Cid Skrevet 6. juli #133221 Del Skrevet 6. juli Hoppetaujenta skrev (40 minutter siden): Joo, men det var vel ikke oppførselen du rev ut et midtsidebilde av for å ha det og titte på heller? Jeg synes hun ser pen og deilig ut men det hadde ikke vært nok til å ønske å bli kjæreste med henne tror jeg hadde blitt gal av å være rundt noen som oppfører seg slik 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juli #133222 Del Skrevet 6. juli Hoppe og Anton danser Grandiosa-dansen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. juli #133223 Del Skrevet 6. juli Hun får snart besøk av han her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juli #133224 Del Skrevet 6. juli Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nå skal jeg ha en slik, for det har jeg fortjent. Litt jordbærsyltetøy på den så blir det kos i stua. Cid skrev (3 timer siden): Her er @Freyja Valkyrie, Meg, Hoppe, Anton og @Sola de Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Svenske karamellkjeks er også godt. Brukes ofte til jul her, men juli er like bra. Cid skrev (6 timer siden): Hun koser seg med noe dansk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juli #133225 Del Skrevet 6. juli SVK skrev (34 minutter siden): Hoppe og Anton danser Grandiosa-dansen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juli #133226 Del Skrevet 6. juli Til middag spiser Hoppe Antons oksehaleravioli med spinat: Til dessert spiser hun denne lekkerbisken: Det er brownie med mascarponekrem og det som helles over den er karamell- og kaffesaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juli #133227 Del Skrevet 6. juli SVK skrev (4 minutter siden): Til middag spiser Hoppe Antons oksehaleravioli med spinat: Til dessert spiser hun denne lekkerbisken: Det er brownie med mascarponekrem og det som helles over den er karamell- og kaffesaus. Nam Nam nå ble Cassidy Tvillingene skikkelig sultne her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juli #133228 Del Skrevet 6. juli Just now, Ciaran og Ciara said: Nam Nam nå ble Cassidy Tvillingene skikkelig sultne her. Anton har selvsagt laget til tvillingene også: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juli #133229 Del Skrevet 6. juli SVK skrev (6 minutter siden): Anton har selvsagt laget til tvillingene også: Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk til Anton, for dette ser digg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juli #133230 Del Skrevet 6. juli Just now, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk til Anton, for dette ser digg ut. Anton lagde dere også fransk løksuppe-pizza: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juli #133231 Del Skrevet 6. juli SVK skrev (4 minutter siden): Anton lagde dere også fransk løksuppe-pizza: Nam Nam, Cassidy Tvillingene liker veldig godt løksuppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juli #133232 Del Skrevet 6. juli 5 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Nam Nam, Cassidy Tvillingene liker veldig godt løksuppe. Selv har jeg aldri smakt løksuppe, men har lyst til å smake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juli #133233 Del Skrevet 6. juli SVK skrev (3 minutter siden): Selv har jeg aldri smakt løksuppe, men har lyst til å smake. Cassidy Tvillingene kan anbefale franskløksuppe den er himmelsk god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juli #133234 Del Skrevet 6. juli 8 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene kan anbefale franskløksuppe den er himmelsk god. Takk, har satt det på listen over ting jeg må prøve! Skal sjekke om det er noen restauranter her jeg bor som serverer fransk løksuppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juli #133235 Del Skrevet 6. juli SVK skrev (4 minutter siden): Takk, har satt det på listen over ting jeg må prøve! Skal sjekke om det er noen restauranter her jeg bor som serverer fransk løksuppe. Cassidy Tvillingene pleier å gå på noen restauranter i Bergen som serverer franskløksuppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juli #133236 Del Skrevet 6. juli 23 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene pleier å gå på noen restauranter i Bergen som serverer franskløksuppe. Høres ut som jeg bør besøke Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juli #133237 Del Skrevet 6. juli (endret) SVK skrev (6 minutter siden): Høres ut som jeg bør besøke Bergen. Ja Cassidy Tvillingene anbefaler deg og besøke Bergen for der får du herlig løksuppe. Og vi anbefaler restauranten på hotell Opus XVI som ligger i Banko Rotto bygget i Bergen, de serverer himmelsk god løksuppe. Endret 6. juli av Ciaran og Ciara 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juli #133238 Del Skrevet 6. juli 8 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Ja Cassidy Tvillingene anbefaler deg og besøke Bergen for der får du herlig løksuppe. Og vi anbefaler restauranten på hotell Opus XVI som ligger i Banko Rotto bygget i Bergen, de serverer himmelsk god løksuppe. Om jeg besøker Bergen skal jeg absolutt sjekke ut de to restaurantene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juli #133239 Del Skrevet 6. juli Også skulle jeg nytt utsikten fra Ulriken: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juli #133240 Del Skrevet 6. juli SVK skrev (20 minutter siden): Om jeg besøker Bergen skal jeg absolutt sjekke ut de to restaurantene! Det anbefale Cassidy Tvillingene, for der serveres det herlig løksuppe. SVK skrev (19 minutter siden): Også skulle jeg nytt utsikten fra Ulriken: Cassidy Tvillingene har vært mange ganger på Ulriken, der er det en fantastisk utsikt utover Bergen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå