godjenten Skrevet 8. mai 2018 #38541 Del Skrevet 8. mai 2018 1 minutt siden, An0nymBruker said: Ja, det kan hende Eller så kanskje hun driver et datingbyrå, der hun foretar grundige intervju av kandidatene for å finne best mulig match mellom de håpefulle? Ja, kanskje hun og KGs O.G har et datingbyrå sammen? O.G med sine tarotkort og Hoppetaujenta med iskrem man både kan trøste- og gledesspise ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 8. mai 2018 #38542 Del Skrevet 8. mai 2018 1 minutt siden, godjenten skrev: Ja, kanskje hun og KGs O.G har et datingbyrå sammen? O.G med sine tarotkort og Hoppetaujenta med iskrem man både kan trøste- og gledesspise ? Det høres ut som en suksessbedrift ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mai 2018 #38543 Del Skrevet 8. mai 2018 HEr var det så mange gode råd at det ikke detaljsiteres i svarene. 9 timer siden, An0nymBruker skrev: Og om et par uker kommer det massevis av pakker i posten som hun ikke kan huske å ha bestilt Unntak 1. Og regningene sendes rett til ledelsen i KG siden jeg aldri har tatt ut lønn for innsatsen her inne jeg heller. 1 time siden, Rumle skrev: Men en liten iskrem Unntak 2 over og under skriften!!! Jeg ser dette som å smake seg gjennom regnbuen. Vakrere kan det ikke bli. 45 minutter siden, godjenten skrev: Klassisk hoppeiskrem. Alle smakene skal med. JA! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 8. mai 2018 #38544 Del Skrevet 8. mai 2018 (endret) Nå har Hoppetaujenta gjort noe utspekulert, men hva? Endret 8. mai 2018 av godjenten 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. mai 2018 #38545 Del Skrevet 8. mai 2018 2 minutter siden, godjenten skrev: Nå har Hoppetaujenta gjort noe utspekulert, men hva? Ranet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mai 2018 #38546 Del Skrevet 8. mai 2018 Fin pus det. Og fin innstilling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 8. mai 2018 #38547 Del Skrevet 8. mai 2018 52 minutter siden, Winza said: Ranet? Ingen vet hva hun har gjort, men noe må det være for hun smiler veldig lurt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. mai 2018 #38548 Del Skrevet 8. mai 2018 Akkurat nå, godjenten skrev: Ingen vet hva hun har gjort, men noe må det være for hun smiler veldig lurt. Råne kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 8. mai 2018 #38549 Del Skrevet 8. mai 2018 Just now, Winza said: Råne kanskje Kanskje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. mai 2018 #38550 Del Skrevet 8. mai 2018 1 minutt siden, godjenten skrev: Kanskje. Og så tar hun med seg @Nietsoj og havner i en Bonnie and Clyde situasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. mai 2018 #38551 Del Skrevet 8. mai 2018 Hmm...nå veit jeg i grunn ikke hvor hu er. Men håper hu har like fint vær som meg. Go'este efta'n, Hoppis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 8. mai 2018 #38552 Del Skrevet 8. mai 2018 17 minutter siden, Winza said: Og så tar hun med seg @Nietsoj og havner i en Bonnie and Clyde situasjon Men de skyter kun med amors piler. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mai 2018 #38553 Del Skrevet 8. mai 2018 1 time siden, godjenten skrev: Ingen vet hva hun har gjort, men noe må det være for hun smiler veldig lurt. Jeg gjør igrunnen alltid det jeg. 1 time siden, Winza skrev: Råne kanskje Nei, jeg kan strekke meg til at kameraten til osten heter Rune, men ingen råning her i gården nei. 1 time siden, Winza skrev: Og så tar hun med seg @Nietsoj og havner i en Bonnie and Clyde situasjon Nei, vi havner i en helt annen situasjon skal jeg si deg. Synkronsvømming for par. 1 time siden, Jerry Lee skrev: Hmm...nå veit jeg i grunn ikke hvor hu er. Men håper hu har like fint vær som meg. Go'este efta'n, Hoppis. Sol her. Takk for det og god morgen til deg kanskje? 54 minutter siden, godjenten skrev: Men de skyter kun med amors piler. Kjennes ikke vondt ut noe sted som helst tenk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. mai 2018 #38554 Del Skrevet 8. mai 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Sol her. Takk for det og god morgen til deg kanskje? Nope. Var oppe litt over 5..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mai 2018 #38555 Del Skrevet 8. mai 2018 ...men det er jo ikke før om ca en time det Jerri. Bare tøysa... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. mai 2018 #38556 Del Skrevet 8. mai 2018 Nå spiser hun blodpølse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. mai 2018 #38557 Del Skrevet 8. mai 2018 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: ...men det er jo ikke før om ca en time det Jerri. Bare tøysa... Gå seg bort. Vekk! Forresten..vår felles venn kommer til middag hos deg i dag. Server no' spiselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mai 2018 #38558 Del Skrevet 8. mai 2018 Det får blodpølse av Winza og ordet kan få alt mitt for jeg liker ikke det. Vi`kke ha! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. mai 2018 #38559 Del Skrevet 8. mai 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Det får blodpølse av Winza og ordet kan få alt mitt for jeg liker ikke det. Vi`kke ha! Det liker det, men vil heller ikke ha. Det var DU som skulle bespise det. Husk, det har fler tanter å gå til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mai 2018 #38560 Del Skrevet 8. mai 2018 Innom på besøk ja. Det bor fast hos meg og tilhører meg. Ikke sant lille vennen? Jo, tante Hoppe! - Ordet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå