Cid Skrevet 12. desember 2024 #144261 Del Skrevet 12. desember 2024 Nå har hun bydd på et maleri til 50 milliardær dollar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2024 #144262 Del Skrevet 12. desember 2024 SVK skrev (7 timer siden): Ordet synger sammen med vennene sine: Denne her går av med førsteprisen på innlegg, for dette er så vakkert at en liten førjulståre finner veien nedover Hoppes kinn. Dette koret har jeg lyttet til før og sett på youtube. For noen herlige stemmer og himmelske fremføringer. Jeg blir fjetret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. desember 2024 #144263 Del Skrevet 12. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Denne her går av med førsteprisen på innlegg, for dette er så vakkert at en liten førjulståre finner veien nedover Hoppes kinn. Dette koret har jeg lyttet til før og sett på youtube. For noen herlige stemmer og himmelske fremføringer. Jeg blir fjetret. Likte ikke du noen av Cids forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2024 #144264 Del Skrevet 12. desember 2024 Cid skrev (5 minutter siden): Likte ikke du noen av Cids forslag? De er veldig ofte ikke helt sanne. Cid må jobbe med englebasseoppførselen sin, ellers blir det ikke pakker på julaften! NÅ skal Hoppen spise frokost en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. desember 2024 #144265 Del Skrevet 12. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden): De er veldig ofte ikke helt sanne. Cid må jobbe med englebasseoppførselen sin, ellers blir det ikke pakker på julaften! NÅ skal Hoppen spise frokost en stund. Jeg prater bare sant jeg, Klaus har lovet meg masse gaver så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. desember 2024 #144266 Del Skrevet 12. desember 2024 Luke 12. Spoiler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. desember 2024 #144267 Del Skrevet 12. desember 2024 Vi skal noen ærender i dag. Så vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2024 #144268 Del Skrevet 12. desember 2024 Cid skrev (1 time siden): Jeg prater bare sant jeg, Klaus har lovet meg masse gaver så. Nå har jeg hatt en lang prat med "Supernanny" og hennes øyne ble store og lynte når hun fikk høre om Cids oppførsel, så hun tar oppgaven helt gratis når det gjelder å oppdra han som den rampegutten han er og HUN ER IKKE NÅDIG!!! Ciaran og Ciara skrev (34 minutter siden): Vi skal noen ærender i dag. Så vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 God tur til der dere skal. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 12. desember 2024 #144269 Del Skrevet 12. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nå har jeg hatt en lang prat med "Supernanny" og hennes øyne ble store og lynte når hun fikk høre om Cids oppførsel, så hun tar oppgaven helt gratis når det gjelder å oppdra han som den rampegutten han er og HUN ER IKKE NÅDIG!!! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 12. desember 2024 #144270 Del Skrevet 12. desember 2024 (endret) Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Denne her går av med førsteprisen på innlegg, for dette er så vakkert at en liten førjulståre finner veien nedover Hoppes kinn. Dette koret har jeg lyttet til før og sett på youtube. For noen herlige stemmer og himmelske fremføringer. Jeg blir fjetret. Himmelsk er rette ordet ja! Endret 12. desember 2024 av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 12. desember 2024 #144271 Del Skrevet 12. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Nå har jeg hatt en lang prat med "Supernanny" og hennes øyne ble store og lynte når hun fikk høre om Cids oppførsel, så hun tar oppgaven helt gratis når det gjelder å oppdra han som den rampegutten han er og HUN ER IKKE NÅDIG!!! Enda en dame som holder Cid i øra: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2024 #144272 Del Skrevet 12. desember 2024 Ja, syns det er på tide nå og i det stille har lille-Hoppen alltid villet synge i skikkelig kor og ha fin sid kappe på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 12. desember 2024 #144273 Del Skrevet 12. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Ja, syns det er på tide nå og i det stille har lille-Hoppen alltid villet synge i skikkelig kor og ha fin sid kappe på seg. Jeg skulle ønske jeg hadde en flott sangstemme. Nå kan man lære seg å synge. Men det tar lang tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2024 #144274 Del Skrevet 12. desember 2024 SVK skrev (3 minutter siden): Jeg skulle ønske jeg hadde en flott sangstemme. Nå kan man lære seg å synge. Men det tar lang tid. Å brumme og lalle litt hjemme hos seg selv, så stemmen blir vant til å synges med...er ok det også. ...mi-mi-mi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 12. desember 2024 #144275 Del Skrevet 12. desember 2024 (endret) Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Å brumme og lalle litt hjemme hos seg selv, så stemmen blir vant til å synges med...er ok det også. ...mi-mi-mi... Do-Re-Mi: Endret 12. desember 2024 av SVK 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2024 #144276 Del Skrevet 12. desember 2024 Meget bra snille kjempen vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 12. desember 2024 #144277 Del Skrevet 12. desember 2024 SVK skrev (8 minutter siden): Jeg skulle ønske jeg hadde en flott sangstemme. Nå kan man lære seg å synge. Men det tar lang tid. Ed Sherran da han startet å synge og før han hadde trent: Har postet den før. Men synes det er fint eksempel på at de som er flinke i dag kan ha startet likt som alle oss andre. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 12. desember 2024 #144278 Del Skrevet 12. desember 2024 Nå synger Hoppe en sang til Anton All i want for Christmas is you, synger hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 12. desember 2024 #144279 Del Skrevet 12. desember 2024 Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå): Nå synger Hoppe en sang til Anton All i want for Christmas is you, synger hun. Det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2024 #144280 Del Skrevet 12. desember 2024 SVK skrev (39 minutter siden): Ed Sherran da han startet å synge og før han hadde trent: Har postet den før. Men synes det er fint eksempel på at de som er flinke i dag kan ha startet likt som alle oss andre. Freyja Valkyrie skrev (24 minutter siden): Nå synger Hoppe en sang til Anton "All i want for Christmas is you....as a good friend that Is", synger hun. Stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå