An0nymBruker Skrevet 22. mai 2018 #39501 Del Skrevet 22. mai 2018 1 minutt siden, Catalina Culès skrev: Nå gleder hun seg til i morgen, for da skal hun på Britney Spears konsert og Hoppe kler seg ut som Britney og varmer opp til konserten i morgen: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 22. mai 2018 #39502 Del Skrevet 22. mai 2018 13 minutter siden, An0nymBruker skrev: Hva gjør hun på bilde nr 2 her? Hun dreper den kinky hoppetaugutten Ser at navnet Jack dukker opp, kanskje det skal være kort for Jacklost (mitt tidligere brukernavn) og dette er en framtidsvisjon om at hun kommer til å drepe meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 22. mai 2018 #39503 Del Skrevet 22. mai 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Hun dreper den kinky hoppetaugutten Ser at navnet Jack dukker opp, kanskje det skal være kort for Jacklost (mitt tidligere brukernavn) og dette er en framtidsvisjon om at hun kommer til å drepe meg Huffda dette blir skumlere og skumlere. Men jeg er sikker på at hun aldri vil gjøre noe vondt mot deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 22. mai 2018 #39504 Del Skrevet 22. mai 2018 For å være opplagt til konserten i morgen har hun lagt seg. Hun har også planlagt å starte dagen i morgen med kinesisk skyggeboksing: Viktig å starte dagen med indre harmoni. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 22. mai 2018 #39505 Del Skrevet 22. mai 2018 1 minutt siden, An0nymBruker skrev: Huffda dette blir skumlere og skumlere. Men jeg er sikker på at hun aldri vil gjøre noe vondt mot deg Kanskje vi får et flashforward slik som i denne serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 22. mai 2018 #39506 Del Skrevet 22. mai 2018 1 minutt siden, godjenten skrev: For å være opplagt til konserten i morgen har hun lagt seg. Hun har også planlagt å starte dagen i morgen med kinesisk skyggeboksing: Viktig å starte dagen med indre harmoni. Konsert med Ole Ivars? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 22. mai 2018 #39507 Del Skrevet 22. mai 2018 2 minutter siden, Winza said: Konsert med Ole Ivars? Nei. Catalina sa Britney Spears. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 22. mai 2018 #39508 Del Skrevet 22. mai 2018 3 minutter siden, Winza skrev: Kanskje vi får et flashforward slik som i denne serien Jack er også en ost Jack har flere betydninger: Jack (roman): En roman av Ulf Lundell Jack (navn): Et mannsnavn Jack: En rollefigur i TV-serien Lost Jackplugg: Lydoverføringskontakt Monterey jack, en ost https://no.wikipedia.org/wiki/Jack 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. mai 2018 #39509 Del Skrevet 22. mai 2018 11 minutter siden, An0nymBruker skrev: og Hoppe kler seg ut som Britney og varmer opp til konserten i morgen: Hun har også skrevet en sang, som hun håper Britney vil synge sammen med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 22. mai 2018 #39510 Del Skrevet 22. mai 2018 Just now, An0nymBruker said: Jack er også en ost Jack har flere betydninger: Jack (roman): En roman av Ulf Lundell Jack (navn): Et mannsnavn Jack: En rollefigur i TV-serien Lost Jackplugg: Lydoverføringskontakt Monterey jack, en ost https://no.wikipedia.org/wiki/Jack Så lenge det ikke er en rosa brunost så går det bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. mai 2018 #39511 Del Skrevet 22. mai 2018 4 minutter siden, Winza skrev: Konsert med Ole Ivars? Nei, det er du som skal på konsert med de, Hoppe skal på Britney konsert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 22. mai 2018 #39512 Del Skrevet 22. mai 2018 (endret) Har ordet Jack en spesiell betydning i sangstrofen "Hit the Road Jack"? Vet du @Jerry Lee? Endret 22. mai 2018 av An0nymBruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 22. mai 2018 #39513 Del Skrevet 22. mai 2018 1 minutt siden, godjenten skrev: Så lenge det ikke er en rosa brunost så går det bra. Ok Det er bra, for den Monterey-osten hørtes ikke ut som en brunost 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. mai 2018 #39514 Del Skrevet 22. mai 2018 (endret) 2 minutter siden, An0nymBruker skrev: Har ordet Jack en spesiell betydning i sangstrofen "Hit the Road Jack"? Slang for get out of here Endret 22. mai 2018 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 22. mai 2018 #39515 Del Skrevet 22. mai 2018 1 minutt siden, Catalina Culès skrev: Slang for get out of here Takk Betyr Jack i den sammenhengen et slags skjellsord for en mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 22. mai 2018 #39516 Del Skrevet 22. mai 2018 4 minutter siden, godjenten skrev: Nei. Catalina sa Britney Spears. Ole Ivars i morgen da 4 minutter siden, An0nymBruker skrev: Jack er også en ost Jack har flere betydninger: Jack (roman): En roman av Ulf Lundell Jack (navn): Et mannsnavn Jack: En rollefigur i TV-serien Lost Jackplugg: Lydoverføringskontakt Monterey jack, en ost https://no.wikipedia.org/wiki/Jack Der jeg fikk navnet fra, var så fan av Lost at jeg kom på brukernavnet Jacklost Nå er det og winza mitt faste brukernavn på spill og forumer 2 minutter siden, Catalina Culès skrev: Nei, det er du som skal på konsert med de, Hoppe skal på Britney konsert Da må dere ta med hørselvern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 22. mai 2018 #39517 Del Skrevet 22. mai 2018 4 minutter siden, Winza skrev: Ole Ivars i morgen da Der jeg fikk navnet fra, var så fan av Lost at jeg kom på brukernavnet Jacklost Nå er det og winza mitt faste brukernavn på spill og forumer Da må dere ta med hørselvern Ok Hoppe har hørselvernet klart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. mai 2018 #39518 Del Skrevet 22. mai 2018 2 minutter siden, An0nymBruker skrev: Takk Betyr Jack i den sammenhengen et slags skjellsord for en mann? https://simple.wikipedia.org/wiki/Hit_the_Road,_Jack Her kan du lese hva sangen betyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 22. mai 2018 #39519 Del Skrevet 22. mai 2018 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: https://simple.wikipedia.org/wiki/Hit_the_Road,_Jack Her kan du lese hva sangen betyr Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 22. mai 2018 #39520 Del Skrevet 22. mai 2018 15 minutter siden, Catalina Culès skrev: Hun har også skrevet en sang, som hun håper Britney vil synge sammen med henne. Er det en sang om Ostegutten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå