Hoppetaujenta Skrevet 5. januar #122281 Del Skrevet 5. januar Går du rundt med nøkkelen til svangerskapet etter alle dine studier på kjærlighetsfronten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #122282 Del Skrevet 5. januar Cid skrev (2 timer siden): 🔑 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg så etter han og han slo lens bak hjørnet utenfor, så han er klar til å finne deg straks. Cid skrev (3 timer siden): Er lensmannen rett rundt hjørnet? Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Nei, mitt hus egner seg kun for meg og jeg kan ikke ha andre boende der. Det er magisk. Det var en mye bedre kommentar. Cid skrev (3 timer siden): 🛖🔑🚪 Cid skrev (3 timer siden): Hoppe flytter inn i frierhuset 🙋♀️🕺🏻🕺🏻🕺🏻 😉😉 Cid skrev (3 timer siden): Nå har hun blitt enig med staten om å la dem rekvirere boligen hennes så ukrainske flyktninger kan bo der. 😉😉 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Ja, for her må det solid tilsnakk og skammekrok til som straff. Cid skrev (3 timer siden): Kommer lensmannen nå? 😉😉 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Herrrrlig! Fisk er jo kjempesunt! Weeee! Dere er herved utnevnt til F&C-smake-gutten og jenta! (har ikke den tittelen fra før av vel?) For et utrolig vakkert bilde som jeg kan både likte og smake. DEN gode skorpa på fisken. I luv It! NÅ MÅ DU SLUTTE Å LESE SLIKE SNUSKEKJØPSSIDER OG HJELPEMIDLER PÅ NETT, Cid! DET stemmer. Ja, for gnagertilværelser er her igjen. Spise sunt. Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk for de titlene.🥰🥰 SVK skrev (5 timer siden): 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Cid skrev (5 timer siden): 🛖🔑🚪🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #122283 Del Skrevet 5. januar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Går du rundt med nøkkelen til svangerskapet etter alle dine studier på kjærlighetsfronten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #122284 Del Skrevet 5. januar Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. januar #122285 Del Skrevet 5. januar Hadetbra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. januar #122286 Del Skrevet 5. januar Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Går du rundt med nøkkelen til svangerskapet etter alle dine studier på kjærlighetsfronten? Svangerskapet nøkkel hva? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. januar #122287 Del Skrevet 5. januar Det var en slags humor i det. .. jeg kan ikke forklare det bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #122288 Del Skrevet 5. januar Hoppetaujenta skrev (41 minutter siden): Det var en slags humor i det. .. jeg kan ikke forklare det bedre. Cid skrev (3 timer siden): Svangerskapet nøkkel hva? 😉😉 Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Hadetbra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. januar #122289 Del Skrevet 5. januar Jeg har tenkt mye på noen jeg ikke kan nå. Håper at vedkommende har det bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #122290 Del Skrevet 5. januar Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden): Jeg har tenkt mye på noen jeg ikke kan nå. Håper at vedkommende har det bra. Cassidy Tvillingene tenker også på noen, og vi håper også at vedkommende har det bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. januar #122291 Del Skrevet 5. januar Mhm. Jaja...men det er i alle fall kaldt i kveld her. Gleder meg til å legge meg i god og varm seng. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #122292 Del Skrevet 5. januar Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Mhm. Jaja...men det er i alle fall kaldt i kveld her. Gleder meg til å legge meg i god og varm seng. Det er kaldt her i Bergen også, Cassidy Tvillingene håper at mildværet snart kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. januar #122293 Del Skrevet 5. januar Vinteren kan vare i mange uker til og den blir neppe varig mild med det første. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #122294 Del Skrevet 5. januar Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Vinteren kan vare i mange uker til og den blir neppe varig mild med det første. Cassidy Tvillingene gjetter at du har helt rett der, men vi kan håpe at det snart blir mildere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. januar #122295 Del Skrevet 5. januar Jeg kan berolige dere begge med å si at innen et halvt år, så begynner det å bli mildere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #122296 Del Skrevet 5. januar Hoppetaujenta skrev (37 minutter siden): Jeg kan berolige dere begge med å si at innen et halvt år, så begynner det å bli mildere. Og Cassidy Tvillingene kan også fortelle at her i Bergen kommer det til å skifte mellom mildvær og kulde heletiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. januar #122297 Del Skrevet 5. januar Nå har Anton lekt seg med en buttplug lol, han fikk den i pulegave fra pulenissen (som egentlig var @Lurven) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #122298 Del Skrevet 5. januar Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. januar #122299 Del Skrevet 6. januar Nå drømmer Hopppe om verdens beste hvitløksbrød. 🧄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. januar #122300 Del Skrevet 6. januar SVK skrev (1 minutt siden): Nå drømmer Hopppe om verdens beste hvitløksbrød. 🧄 Nå ble Cassidy Tvillingene sultne, vi elsker hvitløksbrød.🍞🍞🧄🧄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå