Cid Skrevet 6. januar #122301 Del Skrevet 6. januar SVK skrev (5 minutter siden): Nå drømmer Hopppe om verdens beste hvitløksbrød. 🧄 Anton sitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. januar #122302 Del Skrevet 6. januar Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover trygt og godt nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. januar #122303 Del Skrevet 6. januar 16 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Nå ble Cassidy Tvillingene sultne, vi elsker hvitløksbrød.🍞🍞🧄🧄 Samme her. Jeg har også hørt rykter om at hamburgersjappa her jeg bor har en god hvitløskdipp. Planen min er å teste den ut. Orker ikke denne helgen fordi det er for kaldt å dra til hamburgersjappa. Men håper å få gjort det når det blir varmere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. januar #122304 Del Skrevet 6. januar SVK skrev (8 minutter siden): Samme her. Jeg har også hørt rykter om at hamburgersjappa her jeg bor har en god hvitløskdipp. Planen min er å teste den ut. Orker ikke denne helgen fordi det er for kaldt å dra til hamburgersjappa. Men håper å få gjort det når det blir varmere. Cassidy Tvillingene elsker Hvitløksdipp, det er bare herlig.🧄🧄🥛🥛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. januar #122305 Del Skrevet 6. januar Nå har hun smakt på brødet til Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. januar #122306 Del Skrevet 6. januar 3 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene elsker Hvitløksdipp, det er bare herlig.🧄🧄🥛🥛 Samme her. Gleder meg absolutt til å teste ut hvitløksdippen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. januar #122307 Del Skrevet 6. januar 🎶Ja det var jo @Hoppetaujenta som danset med han Anton, på Farmen 💃🕺🏻🎶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. januar #122308 Del Skrevet 6. januar De i fremtiden: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. januar #122309 Del Skrevet 6. januar 🍝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. januar #122310 Del Skrevet 6. januar Nå isbader hun 👱🏻♀️🧊🌊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. januar #122311 Del Skrevet 6. januar Nå har demonen blitt utsatt for blind vold på vei hjem fra byen 👺🚑🏥👨🏻⚕️👩🏼⚕️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. januar #122312 Del Skrevet 6. januar Jeg, Ordet, @SVK, Hoppe, Kody og Anton ankommer sykehuset for å se til han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. januar #122313 Del Skrevet 6. januar Cid skrev (26 minutter siden): 🍝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. januar #122314 Del Skrevet 6. januar SVK skrev (55 minutter siden): Samme her. Gleder meg absolutt til å teste ut hvitløksdippen. Cassidy Tvillingene liker godt å teste ut både rømmedipp, hvitløksdipp og salsadipp.🥛🥛🧄🧄🌶️🌶️🍅🍅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. januar #122315 Del Skrevet 6. januar Hoppe og Anton = 💍👰🤵🏼♂️💒 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. januar #122316 Del Skrevet 6. januar Og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. januar #122317 Del Skrevet 6. januar Frierhuset fortsetter å være stengt pga dyr strøm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. januar #122318 Del Skrevet 6. januar Anton fikk rollen som James Bond. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. januar #122319 Del Skrevet 6. januar SVK skrev (13 minutter siden): Frierhuset fortsetter å være stengt pga dyr strøm. De holder varmen ved å ha samleie med hverandre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. januar #122320 Del Skrevet 6. januar (endret) 11 minutter siden, Cid said: De holder varmen ved å måke snø og hogge ved for Hoppe. Endret 6. januar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå