Freyja Valkyrie Skrevet 4. juli 2023 #102721 Del Skrevet 4. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ja det stemmer jo, de er bare interessert i saltmat og søtmat og penger og gull Nemlig 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juli 2023 #102722 Del Skrevet 4. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Anton delegerer nok det meste til Voffe, Voffe vet best hvordan man skal håndtere @Cid🐶 Ja Cassidy Tvillingene synes at det er bra at Anton får støtte fra Voffe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. juli 2023 #102723 Del Skrevet 4. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Ja og så har Cassidy Tvillingene hørt at de liker plyndring og sjørøverfest også. Det gjør de, og så må Janne Formoe være involvert på en eller annen måte Athena Freyja skrev (1 minutt siden): Nemlig Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene synes at det er bra at Anton får støtte fra Voffe. Anton hadde nok aldri greid jobben uten Voffe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juli 2023 #102724 Del Skrevet 4. juli 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Det gjør de, og så må Janne Formoe være involvert på en eller annen måte Anton hadde nok aldri greid jobben uten Voffe. Ja Cassidy Tvillingene er spente på hvordan Anton og Voffe klarer seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. juli 2023 #102725 Del Skrevet 4. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene er spente på hvordan Anton og Voffe klarer seg. Det går nok greit, @Cid er tjoret fast til kosebusken🌳 og Voffe sitter og passer på 🐶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juli 2023 #102726 Del Skrevet 4. juli 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Det går nok greit, @Cid er tjoret fast til kosebusken🌳 og Voffe sitter og passer på 🐶 Ha Ha Cassidy Tvillingene kan tydelig se det bildet for oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. juli 2023 #102727 Del Skrevet 4. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ha Ha Cassidy Tvillingene kan tydelig se det bildet for oss. @Cid ble i litt dårlig humør i starten særlig når det regnet, men Anton kom ut med regnfrakk og vanntett sovepose til ham + en flaske cola med sukker så da gikk det greit 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juli 2023 #102728 Del Skrevet 4. juli 2023 Entern skrev (2 minutter siden): @Cid ble i litt dårlig humør i starten særlig når det regnet, men Anton kom ut med regnfrakk og vanntett sovepose til ham + en flaske cola med sukker så da gikk det greit Ja Cassidy Tvillingene er glade for at han ble fornøyd tilslutt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. juli 2023 #102729 Del Skrevet 4. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (32 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene er glade for at han ble fornøyd tilslutt. Ja nå ligger han glad og fornøyd og sover under kosebusken, og drømmer om chili og friere 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juli 2023 #102730 Del Skrevet 4. juli 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja nå ligger han glad og fornøyd og sover under kosebusken, og drømmer om chili og friere Ha Ha Cassidy Tvillingene gjetter at det blir drømmer med sterk futt i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. juli 2023 #102731 Del Skrevet 4. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ha Ha Cassidy Tvillingene gjetter at det blir drømmer med sterk futt i. Det stemmer 110%! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juli 2023 #102732 Del Skrevet 4. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Det stemmer 110%! Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juli 2023 #102733 Del Skrevet 4. juli 2023 Jeg har lest alt og fastholder at dere er noen knusbedårende venner. Til lørdag skal jeg ha dream-is sitron og jeg gleder meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juli 2023 #102734 Del Skrevet 4. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg har lest alt og fastholder at dere er noen knusbedårende venner. Til lørdag skal jeg ha dream-is sitron og jeg gleder meg. Cassidy Tvillingene synes at det høres herlig ut, du må kose deg skikkelig på lørdag Hoppe. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. juli 2023 #102735 Del Skrevet 5. juli 2023 Anton og Hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. juli 2023 #102736 Del Skrevet 5. juli 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Anton og Hoppe: Ha Ha Cassidy Tvillingene synes at bildepostingen med Kakemonsteret er genialt, den tok kaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juli 2023 #102737 Del Skrevet 5. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres herlig ut, du må kose deg skikkelig på lørdag Hoppe. Ja, det skal jeg og jeg gleder meg. SVK skrev (5 timer siden): Anton og Hoppe: Kjempestore kjeks er alt jeg ser på det bildet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. juli 2023 #102738 Del Skrevet 5. juli 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juli 2023 #102739 Del Skrevet 5. juli 2023 Vil ikke ha sånn middel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. juli 2023 #102740 Del Skrevet 5. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Vil ikke ha sånn middel. Jo du er jo med i reklamer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå