Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar #146561 Del Skrevet 23. januar Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): Takker og bukker. La det bli snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar #146562 Del Skrevet 23. januar ...eh...nei...ikke ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar #146563 Del Skrevet 23. januar Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): ...eh...nei...ikke ennå. Vi håper at du snart får sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar #146564 Del Skrevet 24. januar NÅ logger jeg av og forsøker i alle fall. Natta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. januar #146565 Del Skrevet 24. januar Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): NÅ logger jeg av og forsøker i alle fall. Natta. Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #146566 Del Skrevet 24. januar Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Jeg vet det. Jeg forsøkte det, la meg, fikk ikke sove og her sitter jeg ved tastaturet igjen. Er dyrene urolige? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #146567 Del Skrevet 24. januar Dette er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. januar #146568 Del Skrevet 24. januar Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #146569 Del Skrevet 24. januar Anton brakk nakken sin i går kveld 👨🏼🚑🏥👩🏼⚕️👨🏻⚕️🤕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #146570 Del Skrevet 24. januar Ordet brakk ryggen sin mens Hoppe brakk begge beina sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar #146571 Del Skrevet 24. januar Huttetu. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #146572 Del Skrevet 24. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Huttetu. Hoppe er blitt 69 ser jeg o: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #146573 Del Skrevet 24. januar Cid skrev (1 time siden): Anton brakk nakken sin i går kveld 👨🏼🚑🏥👩🏼⚕️👨🏻⚕️🤕 Cid skrev (1 time siden): Ordet brakk ryggen sin mens Hoppe brakk begge beina sine. Disse tingene hendte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar #146574 Del Skrevet 24. januar Nei, nei og nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #146575 Del Skrevet 24. januar Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Nei, nei og nei! Jooo! Bilder lyver ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #146576 Del Skrevet 24. januar Anton og voksne ordet holdt på slik i natt faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar #146577 Del Skrevet 24. januar All griseprat og styggprat hoppes over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #146578 Del Skrevet 24. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): All griseprat og styggprat hoppes over! Slik du Hoppet over Anton i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #146579 Del Skrevet 24. januar Nå har Anton fått brekt nakken sin en gang til, han ligger på gulvet og brøler i smerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #146580 Del Skrevet 24. januar Hoppe falt ned trappa nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå