Cid Skrevet 6. mai 2023 #98701 Del Skrevet 6. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): C&C vet hva jeg mener. / Cid vet også det = Godnatt med en gang. *borte vekk er hun* Sov godt dere to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. mai 2023 #98702 Del Skrevet 6. mai 2023 Advokat Hoppe v/ Hoppe & Co har blitt en av Norges mest kjente forsvarsadvokater etter å ha frikjent en klient som ble tiltalt for heksekunst - for tro det eller ei, Hoppe har erfaring fra heksekunst - og hun klarte med sine juridiske spissfinurligheter å frikjenne klienten. Nå er hun blitt enda mer attraktiv enn selveste Elden & Co. Så hvis mine kompiser eller venninner blir tiltalt for heksekunst, kommer jeg til å anbefale deg Hoppe. Flott det. Da har vi en avtale. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. mai 2023 #98703 Del Skrevet 6. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Lønnesirupberget. "Small Brother" heter det. Professor EmeriTissituss Embla! Parabole stereosendinger. Koselig for dem det. De danser Jenka. Dere ler i søvne hver natt og trener magemusklene uten å vite det. Ei litta fjert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. mai 2023 #98704 Del Skrevet 6. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): C&C vet hva jeg mener. / Cid vet også det = Godnatt med en gang. *borte vekk er hun* Sov godt og drøm søte drømmer om Emblaen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. mai 2023 #98705 Del Skrevet 6. mai 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Advokat Hoppe v/ Hoppe & Co har blitt en av Norges mest kjente forsvarsadvokater etter å ha frikjent en klient som ble tiltalt for heksekunst - for tro det eller ei, Hoppe har erfaring fra heksekunst - og hun klarte med sine juridiske spissfinurligheter å frikjenne klienten. Nå er hun blitt enda mer attraktiv enn selveste Elden & Co. Så hvis mine kompiser eller venninner blir tiltalt for heksekunst, kommer jeg til å anbefale deg Hoppe. Flott det. Da har vi en avtale. Ha Ha nå ler Cassidy Tvillingene så vi nesten setter snopet fast i halsen her begge to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. mai 2023 #98706 Del Skrevet 6. mai 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Sov godt og drøm søte drømmer om Emblaen. Cassidy Tvillingene er helt enige Embla Vennen vår.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. mai 2023 #98707 Del Skrevet 6. mai 2023 Hoppe har begynt å kalle seg for «Helsekost Hoppe», men promoteringen av Fjordland er neppe et stort steg for folkehelsen. Det er derimot feit reklame for Fjordland. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. mai 2023 #98708 Del Skrevet 6. mai 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Ei litta fjert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. mai 2023 #98709 Del Skrevet 6. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ha Ha nå ler Cassidy Tvillingene så vi nesten setter snopet fast i halsen her begge to. Haha - huff da! «ET SNOPET DERES, IRSKE GODTEMOMSER!», sier jeg. Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er helt enige Embla Vennen vår.🥰🥰 ❤️🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. mai 2023 #98710 Del Skrevet 6. mai 2023 Det ble tidlig kveld på Hoppe gitt. Men man skal ikke se bort fra at Anton snæpchotter henne på en eller annen pub i Oslo sentrum. 🍻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. mai 2023 #98711 Del Skrevet 6. mai 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Haha - huff da! «ET SNOPET DERES, IRSKE GODTEMOMSER!», sier jeg. ❤️🥰 ♥️♥️🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. mai 2023 #98712 Del Skrevet 6. mai 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Hoppe har begynt å kalle seg for «Helsekost Hoppe», men promoteringen av Fjordland er neppe et stort steg for folkehelsen. Det er derimot feit reklame for Fjordland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. mai 2023 #98713 Del Skrevet 6. mai 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Det ble tidlig kveld på Hoppe gitt. Men man skal ikke se bort fra at Anton snæpchotter henne på en eller annen pub i Oslo sentrum. 🍻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. mai 2023 #98714 Del Skrevet 6. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): C&C vet hva jeg mener. / Cid vet også det = Godnatt med en gang. *borte vekk er hun* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 6. mai 2023 #98715 Del Skrevet 6. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (48 minutter siden): Ååååå, si at dette er et gammelt bilde og at isen ikke eksisterer i butikkene, please?!? Men det blir jo å lyve, og det kan jeg jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. mai 2023 #98716 Del Skrevet 6. mai 2023 Kong Anton og Dronning Hoppe, sammen har de sin sønn Prins Ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. mai 2023 #98717 Del Skrevet 6. mai 2023 (endret) 2 hours ago, Cid said: Nå har hun begynt med anabole steroider Steroider og kyllingfilet(uten saus) og brokoli. Der har man Hoppe-dietten. Endret 6. mai 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. mai 2023 #98718 Del Skrevet 6. mai 2023 SVK skrev (9 minutter siden): Steroider og kyllingfilet(uten saus) og brokoli. Der har man Hoppe-dietten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. mai 2023 #98719 Del Skrevet 6. mai 2023 Just now, Ciaran og Ciara said: Hoppe kalles ikke top g for ingenting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. mai 2023 #98720 Del Skrevet 6. mai 2023 Men det er lørdag og det nærmer seg midnatt så da er vel Hoppe på mannejakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå