Hoppetaujenta Skrevet 3. juni #131581 Del Skrevet 3. juni En kjekk og spretten liten låt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juni #131582 Del Skrevet 3. juni Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): En kjekk og spretten liten låt. Det synes Cassidy Tvillingene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 3. juni #131583 Del Skrevet 3. juni Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): En kjekk og spretten liten låt. Den kunne sikkert ha hoppet tau om den hadde hatt ben 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juni #131584 Del Skrevet 3. juni KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Den kunne sikkert ha hoppet tau om den hadde hatt ben Det tror Cassidy Tvillingene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni #131585 Del Skrevet 3. juni Tror faktisk at det er den låta som "hovmesteren" synger på i full tilstand rundt jul...på tv. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juni #131586 Del Skrevet 3. juni Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Tror faktisk at det er den låta som "hovmesteren" synger på i full tilstand rundt jul...på tv. Det tror Cassidy Tvillingene også, vi så ofte på Grevinnen og Hovmesteren da vi var barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni #131587 Del Skrevet 3. juni Ja, mye var gøyere i barndommen og når en ser ting for ofte, mister det magien... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 3. juni #131588 Del Skrevet 3. juni Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Ja, mye var gøyere i barndommen og når en ser ting for ofte, mister det magien... Skap din egen magi. Hver eneste abrakadabrande dag Forresten ; https://www.instagram.com/reel/C7sO-ffyW4n/?igsh=bzl5MGxvZm5tcDZo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. juni #131589 Del Skrevet 3. juni Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Dette lurer Hoppe på Livet mitt hadde vært så mye enklere i så fall.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. juni #131590 Del Skrevet 3. juni Cid skrev (7 timer siden): Nå har hun gitt dagens rose til Durek 👱🏻♀️🌹👨🏿🦲 Hun gir morgendagens til Trond. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 3. juni #131591 Del Skrevet 3. juni Cid skrev (1 minutt siden): Hun gir morgendagens til Trond. Trond Ond? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. juni #131592 Del Skrevet 3. juni KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Trond Ond? Trond Giske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni #131593 Del Skrevet 3. juni KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): Skap din egen magi. Hver eneste abrakadabrande dag Forresten ; https://www.instagram.com/reel/C7sO-ffyW4n/?igsh=bzl5MGxvZm5tcDZo Joda, takk for korrigeringen, hyggelige kakemann. Cid skrev (3 minutter siden): Livet mitt hadde vært så mye enklere i så fall.. Hvis jeg hadde trent hverdag? Da hadde jeg ikke hatt tid eller krefter til å kjefte så mye på deg...? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. juni #131594 Del Skrevet 3. juni Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Joda, takk for korrigeringen, hyggelige kakemann. Hvis jeg hadde trent hverdag? Da hadde jeg ikke hatt tid eller krefter til å kjefte så mye på deg...? Nei hvis jeg ikke brydde meg om sjokolade men elsket å trene, da hadde jeg levd et helt annet og mye sunnere liv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 3. juni #131595 Del Skrevet 3. juni (endret) Cid skrev (3 minutter siden): Trond Giske. Kjedelig.. Trond Ond er tøffere. Og det tror jeg jaggu Hoppe er enig i. Endret 3. juni av KnekkeBørre 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. juni #131596 Del Skrevet 3. juni KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Kjedelig.. Trond Ond er tøffere. Og det tror jeg jaggu er enig i. Hvem er det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni #131597 Del Skrevet 3. juni En du ikke vil ha etter deg med dyrene... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 3. juni #131598 Del Skrevet 3. juni Cid skrev (Akkurat nå): Hvem er det? Han var en av vokalisten i Urgehal. Et kullsvart metallband. Kjempepopulært i utlandet og i black metal-miljøet generelt. Det gøye med Trond var at han var fra Hønefoss og at jeg gikk på møbelsnekker-kurs med han på 90-tallet. Han hatet grønnsaker.. og kristendom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. juni #131599 Del Skrevet 3. juni KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Han var en av vokalisten i Urgehal. Et kullsvart metallband. Kjempepopulært i utlandet og i black metal-miljøet generelt. Det gøye med Trond var at han var fra Hønefoss og at jeg gikk på møbelsnekker-kurs med han på 90-tallet. Han hatet grønnsaker.. og kristendom. Er han død? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juni #131600 Del Skrevet 3. juni Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden): Ja, mye var gøyere i barndommen og når en ser ting for ofte, mister det magien... Cassidy Tvillingene er helt enige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå