Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (10 timer siden):

Er det veien bort til frierhuset?

..bort FRA frierhuset og vi kommer aldri dit igjen. Magisk tryllet bort i 2024 og alle hjerter gleder seg! :hoppe: 

Nå er det full planlegging i gang for julaften på Lønneberget. Det skal være en stor familiemiddag i kveld, frierne jobber overtid i frierhuset for å produsere nok farsmelk. Anton har bestilt et lass med pultost og surstrømming og selveste Rune Rudberg skal holde konsert. Dette blir kjekt for Hoppe 😃

Fint at du sier ifra, men jeg skal dessverre i den motsatte retningen, så jeg kan ikke komme dit. :hjerteflagg: Peace!

Anton fikk julegaven sin tidlig forresten lol, Hoppe kledde av seg foran han i går kveld.

IGJEN? :fnise:   Jeg forstår det ikke helt. 

Cid skrev (7 timer siden):

Hoppe har stått opp tidlig nå for å tenke på at snart skal hun få legge seg i sin gode seng igjen. :knegg: 

Hoppe er trøtt for tiden og nei, hun er ikke gravid. :P 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (41 minutter siden):

..bort FRA frierhuset og vi kommer aldri dit igjen. Magisk tryllet bort i 2024 og alle hjerter gleder seg! :hoppe: 

Fint at du sier ifra, men jeg skal dessverre i den motsatte retningen, så jeg kan ikke komme dit. :hjerteflagg: Peace!

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Blir det jule løping på dyra?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (4 minutter siden):

Blir det jule løping på dyra?

Ja, det blir det. God mat også, så de blir ikke så sultne på skinka til Cid...men blodtørstigheten er på plass. :lur: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytter ikke det vettu. :fy:  Nå vil Hoppen se tv litt. Har ikke gjort stort i dag, men er sliten. :klo: Vinterslapphet. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden):

Nytter ikke det vettu. :fy:  Nå vil Hoppen se tv litt. Har ikke gjort stort i dag, men er sliten. :klo: Vinterslapphet. 

God jul Hoppetaujenta... skulle nettopp sjekke julemiddagen i ovnen  men da jeg åpnet døra så stakk dyret i en villmanns fart..prøvde å hugge gaffelen i det.. jaja, blir vel en wiener på CK senere ikveld :)  Wienere er vel også slakteavfall såh... innafor... noen juleøl er det blitt ..det kristne tilsynet i bygda her klarer vel ikke å svelge maten sin ved tanken på det..må ned å sjekke... så håper jeg ikke den feite gamle nissen har ødelagt pipa i huset ditt og reinsdyra ikke har knust hele taket da de landet..god jul til deg og ditt  :) 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus skrev (1 minutt siden):

God jul Hoppetaujenta... skulle nettopp sjekke julemiddagen i ovnen  men da jeg åpnet døra så stakk dyret i en villmanns fart..prøvde å hugge gaffelen i det.. jaja, blir vel en wiener på CK senere ikveld :)  Wienere er vel også slakteavfall såh... innafor... noen juleøl er det blitt ..det kristne tilsynet i bygda her klarer vel ikke å svelge maten sin ved tanken på det..må ned å sjekke... så håper jeg ikke den feite gamle nissen har ødelagt pipa i huset ditt og reinsdyra ikke har knust hele taket da de landet..god jul til deg og ditt  :) 

Hva med en happy meal på mcern?:D

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baktus skrev (3 minutter siden):

God Jul til deg også. Det blir vel ei rå med mat og sånn tenker jeg. Finnes alltid sånne "politifolk" rundt en, så det er bare å glemme dem. Nyt mat og drikk. :D 

Cid skrev (1 minutt siden):

Hva med en happy meal på mcern?:D

All mat som er god, er egnet uansett hvilken dag det er. :) 

Nå er hun med på Farmen Hoppe 2024. 

Nix. Er ikke med på sånne kule serier som du selv gjerne kunne ha tenkt deg.

Cid skrev (Akkurat nå):

Jeg og ordet har nettopp åpnet en julegave tidlig. Jeg fikk en PS5 Slim mens ordet fikk et sokkepar :ler2:
Gratilerer med PS`en. Måtte google og den ser stilig ut og bringer sikkert stor glede i årene som kommer. 
Ordet ser litt skuffet ut faktisk, selv om det trenger sokker også. Den vil ha hard pakke som du fikk. :grine:

Det er lov det. Barna og bittesmå Ord må få lov til det på en julaftens dag. ;) 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

God Jul til deg også. Det blir vel ei rå med mat og sånn tenker jeg. Finnes alltid sånne "politifolk" rundt en, så det er bare å glemme dem. Nyt mat og drikk. :D 

All mat som er god, er egnet uansett hvilken dag det er. :) 

Nix. Er ikke med på sånne kule serier som du selv gjerne kunne ha tenkt deg.

Det er lov det. Barna og bittesmå Ord må få lov til det på en julaftens dag. ;) 

Haha trodde du hadde tenkt å endre til at jeg fikk en kullklump eller noe mens ordet fikk en PS5 😂  

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha trodde du hadde tenkt å endre til at jeg fikk en kullklump eller noe mens ordet fikk en PS5 😂  

Neida, for jeg er bare snill og grei de siste dagene av året. :P 

Cid skrev (Akkurat nå):

Hoppe gir tommel opp for gratis melk og skolemat for alle barn i dette land! 

:nigo: Det står jeg fullt og helt inne for!!! 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Neida, for jeg er bare snill og grei de siste dagene av året. :P 

:nigo: Det står jeg fullt og helt inne for!!! 

Er demonen snill nå?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Er demonen snill nå?

Nei. Den holder et øye med alt som skjer i trådene og kommer hvis nødvendig. :fy: 

Cid skrev (Akkurat nå):

Hoppe er snill og inviterer frierne til julemiddag 😊🙋‍♀️🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🍷 🍠🧆🎂

Denne kameraten min her 👺 er dørvakt og slipper ingen i nærheten av meg. :jolie: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...