Rumle Skrevet 1. mai 2018 #38141 Del Skrevet 1. mai 2018 Nå har hun laget en laaaaaang liste over iskombinasjoner hun har planer om å smake i løpet av mai 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mai 2018 #38142 Del Skrevet 1. mai 2018 1 time siden, godjenten skrev: Nå har hun testet bunaden og den sitter selvsagt som et skudd. Å neida det var nok ikke meg du fikk øye på der...det må ha vært @Aldrisur 1 minutt siden, Rumle skrev: Nå har hun laget en laaaaaang liste over iskombinasjoner hun har planer om å smake i løpet av mai Ja....åssen visste du det? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mai 2018 #38143 Del Skrevet 1. mai 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: --- Ja....åssen visste du det? Åhh du vet, jeg har mine kontakter 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. mai 2018 #38144 Del Skrevet 1. mai 2018 5 minutter siden, Rumle skrev: Nå har hun laget en laaaaaang liste over iskombinasjoner hun har planer om å smake i løpet av mai Appelsin og tobakk smak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mai 2018 #38145 Del Skrevet 1. mai 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Appelsin og tobakk smak? Tror dessverre den listen er meget hemmelig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 1. mai 2018 #38146 Del Skrevet 1. mai 2018 (endret) 9 minutter siden, Hoppetaujenta said: Å neida det var nok ikke meg du fikk øye på der...det må ha vært @Aldrisur Nei, for jeg så to flotte damer i bunad så det må ha vært både deg og @Aldrisur Endret 1. mai 2018 av godjenten 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. mai 2018 #38147 Del Skrevet 1. mai 2018 3 minutter siden, godjenten skrev: Nei, for jeg så to flotte damer i bunad så det må ha vært både deg og @Aldrisur Eller kanskje det var @An0nymBruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 1. mai 2018 #38148 Del Skrevet 1. mai 2018 5 minutter siden, Rumle said: Tror dessverre den listen er meget hemmelig Ingen får vite noe før 17.mai når hun skal gi selveste Kongen råd om hvilke iskremer han bør nyte på nasjonaldagen. Blir utsolgt om listen lekkes før 17. mai og det kan ikke Kongen akseptere. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mai 2018 #38149 Del Skrevet 1. mai 2018 2 minutter siden, godjenten skrev: Ingen får vite noe før 17.mai når hun skal gi selveste Kongen råd om hvilke iskremer han bør nyte på nasjonaldagen. Blir utsolgt om listen lekkes før 17. mai og det kan ikke Kongen akseptere. Nemlig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mai 2018 #38150 Del Skrevet 1. mai 2018 14 minutter siden, Winza skrev: Appelsin og tobakk smak? Nei, du forveksler nok min type gode smaker med din type ekle smaker på pizza nå. Æsj! 12 minutter siden, Rumle skrev: Tror dessverre den listen er meget hemmelig Topphemmelig. 9 minutter siden, godjenten skrev: Nei, for jeg så to flotte damer i bunad så det må ha vært både deg og @Aldrisur Ehh, nei...jeg har nemlig ikke bunad og har ikke tenkt å ha det heller. Da vare det Rumlen eller Sola du så. 4 minutter siden, godjenten skrev: Ingen får vite noe før 17.mai når hun skal gi selveste Kongen råd om hvilke iskremer han bør nyte på nasjonaldagen. Blir utsolgt om listen lekkes før 17. mai og det kan ikke Kongen akseptere. 2 minutter siden, Rumle skrev: Nemlig! Nemlig hemlig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 1. mai 2018 #38151 Del Skrevet 1. mai 2018 8 minutter siden, Winza said: Eller kanskje det var @An0nymBruker 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Ehh, nei...jeg har nemlig ikke bunad og har ikke tenkt å ha det heller. Da vare det Rumlen eller Sola du så. Med såpass mange flotte damer er det lett å bli blendet å se feil. Så kanskje var det @Rumle, @Sola de og @An0nymBruker jeg så og kanskje du er så flott at jeg trodde du hadde på deg bunad selv om du ikke hadde det likevel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. mai 2018 #38152 Del Skrevet 1. mai 2018 6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Nei, du forveksler nok min type gode smaker med din type ekle smaker på pizza nå. Æsj! Topphemmelig. Ehh, nei...jeg har nemlig ikke bunad og har ikke tenkt å ha det heller. Da vare det Rumlen eller Sola du så. Nemlig hemlig! Jeg har ingenting på pizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mai 2018 #38153 Del Skrevet 1. mai 2018 Joooo, klart at du har det Winza. Godjenten: I hildringstimen er det fort gjort å se ting som egentlig ikke er der ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. mai 2018 #38154 Del Skrevet 1. mai 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Joooo, klart at du har det Winza. Godjenten: I hildringstimen er det fort gjort å se ting som egentlig ikke er der ja. Jeg har bare kjøttdeig på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mai 2018 #38155 Del Skrevet 1. mai 2018 Men det er jo noe det. Kan jeg få litt ketchup på, så tar jeg gjerne et lite stykke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. mai 2018 #38156 Del Skrevet 1. mai 2018 30 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Men det er jo noe det. Kan jeg få litt ketchup på, så tar jeg gjerne et lite stykke. Ketchup på pizza? Husker når jeg hadde ketchup på alt mulig når jeg var liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 1. mai 2018 #38157 Del Skrevet 1. mai 2018 2 minutter siden, Winza skrev: Ketchup på pizza? Husker når jeg hadde ketchup på alt mulig når jeg var liten Aldri på hjemmelaget, men på den enkleste Grandiosa må det etterbehandling med ketchup og Piffi. Trodde du kjørte pirri-pirri på pizza? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. mai 2018 #38158 Del Skrevet 1. mai 2018 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Aldri på hjemmelaget, men på den enkleste Grandiosa må det etterbehandling med ketchup og Piffi. Trodde du kjørte pirri-pirri på pizza? Krydderblanding og cajannepepper Piffi er godt, er ikke det, krydderblanding og pommes frites krydder egentlig samme type krydder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 1. mai 2018 #38159 Del Skrevet 1. mai 2018 25 minutter siden, Winza said: Ketchup på pizza? Må vel være greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. mai 2018 #38160 Del Skrevet 1. mai 2018 6 minutter siden, godjenten skrev: Må vel være greit. Alle skal få Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå