Cid Skrevet 12. juli 2024 #133561 Del Skrevet 12. juli 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja. Er så søt at. Trenger ikke å spare penger når jeg kan kjøpe frihet for dem. Ja, jeg kjenner ham ikke. Skal snart legge meg...så er det nevnt. Jeg hadde 2,5 skive med fiskekaker, majo og sur agurk, kaffe og litt melk...og kroneis til sist. Slikt har de heldigvis ikke på fjordland. Hva er frihet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. juli 2024 #133562 Del Skrevet 12. juli 2024 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Ja. Er så søt at. Trenger ikke å spare penger når jeg kan kjøpe frihet for dem. Ja, jeg kjenner ham ikke. Skal snart legge meg...så er det nevnt. Jeg hadde 2,5 skive med fiskekaker, majo og sur agurk, kaffe og litt melk...og kroneis til sist. Slikt har de heldigvis ikke på fjordland. Cassidy Tvillingene synes at det høres ut som skikkelig god kveldsmat du hadde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. juli 2024 #133563 Del Skrevet 12. juli 2024 Cid skrev (8 minutter siden): Hva er frihet? Å få bo alene, være alene og gjøre som man selv vil. Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det høres ut som skikkelig god kveldsmat du hadde. Ja, det mettet. Fiskekake er også fisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. juli 2024 #133564 Del Skrevet 12. juli 2024 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Å få bo alene, være alene og gjøre som man selv vil. Ja, det mettet. Fiskekake er også fisk. For seint nå som Anton har flyttet inn da 👱🏻♀️👨🏼🏡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. juli 2024 #133565 Del Skrevet 12. juli 2024 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Å få bo alene, være alene og gjøre som man selv vil. Ja, det mettet. Fiskekake er også fisk. Cassidy Tvillingene er helt enige, vi tyr ofte også til både fiskekaker, fiskepinner, fiskegrateng, fiskepudding og fiskeboller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 12. juli 2024 #133566 Del Skrevet 12. juli 2024 Hoppe har oppdaget hemmeligheter om alle som ferdes i tråden hennes..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. juli 2024 #133567 Del Skrevet 12. juli 2024 Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå): Hoppe har oppdaget hemmeligheter om alle som ferdes i tråden hennes..... De er AI. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. juli 2024 #133568 Del Skrevet 12. juli 2024 Cid skrev (3 minutter siden): Det er jo aldri for seint. Det stemmer. Vi lurer på om Cid får seg samboer snart? Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er helt enige, vi tyr ofte også til både fiskekaker, fiskepinner, fiskegrateng, fiskepudding og fiskeboller. Skulle gjerne hatt en skikkelig fiskemiddag laget av kokk som kan lure ting som smaker godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. juli 2024 #133569 Del Skrevet 12. juli 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det stemmer. Vi lurer på om Cid får seg samboer snart? Skulle gjerne hatt en skikkelig fiskemiddag laget av kokk som kan lure ting som smaker godt. 🏃♂️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. juli 2024 #133570 Del Skrevet 12. juli 2024 Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden): Hoppe har oppdaget hemmeligheter om alle som ferdes i tråden hennes..... Well...jeg har ikke tenkt å si noe om det. Cid skrev (Akkurat nå): De er AI. Ikke til å unngå tror jeg. Nå hadde jeg tenkt å gjøre klar en liten vask til i morgen grytidlig, men seg at de melder grått og regnperioder, så da vet jeg ikke helt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. juli 2024 #133571 Del Skrevet 12. juli 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Well...jeg har ikke tenkt å si noe om det. Ikke til å unngå tror jeg. Nå hadde jeg tenkt å gjøre klar en liten vask til i morgen grytidlig, men seg at de melder grått og regnperioder, så da vet jeg ikke helt. Liker du ikke å vaske når det regner? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. juli 2024 #133572 Del Skrevet 12. juli 2024 Anton går på steroider 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. juli 2024 #133573 Del Skrevet 12. juli 2024 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det stemmer. Vi lurer på om Cid får seg samboer snart? Skulle gjerne hatt en skikkelig fiskemiddag laget av kokk som kan lure ting som smaker godt. Cassidy Tvillingene har laget oss en god del hjemmelagde makrellmiddager nå i juli. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. juli 2024 #133574 Del Skrevet 12. juli 2024 Cid skrev (2 minutter siden): Liker du ikke å vaske når det regner? Ikke når det skal tørke utendørs. Blir ikke tørt da. Cid skrev (1 minutt siden): Anton går på steroider Aldri har han og ikke skal han heller. Han er skikkelig tvers igjennom. Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har laget oss en god del hjemmelagde makrellmiddager nå i juli. Helt herlig tanke! Flinke fiskere. Nå logger jeg av. Natta alle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. juli 2024 #133575 Del Skrevet 12. juli 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ikke når det skal tørke utendørs. Blir ikke tørt da. Aldri har han og ikke skal han heller. Han er skikkelig tvers igjennom. Helt herlig tanke! Flinke fiskere. Nå logger jeg av. Natta alle. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. juli 2024 #133576 Del Skrevet 12. juli 2024 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. juli 2024 #133577 Del Skrevet 12. juli 2024 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Ikke når det skal tørke utendørs. Blir ikke tørt da. Aldri har han og ikke skal han heller. Han er skikkelig tvers igjennom. Helt herlig tanke! Flinke fiskere. Nå logger jeg av. Natta alle. Tørke inne da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. juli 2024 #133578 Del Skrevet 12. juli 2024 Dette er Anton som ung. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. juli 2024 #133579 Del Skrevet 12. juli 2024 Cid skrev (14 minutter siden): Dette er Anton som ung. Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. juli 2024 #133580 Del Skrevet 12. juli 2024 21 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg visste du elsket julen, men trodde ikke at du ville legge ut julebildene dine i juli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå