Cid Skrevet 3. juni #131561 Del Skrevet 3. juni SVK skrev (14 minutter siden): Anton og Hoppe: Det er Anton og dattera. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. juni #131562 Del Skrevet 3. juni Nå har hun gitt dagens rose til Durek 👱🏻♀️🌹👨🏿🦲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. juni #131563 Del Skrevet 3. juni 3 minutter siden, Cid said: Nå har hun gitt dagens rose til Durek 👱🏻♀️🌹👨🏿🦲 Anton gråter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. juni #131564 Del Skrevet 3. juni SVK skrev (28 minutter siden): Anton gråter. Anton er opptatt i retten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juni #131565 Del Skrevet 3. juni SVK skrev (3 timer siden): Anton gråter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juni #131566 Del Skrevet 3. juni Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal spise kveldsmat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. juni #131567 Del Skrevet 3. juni Nå har Anton slettet seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juni #131568 Del Skrevet 3. juni Cassidy Tvillingene aner en smule Fake News her vi.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 3. juni #131569 Del Skrevet 3. juni Hoppe spiser kokosboller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 3. juni #131570 Del Skrevet 3. juni Dette lurer Hoppe på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juni #131571 Del Skrevet 3. juni Freyja Valkyrie skrev (6 minutter siden): Dette lurer Hoppe på 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juni #131572 Del Skrevet 3. juni Freyja Valkyrie skrev (9 minutter siden): Hoppe spiser kokosboller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni #131573 Del Skrevet 3. juni Freyja Valkyrie skrev (22 minutter siden): Dette lurer Hoppe på Innimellom lurer jeg på det ja, men det går litt opp og ned hos meg, Noen perioder er jeg supertrener og helt avholdende for det meste som er usunt, men en blir så lei av å være så supersunn... Kokosbillebildet var sugende tiltrekkende gitt...rart, for det er jo ingenting i dem...bare sukker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juni #131574 Del Skrevet 3. juni Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Innimellom lurer jeg på det ja, men det går litt opp og ned hos meg, Noen perioder er jeg supertrener og helt avholdende for det meste som er usunt, men en blir så lei av å være så supersunn... Kokosbillebildet var sugende tiltrekkende gitt...rart, for det er jo ingenting i dem...bare sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni #131575 Del Skrevet 3. juni Takker for sukkersugtrøsteklemmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juni #131576 Del Skrevet 3. juni Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Takker for sukkersugtrøsteklemmer. Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene er begge to sukkeravhengige. Så vi vet godt hvordan det er å ha sukkersug. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni #131577 Del Skrevet 3. juni Hele året uten unntak; det er godt med sukker, salt og fett. Noen få ganger må jeg bare ha grønnsaker og dipp, men det er ikke på samme viset. Sukker er dop. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juni #131578 Del Skrevet 3. juni Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hele året uten unntak; det er godt med sukker, salt og fett. Noen få ganger må jeg bare ha grønnsaker og dipp, men det er ikke på samme viset. Sukker er dop. Cassidy Tvillingene må nok si oss enige med deg, vi har en Shell Stasjon og en Kiwi butikk like ved der vi bor, så vi løper ofte ned på en av dem når vi kjenner at sukkersuget blir enormt for oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 3. juni #131579 Del Skrevet 3. juni 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juni #131580 Del Skrevet 3. juni KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå