Hoppetaujenta Skrevet 11. januar #122781 Del Skrevet 11. januar Cid skrev (Akkurat nå): Må de forlate frierhuset? Alle som en og fra nå av er det frierfri zone. Hurra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. januar #122782 Del Skrevet 11. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Alle som en og fra nå av er det frierfri zone. Hurra! Hvem skal bo i det huset da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. januar #122783 Del Skrevet 11. januar Cid skrev (1 minutt siden): Hvem skal bo i det huset da? Jeg skal lage B&B for hyggelige venner av meg og oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. januar #122784 Del Skrevet 11. januar Anton og Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. januar #122785 Del Skrevet 11. januar Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jeg skal lage BDSM for hyggelige venner av meg og oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. januar #122786 Del Skrevet 11. januar Jeg hopper over slike forslag, Cid. Nå vet du det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. januar #122787 Del Skrevet 11. januar Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jeg hopper over slike forslag, Cid. Nå vet du det. Du som skrev det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. januar #122788 Del Skrevet 11. januar Cid skrev (Akkurat nå): Jeg innrømmer at det var jeg - Ciddegutten som skrev det Jeg vet at det var deg. Det er alltid deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. januar #122789 Del Skrevet 11. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg vet at det var deg. Det er alltid deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #122790 Del Skrevet 11. januar Hoppetaujenta skrev (37 minutter siden): Ja, det språket er ikke helt enkelt. Så absolutt, bortsett fra dansk telling. I neste liv blir det slik. Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden): Godnatt, god reise og KOM ALDRI TILBAKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. januar #122791 Del Skrevet 11. januar Nå har Anton og Ordet brutt forlovelsen, det viser seg at Ordet og Hoppe har følelser for hverandre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. januar #122792 Del Skrevet 11. januar De i fremtiden: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. januar #122793 Del Skrevet 11. januar 👨👩👦👦 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #122794 Del Skrevet 11. januar Cassidy Tvillingene ser at det er en som har livlig fantasi her inne vi.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. januar #122795 Del Skrevet 12. januar Anton har blitt transseksuell, han kaller seg for Antonje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #122796 Del Skrevet 12. januar Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover godt nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. januar #122797 Del Skrevet 12. januar Nå er det enda et innbrudd på Lønneberget men denne gangen så er det Anton som er hjemme alene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. januar #122798 Del Skrevet 12. januar Anton og innbruddstyven begynner å slåss og jage hverandre, de ender opp på taket hvor innbruddstyven til slutt klarer å stikke Anton med en kniv slik at Anton faller ned fra taket og lander på gjerdet og blir spiddet. Hoppe kommer hjem om morgenen og finner liket hans. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #122799 Del Skrevet 12. januar Cassidy Tvillingene tror nok at Woffe også er hjemme og passer på vi.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #122800 Del Skrevet 12. januar Cassidy Tvillingene ser at det fantaseres fælt her nå.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå