Cid Skrevet 28. oktober 2023 #116621 Del Skrevet 28. oktober 2023 Nå fester hun ute på byen sammen med @Athena Freyja, @Kvakky og @Boetica 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. oktober 2023 #116622 Del Skrevet 28. oktober 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover trygt og godt nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. oktober 2023 #116623 Del Skrevet 28. oktober 2023 (endret) 49 minutter siden, Hoppetaujenta said: Den ser muligens veldig god ut å ligge i, men dere skal ikke sitte på alle de krakkene og se på meg når jeg slipper meg løs og lager rare snorkesoveansikter. Gå ut av mitt sovekammers!!! Jeg er da ikke inne i sovekammerset ditt! De krakkene er der for at du skal kunne ha nok steder å legge klærne som du har brukt, men som du mener ikke er så skitne at de skal vaskes. Jeg nekter å tro at sovekammerset ditt pleier å være så ryddig som på bildet. I virkeligheten så henger det nok halvrene klær på samtlige krakker og skittentøy på gulvet. Bildet må være tatt rett etter at Anton ryddet og vasket sovekammerset ditt! Endret 28. oktober 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. oktober 2023 #116624 Del Skrevet 28. oktober 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Jeg er da ikke inne i sovekammerset ditt! De krakkene er der for at du skal kunne ha nok steder å legge klærne som du har brukt, men som du mener ikke er så skitne at de skal vaskes. Jeg nekter å tro at sovekammerset ditt pleier å være så ryddig som på bildet. I virkeligheten så henger det nok halvrene klær på samtlige krakker og skittentøy på gulvet. Bildet må være tatt rett etter at Anton ryddet og vakset sovekammerset ditt! 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. oktober 2023 #116625 Del Skrevet 28. oktober 2023 12 minutter siden, Ciaran og Ciara said: 😉😉 Har snakket med Anton og ofte føler han seg som moren til Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. oktober 2023 #116626 Del Skrevet 28. oktober 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Har snakket med Anton og ofte føler han seg som moren til Hoppe. Ja Cassidy Tvillingene forstår, Anton er flittig som en maur og står på.🐜🐜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. oktober 2023 #116627 Del Skrevet 28. oktober 2023 Just now, Ciaran og Ciara said: Ja Cassidy Tvillingene forstår, Anton er flittig som en maur og står på.🐜🐜 Anton lever for slagordet: Alt for Hoppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. oktober 2023 #116628 Del Skrevet 28. oktober 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Anton lever for slagordet: Alt for Hoppe! Cassidy Tvillingene gir all honnør til Anton.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. oktober 2023 #116629 Del Skrevet 28. oktober 2023 11 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene gir all honnør til Anton.👨🦰👩🦰👍👍 Når Hoppe har hjemmekontor i sitt flotte soverom: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. oktober 2023 #116630 Del Skrevet 28. oktober 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Når Hoppe har hjemmekontor i sitt flotte soverom: Cassidy Tvillingene er også 100% for hjemmekontor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. oktober 2023 #116631 Del Skrevet 29. oktober 2023 Cid skrev (9 timer siden): Nå fester hun ute på byen sammen med @Athena Freyja, @Kvakky og @Boetica Sikkert gøy, men jeg fester aldri. Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover trygt og godt nå. Ja, dere hadde rett. SVK skrev (9 timer siden): Jeg er da ikke inne i sovekammerset ditt! De krakkene er der for at du skal kunne ha nok steder å legge klærne som du har brukt, men som du mener ikke er så skitne at de skal vaskes. Jeg nekter å tro at sovekammerset ditt pleier å være så ryddig som på bildet. I virkeligheten så henger det nok halvrene klær på samtlige krakker og skittentøy på gulvet. Bildet må være tatt rett etter at Anton ryddet og vasket sovekammerset ditt! Det finnes aldri halvskitne klær hos meg. De er lagt til vask. Ingenting ligger på gulvet heller, så da var det vennlig omsorg med tanke på krakker til mine klær og hatter og knestrømper etc. Tusen takk. SVK skrev (9 timer siden): Har snakket med Anton og ofte føler han seg som moren til Hoppe. Nei, det gjør han nok ikke, for jeg bor alene her. SVK skrev (9 timer siden): Anton lever for slagordet: Alt for Hoppe! DET var et godt slagord syns jeg. SVK skrev (9 timer siden): Når Hoppe har hjemmekontor i sitt flotte soverom: Ehh....men jeg blir aldri liggende i min seng. Jeg står opp, vasker meg, grer meg og kler på meg. Hadde aldri gått inn i en slik setting; naken og på camera?!?! ALDRI! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. oktober 2023 #116632 Del Skrevet 29. oktober 2023 Nå er hun i politiavhør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. oktober 2023 #116633 Del Skrevet 29. oktober 2023 Hun havner i fengsel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. oktober 2023 #116634 Del Skrevet 29. oktober 2023 Nå spiser hun pepperkaker med blåmuggost. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. oktober 2023 #116635 Del Skrevet 29. oktober 2023 Hoppe og Anton har gjort noe merkelig, de har donert beina sine til forskning o.O 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. oktober 2023 #116636 Del Skrevet 29. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Sikkert gøy, men jeg fester aldri. Ja, dere hadde rett. Det finnes aldri halvskitne klær hos meg. De er lagt til vask. Ingenting ligger på gulvet heller, så da var det vennlig omsorg med tanke på krakker til mine klær og hatter og knestrømper etc. Tusen takk. Nei, det gjør han nok ikke, for jeg bor alene her. DET var et godt slagord syns jeg. Ehh....men jeg blir aldri liggende i min seng. Jeg står opp, vasker meg, grer meg og kler på meg. Hadde aldri gått inn i en slik setting; naken og på camera?!?! ALDRI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. oktober 2023 #116637 Del Skrevet 29. oktober 2023 NEI til alt Cid har foreslått her! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. oktober 2023 #116638 Del Skrevet 29. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): NEI til alt Cid har foreslått her! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. oktober 2023 #116639 Del Skrevet 29. oktober 2023 Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld rundt klokken 21.00. Etter søndagsstreamen på Diskusjon.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. oktober 2023 #116640 Del Skrevet 29. oktober 2023 Kjenner jeg Hoppe rett så slapper hun av med Champagne fra før Første vedenskrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå