Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Winza
10 minutter siden, Xcase33 skrev:

Du får 88 likes på den posten der ....det sier litt faktisk. Har reflektert litt over det ...bare egentlig stirret på skjermen i flere minutter og sunket inn i enkelhetens sinn på alle dem som har trykket like. Skulle ønske jeg skjønte mer av den enkelheten ...men med den enkelheten i bunn så forventer man nok litt for mye av den type mennesker i diskusjonene her inne :)

Hoppe er den beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:biggrin:  Man må snu tingenes tilstand til noe positivt syns jeg...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

*syns det blir litt varmt her nå jeg* :ninja: 

Da passer det godt med is :essen2::essen2::essen2::mynona:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Veeel...jeg oppdaget tråden, svinset innom og gikk ut igjen. Jeg kan rett og slett ikke noe for det.  :) 

Ja fasinerende hvordan du kan bli berømt for den måten ...hvordan det ikke skal mer til å trollbinde et helt forum. Du burde starte blogg :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jatakk til is. :hoppe: Vi får sende over en til @Xcase33 også og ønske velkommen i tråden. 
Bloggverdenen er ikke for meg. Jeg har nok å gjøre her inne året rundt og er ganske zen-fornøyd
med tingenes tilstand slik som de er. :jepp: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Xcase33 skrev:

Ja fasinerende hvordan du kan bli berømt for den måten ...hvordan det ikke skal mer til å trollbinde et helt forum. Du burde starte blogg :)

Bloggtaujenta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, godjenten said:

At Kvinneguidens mest populære bruker får mange likes når hun dukker opp i tråden om henne er vel ikke så spesielt? 

Mest populære bruker ....har det vært en kåring? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Xcase33 skrev:

Nei, på ingen måte og over hodet ikke. Det var nok en veldig hyggelig privat ytring det der. :) 

Blogging er krevende. Forumdeltagelse er helt frivillig, kom-som-du-er, bidra litt der og her. Avslappet og fint. 
Det passer meg som hot i fose. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Hoppetaujenta said:

Nei, på ingen måte og over hodet ikke. Det var nok en veldig hyggelig privat ytring det der. :) 

Blogging er krevende. Forumdeltagelse er helt frivillig, kom-som-du-er, bidra litt der og her. Avslappet og fint. 
Det passer meg som hot i fose. 

AHA ....et lite øyeblikk så ble jeg nesten overbevist om at du hadde vunnet en offisiell kåring og at jeg faktisk snakket med en kjendis her nå :) rett før jeg spurte om autografen.  Vedkommende som sa det virket liksom så sikker i sin sak ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Xcase33 said:

Ja, om jeg husker rett så har Hoppetaujenta flest likes på hele forumet. :nori: Det er vel den mest objektive kåringen av alle kåringer. Ingen synsing, kun tall og jeg liker tall. :)

Endret av godjenten
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor hu er nå aner jeg ikke.  Jaffal ikke i hagan min med Stutt-Tjukken, Naboa og meg.

"  nei å det er dummen vel jærri? Hæ?   :sukk:  åsså vi som har grillemat.  Ja åsså is til dessær'n.   "   S. T.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Xcase33 skrev:

AHA ....et lite øyeblikk så ble jeg nesten overbevist om at du hadde vunnet en offisiell kåring og at jeg faktisk snakket med en kjendis her nå :) rett før jeg spurte om autografen.  Vedkommende som sa det virket liksom så sikker i sin sak ;)

Hun er kjendis! Her inne :Nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjendis vet jeg ikke helt, men jeg er godt kjent rundt om i forumets korridorer i alle fall.
Jeg kan strekke meg så pass. ;) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...