Gjest SVK Skrevet 6. oktober 2023 #113581 Del Skrevet 6. oktober 2023 Hoppe går og legger seg mens Anton går på jobb: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober 2023 #113582 Del Skrevet 6. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober 2023 #113583 Del Skrevet 6. oktober 2023 SVK skrev (5 minutter siden): Så bra! Etter all romperistingen så skjønner jeg at du både var sulten og er trøtt! Min bak hopper kun hoppetau og driver ikke på med sånn på twerke-bevegelser som mange liker å gjøre, skjønner jeg. SVK skrev (4 minutter siden): God natt Hoppe! Natta. Jeg kjenner at det kommer nærmere... Anton er på tur med kammerater, så da var det nok ikke ham du så. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober 2023 #113584 Del Skrevet 6. oktober 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Hoppe går og legger seg mens Anton går på jobb: Cassidy Tvillingene gjetter at Anton skal i vedskogen.🌲🌲🌳🌳🪓🪓🪚🪚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober 2023 #113585 Del Skrevet 6. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Min bak hopper kun hoppetau og driver ikke på med sånn på twerke-bevegelser som mange liker å gjøre, skjønner jeg. Natta. Jeg kjenner at det kommer nærmere... Anton er på tur med kammerater, så da var det nok ikke ham du så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. oktober 2023 #113586 Del Skrevet 6. oktober 2023 Hoppe er ute på date med Anton nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober 2023 #113587 Del Skrevet 6. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Hoppe er ute på date med Anton nå. Nei. Jeg er hjemme hos meg selv, alene og skal snart sove. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober 2023 #113588 Del Skrevet 6. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei. Jeg er hjemme hos meg selv, alene og skal snart sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. oktober 2023 #113589 Del Skrevet 6. oktober 2023 Just now, Hoppetaujenta said: Min bak hopper kun hoppetau og driver ikke på med sånn på twerke-bevegelser som mange liker å gjøre, skjønner jeg. Natta. Jeg kjenner at det kommer nærmere... Anton er på tur med kammerater, så da var det nok ikke ham du så. Anton er verdens søteste mann. Han ønsker ikke at du skal få dårlig samvittighet fordi han jobber så mye så han forteller deg at han er hos kammerater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. oktober 2023 #113590 Del Skrevet 6. oktober 2023 (endret) Jeg sier: Lenge leve Anton! Verdens beste ektemann! Endret 6. oktober 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober 2023 #113591 Del Skrevet 6. oktober 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Anton er verdens søteste mann. Han ønsker ikke at du skal få dårlig samvittighet fordi han jobber så mye så han forteller deg at han er hos kammerater. 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober 2023 #113592 Del Skrevet 6. oktober 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Jeg sier: Lenge leve Anton! Verdens beste ektemann! 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. oktober 2023 #113593 Del Skrevet 6. oktober 2023 (endret) 7 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene gjetter at Anton skal i vedskogen.🌲🌲🌳🌳🪓🪓🪚🪚 Endret 6. oktober 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. oktober 2023 #113594 Del Skrevet 6. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ja. 😘 Jeg er hjemme hos meg selv nå, sammen med Anton og vi skal snart sove. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober 2023 #113595 Del Skrevet 6. oktober 2023 SVK skrev (4 minutter siden): Jeg sier: Lenge leve Anton! Verdens beste ektemann! Ja, du vet det vel du som EGENTLIG er gift med ham? ( Cid = ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. oktober 2023 #113596 Del Skrevet 6. oktober 2023 (endret) 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: Ja, du vet det vel du som EGENTLIG er gift med ham? ( Cid = ) Skulle selvsagt ønske at jeg var like heldig som deg og var gift med selveste Anton. Men kun selveste Hoppetaujenta var god nok for selveste Anton. Endret 6. oktober 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. oktober 2023 #113597 Del Skrevet 6. oktober 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Skulle selvsagt ønske at jeg var like heldig som deg og var gift med selveste Anton. Men kun Hoppe var god nok for Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober 2023 #113598 Del Skrevet 6. oktober 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Skulle selvsagt ønske at jeg var like heldig som deg og var gift med selveste Anton. Men kun Hoppe var god nok for Anton. 😉😉 SVK skrev (5 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Cid skrev (3 minutter siden): ❤️ 😉😉 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ja, du vet det vel du som EGENTLIG er gift med ham? ( Cid = ) Cid skrev (1 minutt siden): 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. oktober 2023 #113599 Del Skrevet 6. oktober 2023 Just now, Cid said: Jeg har hørt at England er misunnelig på Lønneberget og skulle gjerne ha byttet ut William og Kate med Anton og Hoppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober 2023 #113600 Del Skrevet 6. oktober 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Jeg har hørt at England er misunnelig på Lønneberget og skulle gjerne ha byttet ut William og Kate med Anton og Hoppe! Det har Cassidy Tvillingene også hørt.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå