror jeg skal skylle en klase med blå druer (de er kjempegode!!!) og så blir det tv og så blir det senga. Det er planen i alle fall og kanskje tusler jeg innom her om noen søvnløse timer. Vi får se. Kos dere. Tusen Takk.vi liker veldig godt blå druer så vi sier nam nam.🍇🍇 Og vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. februar #147325 Del Skrevet 6. februar Nå står de finske skogene i brann o: 🔥🌲🔥🌲🔥🌲🔥🌲🔥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar #147326 Del Skrevet 6. februar Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 6. februar #147327 Del Skrevet 6. februar Det gjør hun ... i nyoppredd seng 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar #147328 Del Skrevet 6. februar Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. februar #147329 Del Skrevet 7. februar Anton og Hoppe sover søtt sammen 👨🏼👱🏻♀️🛌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar #147330 Del Skrevet 7. februar Vi ser at det formidles Fake News her nå.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar #147331 Del Skrevet 7. februar Cid skrev (5 timer siden): Nå står de finske skogene i brann o: 🔥🌲🔥🌲🔥🌲🔥🌲🔥 Det er er en veldig trist fantasi. Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. Ja, hun la seg halv ti og sovnet nokså fort. Nietsoj skrev (5 timer siden): Det gjør hun ... i nyoppredd seng Ehh...hehe.... Ingen kommentar der. lol Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost i morgen. Ja, det er helt sikkert. Hun har allerede tenkt på det i nesten en time allerede. Cid skrev (3 timer siden): Anton sover og blir healet... 🛌 Ja, og han har det litt vondt, men har fått medisiner som hjelper. Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Vi ser at det formidles Fake News her nå.😉😉 Helt rett. I alle fall en del. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar #147332 Del Skrevet 7. februar Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Det er er en veldig trist fantasi. Ja, hun la seg halv ti og sovnet nokså fort. Ehh...hehe.... Ingen kommentar der. lol Ja, det er helt sikkert. Hun har allerede tenkt på det i nesten en time allerede. Ja, og han har det litt vondt, men har fått medisiner som hjelper. Helt rett. I alle fall en del. Vi ønsker deg en fin og god fredagsmorgen Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar #147333 Del Skrevet 7. februar Takketakk. Til dere også. Håper det blir en frisk og velsmakende dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar #147334 Del Skrevet 7. februar Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Takketakk. Til dere også. Håper det blir en frisk og velsmakende dag. Tusen Takk, det håper vi også at det blir. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. februar #147335 Del Skrevet 7. februar Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Det er er en veldig trist fantasi. Ja, hun la seg halv ti og sovnet nokså fort. Ehh...hehe.... Ingen kommentar der. lol Ja, det er helt sikkert. Hun har allerede tenkt på det i nesten en time allerede. Ja, og han har det litt vondt, men har fått medisiner som hjelper. Helt rett. I alle fall en del. Ingen ble skadet i brannen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar #147336 Del Skrevet 7. februar Jo, det gjorde både noen mennesker og dyr. Ild sprer seg og gjør hva den vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. februar #147337 Del Skrevet 7. februar Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden): Jo, det gjorde både noen mennesker og dyr. Ild sprer seg og gjør hva den vil. Er Anton skuffet over meg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar #147338 Del Skrevet 7. februar Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. februar #147339 Del Skrevet 7. februar Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Ja. Går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar #147340 Del Skrevet 7. februar Det er trist. Det pleide å være så hyggelig med alle sammen tilstede. Godt at jeg har kjøpt meg en stor is å trøste oss med. Nå er det helg. Hva skal Cid ha i dag/morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå